MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 01, 2025 8:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt paź 06, 2009 9:42 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
mam taki problem, ze auto odpala i nagle wchodzi na wysokie obroty
problem jest tez taki, ze dzwignie od przyspieszacza przy pompie zasysa i schodzi ona w dol, ciezko ja podnies a jesli juz to nic to nie daje

ponoc w pompie w srodku jest jakis "dings" - listwa, ktora reguluje cisnienie na pompie wraz z przyspieszaczem

jak to wyglada i jak sie do tego dostac, moze macie jakies schematy, pomysly?

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 07, 2009 1:34 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Regulator odśrodkowy może? :)

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 07, 2009 1:59 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
tak, chodzi o regulator odsrodkowy, czy mozna to samemu odblokowac? czy lepiej do pompiarza

jesli samemu to jak?

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 07, 2009 7:38 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
zdjąć vakupompe, i zobaczyć co tam sie usrało.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 07, 2009 8:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 01, 2009 7:28 pm
Posty: 202
Lokalizacja: prawie Łódź
A od kiedy podciśnienie reguluje paliwo w dieslu w 123? :o to o czym piszesz to ALDA było parę razy na forum o tym i jest to raczej ciśnienie im większe, tym więcej paliwa. Ile ci pali twoje auto? Jak rusza? Ma kopa? Tu masz do mnie nr tel 601415632

_________________
puch 2.2cdi
w639 2.2cdi
ex w638 2.0
ex S124 300 24V
ex 300sel 6.3
ex 300sel 3.5 (dawca)
ex s123 300tutbo
ex s123 300
ex s123 300turbo
ex 280se 3.5
trzech braci 3 kombi....


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 08, 2009 12:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
ustalilem, ze ten regulator odsrodkowy czasem potrafi sie zawiesic po znacznie dluzszym nieuzywaniu silnika

i tak bylo w tym przypadku

nie ma sensu ponoc nic rozbierac, mozna ewentualnie puknac w obudowe pompy, takze wlac "mixol", by przesmarowac pompe wtryskowa, a takze kilka zabiegow typu, wlaczenie i szybkie wylaczenie silnika - i tak pare razy...

ja ten silnik zamontowalem dopiero do 123T, wczesniej byl w 116 (taki swap)... odpala calkiem dobrze, ino te obroty na maxa

czy takie rozwiazanie pomoze? zobaczymy - moze macie inne pomysly, koncepcje?

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 08, 2009 6:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Nilovitz pisze:
moze macie inne pomysly, koncepcje?

nie leje Ci oleju z turbo do dolotu?

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 08, 2009 8:55 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
Janfocus pisze:
nie leje Ci oleju z turbo do dolotu?


raczej nie, bo silnik gasi sie normalnie

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 12, 2009 5:20 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
czy ktos ma jakis schemat, rysunek pompy by moc pokazac jak sie to ma w srodku, to cale ustrojstwo?

_________________
mam trocha gratow do MB 123, 116 ;-)

"Szkoda Ziutka. Dobry był z niego herbatnik. Mógł jeszcze pożyć..."


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 12, 2009 7:37 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
M100 pisze:
A od kiedy podciśnienie reguluje paliwo w dieslu w 123?


Po zdjęciu vacu-pompy mamy dojście do regulatora odśrodkowego [zlosnik]

Szukaj gdzieś tutaj:
http://mb.auto.pl/index.php/Table/Injection-system/

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl