MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Mercedes Stuttgart 260 (L 1000) https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=42525 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | KarolS1988 [ pn lip 13, 2009 10:00 pm ] |
Tytuł: | Mercedes Stuttgart 260 (L 1000) |
Dzisiaj wyczaiłem coś takiego. Pierwszy raz od ponad roku takie cudo widze na allegro. http://moto.allegro.pl/item687388881_me ... t_260.html ktoś będzie na to polować ? |
Autor: | szymon.dziawer [ wt lip 14, 2009 10:33 am ] |
Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: ktoś będzie na to polować ?
Trudno powiedzieć. Moda na pick-up'y po ponownym wproawdzeniu "kratek" nieco osłabła... ![]() Pozdrawiam Szymon |
Autor: | KarolS1988 [ wt lip 14, 2009 10:48 am ] |
Tytuł: | |
szymon.dziawer pisze: Moda na pick-up'y po ponownym wproawdzeniu "kratek" nieco osłabła
Szymon ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Janfocus [ wt lip 14, 2009 11:00 am ] |
Tytuł: | |
dla mnie to on jest piekny na 1 fotce... |
Autor: | filippo [ wt lip 14, 2009 12:58 pm ] |
Tytuł: | |
Należałoby zacząć chyba od tego że Mercedes typ 260 Stuttgart i Mercedes L1000 to dwa różne auta i to które jest na aukcji nie jest żadnym z nich. Są do siebie jedynie podobne. Najbardziej rzycającym się w oczy elelmentem różniacym oba modele z tym na aukcji są otwierane "pod wiatr" drzwi. Próbowałem ustalić jaki to model ale niestety nie udało mi się. Na potwierdzenie kilka fotek obu aut. Mercedes Benz 260 Stuttgart auto osobowe w dodatku luksusowe a nie użytkowe czyli daleko mu do pół ciężarówki. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Z kolei Mercedes Benz L1000 to faktycznie pół ciężarówka której jest bliżej do zaprezentowanego w aukcji auta ale moim zdaniem oferowany jest inny model i sam chętnie dowiedziałbym się jaki. ![]() ![]() Zdjęcia pochodzą z: www.autoevolution.com www.carphoto.ch www.autogallery.org.ru www.mercedes-benz.de |
Autor: | skrzydlaczek [ wt lip 14, 2009 2:08 pm ] |
Tytuł: | |
ale ekstra zdjecia, szczegolnie to w sniegu !!!! chcialbym go kupic, nie wiem jaka bedzie cena i ile moglbym dac.. Pasowalby do garazu na poczatku by stal tak na sianku i zrobic taka scenke, jak cena bedzie w miare ok to chcialbym go wziasc.. jak myslicie ile mozna za to dac?? z tego co mi wiadomo, wlasciciel chce za niego dosc duzo, nie chcial powiedziec ile ale nie jest to 5-6 tysiecy u nas w Gdyni facet ma cos takiego w Muzeum, podobny klimat: ![]() ![]() ![]() ![]() i Mercedes Stuttgart zapomnialem ktory rok: ![]() ![]() mam taki kat w garazu do wjazdu, gdzie nie stoi zadno auto i tam zrobilbym taka wlasnie scenke ze wsi, plot, siana troche i tego merca bym wstawil, super by to wygladalo ![]() Lukasz |
Autor: | _me: how_ [ wt lip 14, 2009 2:16 pm ] |
Tytuł: | |
skrzydlaczek pisze: Pasowalby do garazu na poczatku by stal tak na sianku i zrobic taka scenke skrzydlaczek pisze: mam taki kat w garazu do wjazdu, gdzie nie stoi zadno auto i tam zrobilbym taka wlasnie scenke ze wsi, plot, siana troche i tego merca bym wstawil, super by to wygladalo
A co z trzema królami i osiołkiem? |
Autor: | skrzydlaczek [ wt lip 14, 2009 2:19 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: A co z trzema królami i osiołkiem?
znajdzie sie i na nie miejsce, osiołka juz tam mam ![]() |
Autor: | KarolS1988 [ wt lip 14, 2009 10:43 pm ] |
Tytuł: | |
filippo pisze: Należałoby zacząć chyba od tego że Mercedes typ 260 Stuttgart i Mercedes L1000 to dwa różne auta i to które jest na aukcji nie jest żadnym z nich.
Żeby nie było to czytałem stare posty o L1000 i inaczej wyglądał, ale skoro tak napisane w aukcji to tak podałem. |
Autor: | Gab [ wt lip 14, 2009 11:32 pm ] |
Tytuł: | |
filippo pisze: Należałoby zacząć chyba od tego że Mercedes typ 260 Stuttgart i Mercedes L1000 to dwa różne auta i to które jest na aukcji nie jest żadnym z nich. Są do siebie jedynie podobne. Najbardziej rzycającym się w oczy elelmentem różniacym oba modele z tym na aukcji są otwierane "pod wiatr" drzwi. Próbowałem ustalić jaki to model ale niestety nie udało mi się.
Też pogrzebałem, bliżej mu już do modelu L1500, choć też są spore różnice. Pasuje kształt przedniej szyby, ale jak to kiedyś mówiono "szoferka" tego strucla jest bardziej okrągła od L1500. Tutaj jego przykład z instalacją gazową ![]() http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/87/MHV_MB_L1500_Wood_Gasifier_1937.jpg Ale trzeba pamiętać o kilku rzeczach. Wygląda na to, że to auto przetrwało cały PRL. Po wojnie jeżdżono czym się dało - jeśli ktoś za Bieruta woził nim węgiel, to nie traktował go jako zabytek, tylko jako woła roboczego i naprawiał czym się dało. Głownie młotkiem, spawarką i częściami od furmanek, bo nic innego nie było ![]() Popularne było też przerabianie starych limuzyn na ciężarówki, rżnięto je bez litości, bo w kolekcjonerstwo nikt się nie bawił, a buraki na polu gniły ![]() Kiedyś w "Automobiliście" był przykład takiego przedwojennego Fiata 518 przerobionego na ciężarówkę. Gab |
Autor: | Digidy [ czw lip 16, 2009 11:26 am ] |
Tytuł: | |
fajnie to by wyglądał piękny 170V w garażu, na żółtych blachach ![]() |
Autor: | skrzydlaczek [ pt lip 17, 2009 1:38 am ] |
Tytuł: | |
Digidy pisze: fajnie to by wyglądał piękny 170V w garażu, na żółtych blachach
![]() i oponami z białymi pasami ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |