MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 12:07 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 13, 2009 11:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 18, 2009 8:40 am
Posty: 60
Lokalizacja: Kwidzyn / Gdańsk
Mam bardzo duze luzy na glownej dzwigni kolumny kierowniczej.
Czy tutaj zawsze pomaga zestaw naprawczy (nr 8 na schemacie)?
Ktos juz przerabial juz ten temat ? Czy moze to jest to lekarstwo na całe zlo ??


Obrazek


1244600019 ZESTAW NAPRAWCZY

Lekko ponad 100 PLN w ASO Mozna gdzies dostac taniej ??

Dodam jeszcze ze patrze sobie na zdjecie nowego zestawu

Obrazek

i widze roznice golym okiem - u mnie nie ma takich ładnych zdrowych gumek na tych elementach gumowo-metalowych ? czy nie sprzedaja tych elementów na sztuki ?? Potrzebuje dwie :D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 18, 2009 6:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 18, 2009 8:40 am
Posty: 60
Lokalizacja: Kwidzyn / Gdańsk
UP !!!

_________________
W123 300D Sedan 1983 r.
Silver Blue Metalic


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 18, 2009 8:54 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Pomaga i to natychmiast.Nazywa się to zestaw do naprawy wspornika drążka kierowniczego mercedes.Koszt w sklepie firmy FEBI ok 90 pln. z HARTA poniżej 80 pln.Tydzień temu zmieniałem to u kolegi w W123 idzie bez problemu,kanał zbędny.Nie zdziwię się wcale jak jeszcze okaże się ,że masz zużyty amortyzator układu kierowniczego (na obrazku element 74) koszt ok 100 pln, wymiana banalnie prosta.Miłej naprawy :)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 18, 2009 10:26 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
kroliczy pisze:
u mnie nie ma takich ładnych zdrowych gumek na tych elementach gumowo-metalowych

plastikowo metalowych :)

na luzy w układzie wpływają też luzy końcówek drążków i stan przekładni, ale jak ktoś będzie ruszał kierą to przykładając rękę do końcówek wyczujesz ewentualne stuki...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 19, 2009 10:21 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 18, 2009 8:40 am
Posty: 60
Lokalizacja: Kwidzyn / Gdańsk
Janfocus pisze:
na luzy w układzie wpływają też luzy końcówek drążków i stan przekładni, ale jak ktoś będzie ruszał kierą to przykładając rękę do końcówek wyczujesz ewentualne stuki...


wczoraj wymienialem wszystkie 6 koncówek (odziwo Made in Germany i po 30 PLN sztukla :) )

amortyzator wyglada koszmarnie ... ale dziala nadal dobrze :)

Jutro rano trzeba zamowic zestaw naprawczy i po poludniu poswiecic kilka min na wymiane i szybciutko zbierznosc - pochwale sie efektami !!! <br>Dodano po 11 godzinach. 44 minutach.:<br> Jeszcze jedno pytanie

czy można kupic osobno tylko dwie tulejki "plasttikowo-metalowe" ??

Obrazek

_________________
W123 300D Sedan 1983 r.

Silver Blue Metalic


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl