MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 2:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 01, 2009 3:23 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Legionowo
Witam wszystkich.Przeglądając tematy dotyczące możliwości poprawienia ciśnienia smarowania albo wskazań zegara na desce znalazłem wiele wątków mówiących o wymianie zaworka ciśnieniowego przy pompie olejowej(taki tłoczek ze sprężynką)Mam autko z silnikiem M102 do tej pory ciśnienie na rozgrzanym silniku i przegonionym stało jak zaklęte-1,5Bar lekkie muśnięcie gazu i jest 3.Wynik niezły jak na stary silnik i w dodatku na półsyntetyku.Myślę sobie czy wymiana coś zmieni? No i zmieniła Ciśnienie na rozgrzanym pow 2 na wolnych :o zaś po wy łączeniu silnika wskazówka spada po niżej 1 i stoi.Wcześniej opadała do 0.Czyżbym coś zrąbał?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 01, 2009 3:39 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Przedmuchaj sprężonym powietrzem, przewód od filtra do wskaźnika.
Jeśli to nie pomoże szukaj dalej.
Zmieniłeś olej na taki jaki był, czy na mineralny?

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 01, 2009 3:57 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Legionowo
Oleju nie wymieniałem był zmieniany niedawno.Po 30 minutach nic się nie zmieniło.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 01, 2009 4:28 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Acha nie doczytałem, wymieniłeś zaworek, i teraz na zgaszonym masz wskazania ciśnienia.
To wygląda na to,ze sie zawiesza.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 01, 2009 10:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
witam

ja u siebie wymienialem uszczelke pod podstawa filtra oleju i wtedy zaczely sie jaja. Na niskich mam 1.5-2.0 w zaleznosci od nagrzania ale po dodaniu gazu odrazu na 3 wskazuje - przed wymiana uszczelki bylo zawsze ponad 2

pozdrawiam

_________________
W123 240D - 78


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl