MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

krzywe siedzenia W123
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=434
Strona 1 z 2

Autor:  frantz_ab [ pn mar 18, 2002 5:44 pm ]
Tytuł: 

Witam!
Czy ktoś wie w jaki sposób spowodować
żeby siedzenia stały "prosto"
tz. oparcia przednich siedzeń są skierowane ku sobie
jakgdyby ograniczniki po wewnętrznych stronach były bardziej odchylone.
Aha to jest w mojej nowej coupe'cie
W123 230CE '84 M102

Autor:  Zibi [ pn mar 18, 2002 11:49 pm ]
Tytuł: 

Witam!
Frantz, a może się zamienimy?? ja ci dam proste siedzenia w starej kupejce, a ty mi krzywe w nowszej ?? nie rządam dopłaty [zlosnik]

Autor:  Popey [ wt mar 19, 2002 1:02 am ]
Tytuł: 

Ściągnij osłone z tylnego siedzenia zbadaj sprawe..zobaczysz...moze jakas sprężyna poszła..a może sie już wypracowały...trzeba "rzucić" okiem [palacz]

Autor:  Mariusz [ wt mar 19, 2002 10:02 am ]
Tytuł: 

Na tych siedzeniach ktoś się musiał widocznie mieć ku sobie [oczko]
Niezły klimacik będzie w tym aucie...

Autor:  Mike_THE_GR8 [ wt mar 19, 2002 11:09 am ]
Tytuł: 

A w najgorszym wypadku czeka Cię lekie spawanie, bo mógł puścić fragment ramy i teraz tak to wygląda (przynajmniej w moim sedanie taka jest przyczyna krzywego fotela kierowcy - ale nigdy mi się nie chce rozbebeszać całego fotela i wieźć go do spawania.....no i jeżdżę na krzywym fotelu już 2 lata [zlosnik2] )

Autor:  airkomin [ wt mar 19, 2002 3:43 pm ]
Tytuł: 

Dwa lata! No ładnie - skrzywisz sobie plecki i będziesz potem stękał! [wazniak] Żebyś potem nie mówił, że koledzy z forum nie ostrzegali! [jezyk5]

Autor:  Mike_THE_GR8 [ czw mar 21, 2002 5:13 pm ]
Tytuł: 

No tak, ale pretensje to mogę mieć tylko i wyłącznie do swojego lenistwa..... ale tak to czasem bywa. Obiecuję, że przed zlotem będą zespawane [swiety]

Autor:  TROLL [ pt mar 22, 2002 7:57 pm ]
Tytuł: 

U mnie też są pochylone i wcale mi to nie przeszkadza, przyzwyczaić się można

Autor:  frantz_ab [ pn mar 25, 2002 9:56 am ]
Tytuł: 

trochę się pobawiłem w sobotę i oto wnioski:
-siedzenia są jak nowe i nie są krzywe
-zapadłu się za to najprawdopodobniej mocowania siedzeń po wewnętrznej stronie
-5mmpodkładki pod 1 wewnętrzne mocowanie na siedzenie zrobiły swoje

I dziwna "przynajmniej dla mnie" rzecz:
podłoga "pod nogami" jest z tworzywa - chyba rodzaj żeywicy czy kompozytu bo w jednym miejscu widać siatkę.
Pytanie - czy to normalne???
I drugie jak łatać otworki w czymś takim?

Autor:  szdowk [ pn mar 25, 2002 12:59 pm ]
Tytuł: 

Hello

:-/ Plastelina? Wszystko wskazuje na to, ze masz podloge z zywicy... W dalszym terminie, przygotoj sie na jej wymiane :-(

Autor:  airkomin [ pn mar 25, 2002 2:12 pm ]
Tytuł: 

Tak jest! To bardzo nie normalne (ja przynajmniej pierwsze słysze). Łatanie tego polega na doklejaniu kolejnych warstw żywicy wzmocnionej włóknem, ale nie rób tego tylko wypieprz to świństwo i wspawaj blachę. Jak chcesz to mogę spytać jednego znajomego Dziadka-zbieracza, bo coś mi się kojarzy, że miał w swych zasobach kawał podłogi, tylko nie wiem czy od sedana pasuje (bo to będzie na 100% od sedana).

Autor:  frantz_ab [ pn mar 25, 2002 2:31 pm ]
Tytuł: 

Na razie to nie jest problem - nogi mi nie wypadają - jest tylko jedno 2cm pęknięcie.
Bardzo mnie natomist interesuje czy to wyjechało tak z fabryki czy ktoś przy tym majstrował (123 230CE '84)?
Żywica wygląda w miarę "oryginalnie" - są wytłoczenia pod przewody, etc.

Autor:  Zibi [ pn mar 25, 2002 3:06 pm ]
Tytuł: 

Witam!
Jeśli jest pod nią gąbka to jet to oryginalny patent wygluszający podłogę, i tym pęknięciem nie masz co się przejmować, tyle tylko że od góry ta powierzchnia może wyglądać super, a pod gąbką może już nie być blachy na podłodze

Autor:  airkomin [ pn mar 25, 2002 3:15 pm ]
Tytuł: 

... i to jest złe.


_________________
komin
<font color=#ADD342>W115 200D '72</font><font color="#6C706D">

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: airkomin dnia 2002-03-25 15:18 ]</font>

Autor:  frantz_ab [ pn mar 25, 2002 3:22 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
On 2002-03-25 15:06, Zibi napisał:
Witam!
Jeśli jest pod nią gąbka to jet to oryginalny patent wygluszający podłogę, i tym pęknięciem nie masz co się przejmować, tyle tylko że od góry ta powierzchnia może wyglądać super, a pod gąbką może już nie być blachy na podłodze

to chyba nie jest to bo gąbki od spodu nie ma a na dodatek jest to także zewnętrzne warstwa.-od spodu oprócz progów nie ma śladu blachy (nie wiem jak jest na środku)
Czyli krótko stukając od spodu w auto stukam ten sam "plastic" co od wenętrz (od zewnątrz jest na nim nawet powłoka zabezpieczająca)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/