MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
automat i centralny zamek https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=42198 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kroleek123 [ sob cze 27, 2009 12:33 am ] |
Tytuł: | automat i centralny zamek |
witam wszystkich klubowiczów. mam takie pytanko czy przekładka z 300d manual na 300d automat jest problemem? kupiłem ostatnio 300d w automacie jest wszystko oprócz chłodnicy, czy taka chłodnica jest osiągalna?(i po co ona jest??), czy most od automatu pasuje do manuala? i jeszcze pytanie o centralny zamek czy było w w123 sterownie z pilota centralnym zamkiem i czy bagażnik w późniejszych seriach też był z centralnego otwierany bo u mnie są tam jakieś przewody ciśnieniowe. ten merc jest z 84 roku . pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
Autor: | NIEBIESKI [ sob cze 27, 2009 1:34 am ] |
Tytuł: | |
Witam. A czemu chcesz przekładać? Nie jest wielkim problemem jeśli masz kompletnego dawcę. Zmieniasz po kolei części i tyle. Chłodnica cieczy chłodzącej silnik w wersji z ASB ma na dole dwa gwintowane wejścia do których podpięte są przewody olejowe z ASB. Osiągalna jest bez problemu. U Wasyla lub nawet nowa podróbka na popularnym serwisie aukcyjnym. Aukcja przykladowa: http://moto.allegro.pl/item650174418_ch ... _nowe.html Wersja z manualem nie miała tych wyjąć na dole. Most powinien pasować. Przełożenie 3,46 dla 300D. Chyba, ze masz Longa o wtedy 3,69 , albo turbo- wówczas dużo mniejsze ![]() Jeśli natomiast mówisz o malej wąskiej chłodniczce po prawej stronie głównej chłodnicy (patrząc od przodu na komorę silnika) to jest to chłodnica oleju silnikowego. Central w W123 oryginalnie jest podciśnieniowy i nie był sterowany z pilota, choć bez ingerencji w działający oryginalny zamek można to zamontować. Ja tak robiłem u siebie w 3 godziny. Oryginalny centralny, jeśli był, zawsze obsługiwał również klapę bagażnika. Jeśli masz same przewody to pewnie ktoś wymontował siłownik. |
Autor: | hecto [ sob cze 27, 2009 1:49 am ] |
Tytuł: | |
przekładka to zaden problem rużnice to: -miejsce mocowania skrzyni i poduszka chociaż zazwyczaj niema potrzeby jeśli ten sam silnik -lewarek zmiany biegów-wykrecasz stary wkrecasz nowy plug&play -moduł pedałów też plug&play -wał napedowy robiłe to już dwa razy i poszło szybko i sprawnie ![]() o jakiej chłodnicy mówisz ? niewiem nic o fabrycznym sterowaniu cetralem z pilota ale jest mozliwość dorobienia takiej opcji wystarczy najtańszy zestaw centrala i jeden siłownik do podpiecia w dzrwi kierowcy bo tam jest pierdzik zarzadzajacy centralem bagażnik i wlew paliwa jak najbardziej pod centralem też |
Autor: | kroleek123 [ pt lip 03, 2009 11:19 pm ] |
Tytuł: | |
witam. wielkie dzięki koledzy za odpowiedź. chce ją przełożyć z ciekawości jak to śmiga w automacie. a czy z w124 od automatu pasowała by chłodnica?? i czy mozna jakoś sprawdzić tą skrynie przed włożeniem do auta bo u mnie kręci sie wał wał niezależnie od tego jak jest ustawione na drążku! może nie jest podpięte ? pozdrawiam[/quote] |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |