MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Paliwo się cofa ? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=43449 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | grabekk [ śr wrz 02, 2009 3:39 pm ] |
Tytuł: | Paliwo się cofa ? |
Po nocy jak postoi paliwo sie cofa i widac powietrze w prewodach zaznaczono czerwonymi strzalkami. zolta strzalka przewod jest za dlugi? to moze byc przyczyna ile cm ma miec? Układ nie odpowietrzony ale juz paliwo lecialo z pod sruby. ![]() |
Autor: | Callahan [ śr wrz 02, 2009 3:52 pm ] |
Tytuł: | |
Mam to samo. Winny okazał się przedarty wąż paliwowy na odcinku od zbiornika do miedzianego przewodu. A tak poza tym. Wymień te plastikowe węże na porządne gumowe, bo plastik pod wpływem ciepła twardnieje i w ten sposób powietrze będzie się dostawać do układu. |
Autor: | Janfocus [ śr wrz 02, 2009 3:57 pm ] |
Tytuł: | |
Callahan pisze: Wymień te plastikowe węże na porządne gumowe
to fakt, z tego za pompa paliwa będzie się cofać bo puszcza na złączach -tam powinny być obejmy, pozostałe to przelew i tym nie trzeba się martwić, ale dobrze jest wymienić na gumę, bo teplastiki corocznie robia problemy na złączach... |
Autor: | grabekk [ śr wrz 02, 2009 4:38 pm ] |
Tytuł: | |
Callahan pisze: Mam to samo. Winny okazał się przedarty wąż paliwowy na odcinku od zbiornika do miedzianego przewodu. Jest caly nigdzie nie cieknie itd ... Janfocus pisze: to fakt, z tego za pompa paliwa będzie się cofać bo puszcza na złączach
no ok wymienie ale te plastikowe maja moze z tydzien i sa mieciutkie ale jak mowicie wymienie tylko obawiam sie zeby nadal nie cofalo sie paliwo jaka dł. powinien miec ten zaznaczony zolta strzalka? |
Autor: | Soso [ pt wrz 04, 2009 9:47 am ] |
Tytuł: | |
Jak miałem beczkę robiło mi się tak samo, ja bym na razie nie wymieniał węży, bo przynajmniej wiesz ze paliwo się cofa. Temat ogarnąłem i pisałem juz kiedyś tu, że winę ponosi za cofanie paliwa, w razie dobrych weży paliwowych , zaworki zwrotne w pompie paliwa. pozdrawiam |
Autor: | grabekk [ pt wrz 04, 2009 12:02 pm ] |
Tytuł: | |
Soso pisze: zaworki zwrotne w pompie paliwa.
wymienialem pompke i lipa podmienilem na ta co kiedys sie nie cofalo to teraz sie cofa wiec wina raczej nie stoi po winie pompki... |
Autor: | Soso [ pt wrz 04, 2009 12:23 pm ] |
Tytuł: | |
a pompka ręczna chodzi z oporem czy nie? |
Autor: | grabekk [ pt wrz 04, 2009 12:41 pm ] |
Tytuł: | |
Soso pisze: a pompka ręczna chodzi z oporem czy nie?
z oporem czuc ze pompuje i nie lapie powietrza |
Autor: | Soso [ pt wrz 04, 2009 4:21 pm ] |
Tytuł: | |
Myślę jednak że poszła Ci zaworki w pompie:D Wiesz dobrze że jeżeli zapowietrz ci się "u góry" powyżej pompy to nie ma siły, przy dobrym stanie przewodów, aby to nie były zaworki. Powiem więcej jestem na 100 % pewny że to są zaworki. Widać ewidentnie że nie trzyma ciśnienia układ. Jak wiesz, że jak pompujesz pompką to w pewnym momencie musi sie zrobić twarda, a nie chodzi z jakimś tam oporem. Tak w nawiasie nie chce tu wyjść na jakiegoś nie wiem - speca, tym bardziej że znasz sie na dieslach hehe gdzie mi tam do Ciebie w ilości mercedesów, ale ten temat znam i to dobrze. To że wymieniałeś pompę na inną, nie ma znaczenia. Przecież mogła ta pompa poleżeć troszkę wyschnąć, a te zaworki nie są jakieś specjalnie lotne z super tworzywa itd. Dostała ciśnienia i "pach" po zaworkach. Ja w mojej beczce nie miałem tych zaworków, rozpadły się, została tylko taka metalowa obręcz od nich. To nie jest drogi interes jeden zaworek kosztuje około 2 zł, czas wymiany, na jedno piwo;) Nawet jakby nie okazało się to powodem zapowietrzenia (w co nie wierze) to bedziesz miał nowe zaworki:D pozdrawiam |
Autor: | kampfhundnr1 [ sob lis 07, 2009 4:27 pm ] |
Tytuł: | |
Salut ! A propos pompy paliwa i przelewu to jako kompletny laik w tym temacie mam parę pytań. A mianowicie patrząc na zdjęcie wklejone przez grabekk to widać ten okrągły jasny plastik który jest umieszczony na czymś metalowym w kształcie walca otórz u mnie po zgaszeniu silnika wycieka gdzieś pod tym plastikiem trochę paliwa. Pytanie brzmi czy to normalne ? A drugie pytanie brzmi czy olej pod czerwonym korkiem trzeba uzupełniać i jakim i do jakiego poziomu ? |
Autor: | darus [ sob lis 07, 2009 6:21 pm ] |
Tytuł: | |
Co do wycieku, wymień pompkę reczną, ten plastik to jej element, co do oleju, olej w tych starych pompach również sie wymienia, nie tylko kontroluje jego poziom, idzie tam olej silnikowy. |
Autor: | kampfhundnr1 [ sob lis 07, 2009 6:58 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki za pomoc. Patrzyłem na allegro ale nie mogę tej pompki znaleźć. ![]() |
Autor: | darus [ sob lis 07, 2009 8:46 pm ] |
Tytuł: | |
Da rade na stronie intercarsu, koszt o ile pamietam 30zł z wysyłką. |
Autor: | kampfhundnr1 [ ndz lis 08, 2009 12:34 pm ] |
Tytuł: | |
![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |