MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 12:20 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr wrz 02, 2009 3:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:23 pm
Posty: 452
Lokalizacja: Szczecin
Po nocy jak postoi paliwo sie cofa i widac powietrze w prewodach zaznaczono czerwonymi strzalkami.
zolta strzalka przewod jest za dlugi? to moze byc przyczyna ile cm ma miec?
Układ nie odpowietrzony ale juz paliwo lecialo z pod sruby.
Obrazek

_________________
W116 280SE `79
S204 220cdi `08

EX:
w123 240D `77
w124 E250
w124 250D `91
S203 220cdi lift


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 02, 2009 3:52 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt lip 31, 2009 3:50 pm
Posty: 29
Mam to samo. Winny okazał się przedarty wąż paliwowy na odcinku od zbiornika do miedzianego przewodu.

A tak poza tym. Wymień te plastikowe węże na porządne gumowe, bo plastik pod wpływem ciepła twardnieje i w ten sposób powietrze będzie się dostawać do układu.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 02, 2009 3:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Callahan pisze:
Wymień te plastikowe węże na porządne gumowe

to fakt, z tego za pompa paliwa będzie się cofać bo puszcza na złączach -tam powinny być obejmy, pozostałe to przelew i tym nie trzeba się martwić, ale dobrze jest wymienić na gumę, bo teplastiki corocznie robia problemy na złączach...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 02, 2009 4:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:23 pm
Posty: 452
Lokalizacja: Szczecin
Callahan pisze:
Mam to samo. Winny okazał się przedarty wąż paliwowy na odcinku od zbiornika do miedzianego przewodu.

Jest caly nigdzie nie cieknie itd ...


Janfocus pisze:
to fakt, z tego za pompa paliwa będzie się cofać bo puszcza na złączach

no ok wymienie ale te plastikowe maja moze z tydzien i sa mieciutkie ale jak mowicie wymienie tylko obawiam sie zeby nadal nie cofalo sie paliwo
jaka dł. powinien miec ten zaznaczony zolta strzalka?

_________________
W116 280SE `79
S204 220cdi `08

EX:
w123 240D `77
w124 E250
w124 250D `91
S203 220cdi lift


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 9:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 10, 2008 4:24 pm
Posty: 87
Numer GG: 3435292
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jak miałem beczkę robiło mi się tak samo, ja bym na razie nie wymieniał węży, bo przynajmniej wiesz ze paliwo się cofa. Temat ogarnąłem i pisałem juz kiedyś tu, że winę ponosi za cofanie paliwa, w razie dobrych weży paliwowych , zaworki zwrotne w pompie paliwa.

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 12:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:23 pm
Posty: 452
Lokalizacja: Szczecin
Soso pisze:
zaworki zwrotne w pompie paliwa.

wymienialem pompke i lipa podmienilem na ta co kiedys sie nie cofalo to teraz sie cofa wiec wina raczej nie stoi po winie pompki...

_________________
W116 280SE `79
S204 220cdi `08

EX:
w123 240D `77
w124 E250
w124 250D `91
S203 220cdi lift


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 12:23 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 10, 2008 4:24 pm
Posty: 87
Numer GG: 3435292
Lokalizacja: Bydgoszcz
a pompka ręczna chodzi z oporem czy nie?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 12:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:23 pm
Posty: 452
Lokalizacja: Szczecin
Soso pisze:
a pompka ręczna chodzi z oporem czy nie?

z oporem czuc ze pompuje i nie lapie powietrza

_________________
W116 280SE `79
S204 220cdi `08

EX:
w123 240D `77
w124 E250
w124 250D `91
S203 220cdi lift


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 4:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 10, 2008 4:24 pm
Posty: 87
Numer GG: 3435292
Lokalizacja: Bydgoszcz
Myślę jednak że poszła Ci zaworki w pompie:D Wiesz dobrze że jeżeli zapowietrz ci się "u góry" powyżej pompy to nie ma siły, przy dobrym stanie przewodów, aby to nie były zaworki. Powiem więcej jestem na 100 % pewny że to są zaworki. Widać ewidentnie że nie trzyma ciśnienia układ. Jak wiesz, że jak pompujesz pompką to w pewnym momencie musi sie zrobić twarda, a nie chodzi z jakimś tam oporem. Tak w nawiasie nie chce tu wyjść na jakiegoś nie wiem - speca, tym bardziej że znasz sie na dieslach hehe gdzie mi tam do Ciebie w ilości mercedesów, ale ten temat znam i to dobrze. To że wymieniałeś pompę na inną, nie ma znaczenia. Przecież mogła ta pompa poleżeć troszkę wyschnąć, a te zaworki nie są jakieś specjalnie lotne z super tworzywa itd. Dostała ciśnienia i "pach" po zaworkach. Ja w mojej beczce nie miałem tych zaworków, rozpadły się, została tylko taka metalowa obręcz od nich. To nie jest drogi interes jeden zaworek kosztuje około 2 zł, czas wymiany, na jedno piwo;) Nawet jakby nie okazało się to powodem zapowietrzenia (w co nie wierze) to bedziesz miał nowe zaworki:D

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 07, 2009 4:27 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 07, 2009 3:54 pm
Posty: 40
Salut ! A propos pompy paliwa i przelewu to jako kompletny laik w tym temacie mam parę pytań.
A mianowicie patrząc na zdjęcie wklejone przez grabekk to widać ten okrągły jasny plastik który jest umieszczony na czymś metalowym w kształcie walca otórz u mnie po zgaszeniu silnika wycieka gdzieś pod tym plastikiem trochę paliwa. Pytanie brzmi czy to normalne ?
A drugie pytanie brzmi czy olej pod czerwonym korkiem trzeba uzupełniać i jakim i do jakiego poziomu ?

_________________
w 124 2.0 D 1986r.
w 123 2.4 D 1977r.
wcześniej był w 123 2.2 D 1978r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 07, 2009 6:21 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Co do wycieku, wymień pompkę reczną, ten plastik to jej element, co do oleju, olej w tych starych pompach również sie wymienia, nie tylko kontroluje jego poziom, idzie tam olej silnikowy.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 07, 2009 6:58 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 07, 2009 3:54 pm
Posty: 40
Dzięki za pomoc. Patrzyłem na allegro ale nie mogę tej pompki znaleźć. :-? Oczywiście wolałbym nową niż starą taką samą. Ktoś kupował może nową ? Da się to zamówić w sklepie? A może są jakieś zestawy naprawcze do tych pompek?

_________________
w 124 2.0 D 1986r.

w 123 2.4 D 1977r.

wcześniej był w 123 2.2 D 1978r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 07, 2009 8:46 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Da rade na stronie intercarsu, koszt o ile pamietam 30zł z wysyłką.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 08, 2009 12:34 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 07, 2009 3:54 pm
Posty: 40
[usmiech] znalazłem ! Dzięki jeszcze raz.

_________________
w 124 2.0 D 1986r.

w 123 2.4 D 1977r.

wcześniej był w 123 2.2 D 1978r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl