MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Poszukuje zdjęć instalacji podciśnieniowej M102.980 (230E) https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=42287 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | McCoy [ śr lip 01, 2009 9:25 pm ] |
Tytuł: | Poszukuje zdjęć instalacji podciśnieniowej M102.980 (230E) |
Witajcie, Jak w temacie - jeśli ktoś ma jakieś zdjęcia na których widac jaka jest kolejność i sposob podłączenia tych cholernych wężyków od podciśnienia, zaworków, aparatu zapłonowego itd,to bede bbaaardzo wdzięczny. Pzdr! |
Autor: | McCoy [ pt lip 03, 2009 11:05 am ] |
Tytuł: | |
Nikt nie ma ? ![]() |
Autor: | THC [ pt lip 03, 2009 2:49 pm ] |
Tytuł: | |
Tak jak Ci na gg pisałem, to ciężki temat. Najlepiej poszukać w okolicy 230E i pogadać z właścicielem, żeby otworzył maskę. |
Autor: | McCoy [ pt lip 03, 2009 3:45 pm ] |
Tytuł: | |
THC pisze: Tak jak Ci na gg pisałem, to ciężki temat.
![]() ![]() Moze dziś uda mi sie namierzyć goscia,ktory ma wzglednie oryginalne 230CE. Były jakieś rażące różnice pomiędzy manualem a automatem, w ukladzie podciśnieniowym? |
Autor: | MajsterGarage [ pt lip 03, 2009 4:31 pm ] |
Tytuł: | |
McCoy pisze: były jakieś rażące różnice pomiędzy manualem a automatem, w ukladzie podciśnieniowym?
Różnica jest, bo skrzynia jest sterowana podciśnieniem... |
Autor: | McCoy [ pt lip 03, 2009 4:35 pm ] |
Tytuł: | |
MajsterGarage pisze: Różnica jest, bo skrzynia jest sterowana podciśnieniem...
OK. Sprecyzuje pytanie:) Czy różnią się czymś poza wyprowadzeniem przewodu podciśnieniowego do skrzyni? A jeszcze lepiej: Czy sterownie zapłonem jest takie samo o obydwóch wersjach skrzyń? Pzdr! |
Autor: | THC [ pt lip 03, 2009 8:14 pm ] |
Tytuł: | |
W moim był automat i do skrzyni leciał jeden ciemno czerwony lub brązowy wężyk.Wyprowadzony był z okolicy filtra oleju z czarnej odmy . Pisałem, że nie mam zdjęc silnika na tyle dokładnych żeby było widac podciśnienia. Na pewno ten jakby przedni z aparatu jest wpięty w taką czarna małą okrągłą puszkę z plastiku.To jest jakiś zawór , który puszcza powietrze w tych czarnych odmach pod kolektorem.Drugi raczej żółty czy zielony jasny wychodzi z aparatu zapł. gdzieś w okolice modułu, ale nie mam pewności czy jest wpięty w zawór na fartuchu koło modułu , ale raczej tak. Jest w moim mieście jeden 123 230E III seria, jak go gdzies złapie to obczaje to i spisze co i gdzie. Szkoda, że swój sprzedałem, dopiero niedawno pojechał w Polskę, jeździł kilka miesięcy na miejscu. |
Autor: | McCoy [ sob lip 04, 2009 10:13 am ] |
Tytuł: | |
THC pisze: czarna małą okrągłą puszkę z plastiku ![]() Gdzie ta puszka powinna być? ![]() |
Autor: | THC [ sob lip 04, 2009 10:25 am ] |
Tytuł: | |
Wymacaj hehehehe miejsce gdzie odma wchodzi do gumowca pod wtryskiem. Ona z jednej strony jest wpięta w gumowiec, z drugiej w taką okrągła puszkę średnicy około 4-5 cm. Z tej puszki idzie druga gruba czarna odma do , nie wiem co to jest ale przestawia ilość powietrza im cieplejszy reaktor .Jak sie dobrze wychylisz to można ją zobaczyć pod jakby 4 rurą dolotu koło puszki z filtrem oleju. I właśnie jeden cienki przewód podciśnienia leci z tej puszki do aparatu zapłonowego. |
Autor: | McCoy [ sob lip 04, 2009 11:26 am ] |
Tytuł: | |
Aaa ![]() ![]() Pzdr! |
Autor: | Romlas [ ndz lip 05, 2009 12:54 pm ] |
Tytuł: | |
muszę podmyć silnik bo troszkę brudny i kolorków nie widać , zrobię Ci fotki jak jeszcze będziesz w potrzebie bo u mnie wszystko działa już ok po wymianie czujników ukł. chłodzenia |
Autor: | McCoy [ ndz lip 05, 2009 4:21 pm ] |
Tytuł: | |
Będę zobowiązany,bo nadal mam wątpliwości.Kolory sa mało istotne, raczej sam sposob i kolejnośc podłączania. Wczoraj "dopadłem" 230CE dziewicze,ale z innym aparatem zapłonowym - u mnie sa dwa przewody podcisnieniowe w przestawiaczu i dwa zaworki, a w tamtej był jeden przewód i jeden zaworek. Dało mi to jakiś pogląd na sprawę,ale to nadal nie jest to. Pzdr! |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |