MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

automat i centralny zamek
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=42198
Strona 1 z 1

Autor:  kroleek123 [ sob cze 27, 2009 12:33 am ]
Tytuł:  automat i centralny zamek

witam wszystkich klubowiczów. mam takie pytanko czy przekładka z 300d manual na 300d automat jest problemem? kupiłem ostatnio 300d w automacie jest wszystko oprócz chłodnicy, czy taka chłodnica jest osiągalna?(i po co ona jest??), czy most od automatu pasuje do manuala? i jeszcze pytanie o centralny zamek czy było w w123 sterownie z pilota centralnym zamkiem i czy bagażnik w późniejszych seriach też był z centralnego otwierany bo u mnie są tam jakieś przewody ciśnieniowe. ten merc jest z 84 roku . pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Autor:  NIEBIESKI [ sob cze 27, 2009 1:34 am ]
Tytuł: 

Witam.
A czemu chcesz przekładać?
Nie jest wielkim problemem jeśli masz kompletnego dawcę. Zmieniasz po kolei części i tyle.
Chłodnica cieczy chłodzącej silnik w wersji z ASB ma na dole dwa gwintowane wejścia do których podpięte są przewody olejowe z ASB. Osiągalna jest bez problemu. U Wasyla lub nawet nowa podróbka na popularnym serwisie aukcyjnym.
Aukcja przykladowa:
http://moto.allegro.pl/item650174418_ch ... _nowe.html
Wersja z manualem nie miała tych wyjąć na dole.
Most powinien pasować. Przełożenie 3,46 dla 300D. Chyba, ze masz Longa o wtedy 3,69 , albo turbo- wówczas dużo mniejsze ;)
Jeśli natomiast mówisz o malej wąskiej chłodniczce po prawej stronie głównej chłodnicy (patrząc od przodu na komorę silnika) to jest to chłodnica oleju silnikowego.
Central w W123 oryginalnie jest podciśnieniowy i nie był sterowany z pilota, choć bez ingerencji w działający oryginalny zamek można to zamontować. Ja tak robiłem u siebie w 3 godziny. Oryginalny centralny, jeśli był, zawsze obsługiwał również klapę bagażnika. Jeśli masz same przewody to pewnie ktoś wymontował siłownik.

Autor:  hecto [ sob cze 27, 2009 1:49 am ]
Tytuł: 

przekładka to zaden problem rużnice to:
-miejsce mocowania skrzyni i poduszka chociaż zazwyczaj niema potrzeby jeśli ten sam silnik
-lewarek zmiany biegów-wykrecasz stary wkrecasz nowy plug&play
-moduł pedałów też plug&play
-wał napedowy
robiłe to już dwa razy i poszło szybko i sprawnie :)

o jakiej chłodnicy mówisz ?

niewiem nic o fabrycznym sterowaniu cetralem z pilota ale jest mozliwość dorobienia takiej opcji wystarczy najtańszy zestaw centrala i jeden siłownik do podpiecia w dzrwi kierowcy bo tam jest pierdzik zarzadzajacy centralem
bagażnik i wlew paliwa jak najbardziej pod centralem też

Autor:  kroleek123 [ pt lip 03, 2009 11:19 pm ]
Tytuł: 

witam. wielkie dzięki koledzy za odpowiedź. chce ją przełożyć z ciekawości jak to śmiga w automacie. a czy z w124 od automatu pasowała by chłodnica?? i czy mozna jakoś sprawdzić tą skrynie przed włożeniem do auta bo u mnie kręci sie wał wał niezależnie od tego jak jest ustawione na drążku! może nie jest podpięte ? pozdrawiam[/quote]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/