MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 11:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 01, 2009 9:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Witajcie,

Jak w temacie - jeśli ktoś ma jakieś zdjęcia na których widac jaka jest kolejność i sposob podłączenia tych cholernych wężyków od podciśnienia, zaworków, aparatu zapłonowego itd,to bede bbaaardzo wdzięczny.

Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 11:05 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Nikt nie ma ? :(

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 2:49 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Tak jak Ci na gg pisałem, to ciężki temat.
Najlepiej poszukać w okolicy 230E i pogadać z właścicielem, żeby otworzył maskę.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 3:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
THC pisze:
Tak jak Ci na gg pisałem, to ciężki temat.


:evil: Nic nie dostałem... Zdaje sie,ze ktoś poczytuje moja korespondencję na GG...ehhh. Kobiety ;)

Moze dziś uda mi sie namierzyć goscia,ktory ma wzglednie oryginalne 230CE. Były jakieś rażące różnice pomiędzy manualem a automatem, w ukladzie podciśnieniowym?

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 4:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
McCoy pisze:
były jakieś rażące różnice pomiędzy manualem a automatem, w ukladzie podciśnieniowym?

Różnica jest, bo skrzynia jest sterowana podciśnieniem...

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 4:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
MajsterGarage pisze:
Różnica jest, bo skrzynia jest sterowana podciśnieniem...

OK. Sprecyzuje pytanie:) Czy różnią się czymś poza wyprowadzeniem przewodu podciśnieniowego do skrzyni?

A jeszcze lepiej: Czy sterownie zapłonem jest takie samo o obydwóch wersjach skrzyń?

Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 8:14 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
W moim był automat i do skrzyni leciał jeden ciemno czerwony lub brązowy wężyk.Wyprowadzony był z okolicy filtra oleju z czarnej odmy .

Pisałem, że nie mam zdjęc silnika na tyle dokładnych żeby było widac podciśnienia.

Na pewno ten jakby przedni z aparatu jest wpięty w taką czarna małą okrągłą puszkę z plastiku.To jest jakiś zawór , który puszcza powietrze w tych czarnych odmach pod kolektorem.Drugi raczej żółty czy zielony jasny wychodzi z aparatu zapł. gdzieś w okolice modułu, ale nie mam pewności czy jest wpięty w zawór na fartuchu koło modułu , ale raczej tak.
Jest w moim mieście jeden 123 230E III seria, jak go gdzies złapie to obczaje to i spisze co i gdzie.
Szkoda, że swój sprzedałem, dopiero niedawno pojechał w Polskę, jeździł kilka miesięcy na miejscu.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 04, 2009 10:13 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
THC pisze:
czarna małą okrągłą puszkę z plastiku
:o

Gdzie ta puszka powinna być? :)

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 04, 2009 10:25 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Wymacaj hehehehe miejsce gdzie odma wchodzi do gumowca pod wtryskiem.
Ona z jednej strony jest wpięta w gumowiec, z drugiej w taką okrągła puszkę średnicy około 4-5 cm.
Z tej puszki idzie druga gruba czarna odma do , nie wiem co to jest ale przestawia ilość powietrza im cieplejszy reaktor .Jak sie dobrze wychylisz to można ją zobaczyć pod jakby 4 rurą dolotu koło puszki z filtrem oleju.
I właśnie jeden cienki przewód podciśnienia leci z tej puszki do aparatu zapłonowego.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 04, 2009 11:26 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Aaa :) Dobra! Zawór powietrza dodatkowego:) Na szczescie jest na miejscu ;) Może dziś uda mi sie wytropić ten układ pod maska "dziewiczej" beczki. Zrobie fotki i jakiś rozsadny opis i wrzuce dla potomnych.

Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 05, 2009 12:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 20, 2009 1:40 pm
Posty: 80
Numer GG: 5622617
Lokalizacja: Gniezno
muszę podmyć silnik bo troszkę brudny i kolorków nie widać , zrobię Ci fotki jak jeszcze będziesz w potrzebie bo u mnie wszystko działa już ok po wymianie czujników ukł. chłodzenia

_________________
Mietek mój to jest to , kocham go,,,"zmienił moje życie odkąd poskładałem go,
on wyleczył mnie z kompleksów, dał mi swoją moc... to wspaniała jest maszyna, choć stara jest jak ja... Rok 2016, rokiem powrotu mojej 230ce na drogę. Trzymajcie kciuki.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 05, 2009 4:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Będę zobowiązany,bo nadal mam wątpliwości.Kolory sa mało istotne, raczej sam sposob i kolejnośc podłączania.

Wczoraj "dopadłem" 230CE dziewicze,ale z innym aparatem zapłonowym - u mnie sa dwa przewody podcisnieniowe w przestawiaczu i dwa zaworki, a w tamtej był jeden przewód i jeden zaworek. Dało mi to jakiś pogląd na sprawę,ale to nadal nie jest to.

Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl