MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Największe pojemnośći silników w klasykach https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=43122 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | KarolS1988 [ ndz sie 16, 2009 10:17 am ] |
Tytuł: | Największe pojemnośći silników w klasykach |
Tak jak w temacie jestem ciekawy jakie największe pojemnośći ma dany model w 108 a właściwie w 109 ma 6,3 benzynke w 116 ma rozwiercone 6,3 czyli 6,9 ? a w 126 ? 5,6 czy większy też był bo tak przeglądałem ogłoszenia to widziałem tylko 5,6 a w 123 i w 115 jakie miały najmocniejsze motory ? i jeśli ktoś ma jakieś ciekawe info o potęrznych silnikach w tych wersjach to chętnie poczytam a swoją drogą piszecie że diesel w coupe to jakaś porażka ale z tego co ostatnio oglądałem ogłoszenia w stanach to było jedno w 123 3,0 CD czy coś takiego więc jak to jest wkońcu ? ![]() |
Autor: | joszko [ ndz sie 16, 2009 10:24 am ] |
Tytuł: | |
wiem, że było W123 500 CE AMG z motorem M117 5L . O większym nie słyszałem |
Autor: | Bukol [ ndz sie 16, 2009 10:29 am ] |
Tytuł: | Re: Największe pojemnośći silników w klasykach |
KarolS1988 pisze: a swoją drogą piszecie że diesel w coupe to jakaś porażka ale z tego co ostatnio oglądałem ogłoszenia w stanach to było jedno w 123 3,0 CD czy coś takiego więc jak to jest wkońcu ?
![]() Był tylko na rynek USA (Kanada? - nie wiem). W wersji wolnossącej i turbo. |
Autor: | KarolS1988 [ ndz sie 16, 2009 10:31 am ] |
Tytuł: | |
no właśnie oglądałem ogłoszenie w USA 3,0 CD za jakieś 1800 dolarów ![]() ![]() |
Autor: | Gab [ ndz sie 16, 2009 11:53 am ] |
Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: no właśnie oglądałem ogłoszenie w USA 3,0 CD za jakieś 1800 dolarów
![]() ![]() Te smętne diesle C123 miały swój cel ![]() ![]() A tak na prawdę chodziło o wykorzystanie pokręconej logiki amerykańskich przepisów. Administracja Cartera wprowadziła coś, co się nazywało "Corporate Average Fuel Economy". Ustalono limit poziomu zużycia paliwa, ale nie tylko nasi urzędnicy potrafią być zdolni ![]() ![]() Tak więc przydawały się, nawet gdyby miały tylko stać w salonach i w ogóle się nie sprzedawać. 6.9 był chyba największym silnikiem oferowanym seryjnie w całej powojennej historii MB (nie licząc ciężarówek). Co nie przeszkadzało oczywiście tworzyć takich wynalazków: http://tinyurl.com/mqqvrh Gab |
Autor: | KarolS1988 [ ndz sie 16, 2009 12:50 pm ] |
Tytuł: | |
Gab pisze:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gab dzięki za niezły wykład na ten temat. Masz dużą wiedzę na ten temat i chętnie poczytam jeszcze twoje wykłady ![]() |
Autor: | Gab [ ndz sie 16, 2009 12:57 pm ] |
Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gab dzięki za niezły wykład na ten temat. Masz dużą wiedzę na ten temat i chętnie poczytam jeszcze twoje wykłady ![]() Ależ proszę, po prostu wiem skąd przepisywać ![]() Choć to czasem też wiedza... To jest jakis dziwny tuner MB, wygląda na to, że zajmują się tuningowaniem tego, co stuningował AMG, a komuś jeszcze mało ![]() http://www.vaeth.com Gab |
Autor: | KarolS1988 [ ndz sie 16, 2009 1:00 pm ] |
Tytuł: | |
czyli następnca w116 6,9 czyli w126 miał już tylko 5,6 litra tak ? |
Autor: | Gab [ ndz sie 16, 2009 1:10 pm ] |
Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: czyli następnca w116 6,9 czyli w126 miał już tylko 5,6 litra tak ? Tak, największy seryjny silnik w W126 limo i w SEC-u to był M117 5.6. Mocą i momentem porównywalny z W100 6.9, bo technika inna i czasy inne. Gab <br>Dodano po 5 minutach.:<br> KarolS1988 pisze: Co nie przeszkadzało oczywiście tworzyć takich wynalazków:
http://tinyurl.com/mqqvrh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przypomniał mi się pomysł znajomego na to auto ![]() I ruszamy nocą na miasto, popróbować się pod światłami z różnymi nocnymi riderami ![]() Jak mawiał Pan Porsche "auto powinno jeździć szybciej, niż wygląda". Gab |
Autor: | MajsterGarage [ ndz sie 16, 2009 1:21 pm ] |
Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: erio było 123 5,0 ?
Tak, ale była to Beka od AMG ![]() |
Autor: | KarolS1988 [ ndz sie 16, 2009 1:22 pm ] |
Tytuł: | |
Gab pisze: I ruszamy nocą na miasto, popróbować się pod światłami z różnymi
nocnymi riderami ![]() podlatuje 18 latek starym BMW z dużym silnikiem w gazie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | kielbik [ ndz sie 16, 2009 1:38 pm ] |
Tytuł: | |
Pieknie Gab objasnil skad sie braly te cuda z silnikami diesela ![]() KarolS1988 pisze: bezcenny widok ;d Takich bezcennych widokow dostarcza juz W201, W124 z sieciocylindrowym silnikiem i bez znaczka na klapie. W123 to ma jednak inne zderzaki co poniektory sciagant moglby sie zorientowac ![]() |
Autor: | KarolS1988 [ ndz sie 16, 2009 7:55 pm ] |
Tytuł: | |
kielbik pisze: Takich bezcennych widokow dostarcza juz W201, W124 z sieciocylindrowym silnikiem i bez znaczka na klapie.
czy ty ostanio nie kupiłeś takiego w201 ? |
Autor: | kielbik [ ndz sie 16, 2009 10:21 pm ] |
Tytuł: | |
Nie, takiego nie. Ale mam inny niepozorny samochod, ktory daje rade ![]() |
Autor: | kroliczy [ pn sie 17, 2009 8:41 am ] |
Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: kielbik pisze: Takich bezcennych widokow dostarcza juz W201, W124 z sieciocylindrowym silnikiem i bez znaczka na klapie. czy ty ostanio nie kupiłeś takiego w201 ? Jesli moge dopowiedziec ...liczba i ksztalt wydechow tez duzo mowia o silniku ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |