MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
M110 - czasem nie rowne palenie - co to moze byc? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=44262 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | I.T [ pt paź 16, 2009 1:10 pm ] |
Tytuł: | M110 - czasem nie rowne palenie - co to moze byc? |
Witam, Czasem jak odpale moj samochod działa jak najbardziej normalnie i nie ma z nim zadnych problemow, czasem jednak jest tak ze jest dosc duza wibracja na budzie - wyglada jakby nie wszystkie cylindry chodzily. Wczoraj rowniez chodzil cos koslawo i sprawa wyglada tak, dotknelem kolektorow wydechowych i pierwszy tzn 1 2 3 cylinder byl zimny kolektor, za to kolektor drugi od cylindrow 4 5 6 byl juz goracy. Wydaje sie jakby nie palil na pierwsze 3 cylindry chodz nie rzuca go az tak mocno zeby nie palil na 3? Gdzie moze byc problem? - paliwo ma - kable wys napiecia nowe - kopułka czyszczona - ladna w srodku - swiece ok Zastanawia mnie czy moze takie cos wystapic poprzez nieprawidlowe dzialanie modolu zaplonowego czy od czego on tam jest? lub podlaczenie kabli przy kwarcach Jak pisze nie wystepuje to zawsze. Jakies pomysly? |
Autor: | Szumek [ pt paź 16, 2009 4:13 pm ] |
Tytuł: | |
Cewkę sprawdziłeś? |
Autor: | darus [ pt paź 16, 2009 6:16 pm ] |
Tytuł: | |
Moduł ma wpływ na "moc" iskry, ale mysle, że jak chodzi nie na wszystkie gary, to to nie moduł. Przejrzyj jeszscze raz cały układ zapłonowy, jeżeli będzie ok, tzn. winny jest k-jet. Układ zapłonowy mozna fajnie zdiagnozować posiadając diagnoskop, na podstawie przebiegu prądu na ekranie. |
Autor: | hruścik [ pt paź 16, 2009 6:30 pm ] |
Tytuł: | |
Albo rozdzielacz paliwa ma zapchane sitka,albo wtryski są przytarte.Zaczął bym od wtrysków. |
Autor: | I.T [ sob paź 17, 2009 1:16 am ] |
Tytuł: | |
Poszukam w wtrysku. Ogolnie mam tez problem taki ze na zimnym silniku czesto kopci - na cieplym juz nie. Moze to miec cos wspolnego? Tez jest przypadlosc ktorej wciaz nie rozwiazalem, kiedy ktorys z cylindrow nie pracuje poprawnie, w olej dostaje sie benzyna? Ktoredy? Czy posiada ktos jakis schemat k-jeta? |
Autor: | bary123ce [ sob paź 17, 2009 1:20 am ] |
Tytuł: | |
masz szczęście, bo do M110 wszystko jest, nie to co do M102 ![]() szukaj tutaj: http://mb.auto.pl/index.php/Table/M110/ |
Autor: | I.T [ sob paź 17, 2009 5:49 pm ] |
Tytuł: | |
A jak wyglada sprawa serwisowek? Np do Nissana mojego mam instrukcje fabryczna na ponad 800 stron w pdf i to jest to samo co mechanicy serwisowi uzywaja na calym swiecie, na podstawie takiej instrukcji da sie zlozyc caly samochod jak z klockow lego bo tam jest wszystko. Do mercedesow takich nie ma w sieci? |
Autor: | bary123ce [ sob paź 17, 2009 6:29 pm ] |
Tytuł: | |
w sieci nie ma, ale niektórzy mają WIS do beczki jednak nie słyszałem, żeby taki był w j. polskim |
Autor: | Curtis88 [ pn lut 01, 2010 10:54 pm ] |
Tytuł: | |
Ja mam pecha- jak jedno naprawie to drugie od razu się psuje ![]() Ostatnio mi sie zapowietrzyl 300D, odpowietrzylem, wymienilem nawet ręczną pompke paliwa, przy okazji termostat i filtr powietrza... No i dzis wsiadam do auta, odpalam bez problemu... No i rzuca autem jakbym w środku miał stado kopulujących hipopotamów. Paliwo jest, pol baku. Moze miec to jakis zwiazek z ostatnim zapowietrzeniem? Moglo jakis syf zassać z baku do wtryskiwaczy? |
Autor: | Gajowy [ wt lut 02, 2010 8:49 am ] |
Tytuł: | |
I.T pisze: Tez jest przypadlosc ktorej wciaz nie rozwiazalem, kiedy ktorys z cylindrow nie pracuje poprawnie, w olej dostaje sie benzyna? Ktoredy?
Jedyna droga to przez pierścienie ,dawno temu już nie pamiętam w jakim aucie tak miałem że jak nie spalał w komorze mieszanki to po ściankach cylindra paliwo sie dostawało do oleju ,może to jest przyczyną. |
Autor: | lisek116 [ pt lut 05, 2010 1:11 pm ] |
Tytuł: | |
ja mialem podobne objawy jednak musialem tez kupic nowa kopulke myslaem ze stara byla idealna ale jak wstawilem caly nowy uklad zaplonowy sinik zaczol chodzic rowno |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |