MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

OM 617.950 5 cyl. turbodiesel, problem
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=44061
Strona 1 z 1

Autor:  Nilovitz [ wt paź 06, 2009 9:42 pm ]
Tytuł:  OM 617.950 5 cyl. turbodiesel, problem

mam taki problem, ze auto odpala i nagle wchodzi na wysokie obroty
problem jest tez taki, ze dzwignie od przyspieszacza przy pompie zasysa i schodzi ona w dol, ciezko ja podnies a jesli juz to nic to nie daje

ponoc w pompie w srodku jest jakis "dings" - listwa, ktora reguluje cisnienie na pompie wraz z przyspieszaczem

jak to wyglada i jak sie do tego dostac, moze macie jakies schematy, pomysly?

Autor:  MercSwir [ śr paź 07, 2009 1:34 pm ]
Tytuł: 

Regulator odśrodkowy może? :)

Autor:  Nilovitz [ śr paź 07, 2009 1:59 pm ]
Tytuł: 

tak, chodzi o regulator odsrodkowy, czy mozna to samemu odblokowac? czy lepiej do pompiarza

jesli samemu to jak?

Autor:  MercSwir [ śr paź 07, 2009 7:38 pm ]
Tytuł: 

zdjąć vakupompe, i zobaczyć co tam sie usrało.

Autor:  M100 [ śr paź 07, 2009 8:35 pm ]
Tytuł: 

A od kiedy podciśnienie reguluje paliwo w dieslu w 123? :o to o czym piszesz to ALDA było parę razy na forum o tym i jest to raczej ciśnienie im większe, tym więcej paliwa. Ile ci pali twoje auto? Jak rusza? Ma kopa? Tu masz do mnie nr tel 601415632

Autor:  Nilovitz [ czw paź 08, 2009 12:27 pm ]
Tytuł: 

ustalilem, ze ten regulator odsrodkowy czasem potrafi sie zawiesic po znacznie dluzszym nieuzywaniu silnika

i tak bylo w tym przypadku

nie ma sensu ponoc nic rozbierac, mozna ewentualnie puknac w obudowe pompy, takze wlac "mixol", by przesmarowac pompe wtryskowa, a takze kilka zabiegow typu, wlaczenie i szybkie wylaczenie silnika - i tak pare razy...

ja ten silnik zamontowalem dopiero do 123T, wczesniej byl w 116 (taki swap)... odpala calkiem dobrze, ino te obroty na maxa

czy takie rozwiazanie pomoze? zobaczymy - moze macie inne pomysly, koncepcje?

Autor:  Janfocus [ czw paź 08, 2009 6:11 pm ]
Tytuł: 

Nilovitz pisze:
moze macie inne pomysly, koncepcje?

nie leje Ci oleju z turbo do dolotu?

Autor:  Nilovitz [ czw paź 08, 2009 8:55 pm ]
Tytuł: 

Janfocus pisze:
nie leje Ci oleju z turbo do dolotu?


raczej nie, bo silnik gasi sie normalnie

Autor:  Nilovitz [ pn paź 12, 2009 5:20 pm ]
Tytuł: 

czy ktos ma jakis schemat, rysunek pompy by moc pokazac jak sie to ma w srodku, to cale ustrojstwo?

Autor:  MacKuz [ pn paź 12, 2009 7:37 pm ]
Tytuł: 

M100 pisze:
A od kiedy podciśnienie reguluje paliwo w dieslu w 123?


Po zdjęciu vacu-pompy mamy dojście do regulatora odśrodkowego [zlosnik]

Szukaj gdzieś tutaj:
http://mb.auto.pl/index.php/Table/Injection-system/

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/