MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
123 240 D Odpalanie :/ https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=44351 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | zenek84 [ wt paź 20, 2009 8:30 pm ] |
Tytuł: | 123 240 D Odpalanie :/ |
Witam wczoraj kupiłem mietka ![]() ![]() |
Autor: | Diablo991 [ wt paź 20, 2009 8:58 pm ] |
Tytuł: | |
wyjmij , rozbierz oczysc dzialki komutatora sprawdz szczotki, sprawdz pzrebicie szczotkotrzymacza na 220V przez zarowke abys nie wypierniczuył korków! oraz uzwojenia, i powinein chodzic jak lala a i oczysz dobzre obudowe sinika i rozrusznika lepsza masa, u mnie powodem był przebijajacy szczotkotrzymacz, i krecił mumumu zerwaalem nity dalem izolacje i lata jak lala, |
Autor: | michele [ wt paź 20, 2009 9:02 pm ] |
Tytuł: | |
A dobry akumulator masz (wystarczający amperaż)? mogą być szczotki w rozruszniku zajechane. połączenia kabli zaśniedziałe i inne za gęsty olej w silniku (np. wlany jest olej sezonowy) nie mam na razie więcej pomysłów. Ogólnie bym zaczął od oleju, zwłaszcza, że wczoraj go kupiłeś, więc defakto możesz nie wiedzieć ile faktycznie olej ma km na sobie. Później przyjrzałbym się kablom, a na końcu rozrusznikowi, chodź tutaj bym obstawiał właśnie to, w końcu W123 nie jest młode i może być już zajechany rozrusznik. |
Autor: | zenek84 [ wt paź 20, 2009 9:08 pm ] |
Tytuł: | |
jutro zaczne zabawe po pracy i oczywiscie dam znac . Jesli ktos ma jakias dokumentacje czy cos do tego auto to bardzo bym prosił o podanie .Szczeże powiedziawszy niewiem co to są te działki kumatora :p |
Autor: | Diablo991 [ wt paź 20, 2009 9:44 pm ] |
Tytuł: | |
Zrobilem Ci zdjęciopogląd:D jak mozesz sprawdzic swoj rozrusznik. Zdjecie pierwsze, pokazuje Ci jak masz Zrobic test uzwojenia, ![]() zrobic sobie wtyczkę do 230V do kontakyu, po jednej drodze zamontowac zwykłą zarowkę(aby w momencie zwarcia nie wywalic w domu korków ![]() ![]() ![]() ![]() na zdjeciu nr 2 ![]() pokazalem Ci kolejna czesc misji oznaczyłem Ci szczotki dodatnie oraz ujemne, teraz wykonujesz to samo co z obudową tylko tak jak zaznaczyłem u mnie powodem mulenia był przebijajacy jeden ze szczotkotrzymaczy dodatnich iskrzyl jak diabli, tzn tylko je sprawdzasz bo przy ujemnych na 100% zaswieci Ci sie zarowa na zdjeciu nr 3 ![]() pokazuje Ci dzialki komutatora biezesz sobie jakis gwozdzik i je szyscisz, czesto sie one zapychaja i łazca 2 komutatory razem, ciezko jest wtedy mu zakrecic. Oraz co juz napisalem stan szczotek pozdrawiam dawid mam nadzieje ze jakos pomoglem |
Autor: | zenek84 [ wt paź 20, 2009 9:51 pm ] |
Tytuł: | |
pomogłes ?? ratujesz 2 osoby mnie i mietka ![]() ![]() |
Autor: | Diablo991 [ wt paź 20, 2009 9:54 pm ] |
Tytuł: | |
jak mzoesz dopisz w temacie rozrusznik diesel moze ktos odkopie ten temat i mu sie przyda:D pozdrawiam |
Autor: | michele [ wt paź 20, 2009 9:57 pm ] |
Tytuł: | |
Dla bezpieczeństwa bym dodał jakąś różnicówkę w obwód. Trochę nie uwagi i można sobie krzywdę zrobić. Po drugie to takie zboczenie: Piszesz o napięciu sieciowym przemiennym, a oznaczasz jako stałe +, - przy pierwszym obrazku. |
Autor: | Diablo991 [ wt paź 20, 2009 10:01 pm ] |
Tytuł: | |
jedna noga spie |
Autor: | grabekk [ wt paź 20, 2009 11:24 pm ] |
Tytuł: | |
Swiece sprawne? Moze rozrusznik siedzi na tulejach koszt nowych tulei okolo 10zl a nie metlicie glowe koledze z przebiciami itd sprawdz czy nie sa wyrobione a pozniej walcz z reszta ![]() |
Autor: | zenek84 [ czw paź 22, 2009 11:56 pm ] |
Tytuł: | |
To tak każdy z Was miał troche racji wyciągnołem rozrusznik i była walnięta tueja i tarł . Teraz kręci jak tralala ale świece nie grzeją. Sprawdziłem miernikiem to po przekręceniu klucza z cewki wychodzi 4,5 v . czy ktos miał cos podobnego ? teraz kwestia alternatora bo chya nie ładuje jak to sprawdzic kontrolka sie nie świeci także pewnosci niemam ![]() |
Autor: | Kierowca bombowca [ pt paź 23, 2009 2:07 pm ] |
Tytuł: | |
Pochwal się samochodem ![]() Jakieś fotki i krótki opis. |
Autor: | chmielo [ pt paź 23, 2009 2:38 pm ] |
Tytuł: | |
zenek84 pisze: teraz kwestia alternatora bo chya nie ładuje jak to sprawdzic kontrolka sie nie świeci także pewnosci niemam
miernik napięcia na klemy przy uruchomionym silniku |
Autor: | zenek84 [ pt paź 23, 2009 10:41 pm ] |
Tytuł: | |
Doszliśmy już co jest nie tak naprawilismy rozrusznik , kręci ładnie ale problem w dalszym ciągu jest z grzanie świec :/ tzn jak podłącze sobie kostke do plusa na akumulatorze i odczekam z 10 s to pali .Czyli wykluczam przewody i świece. Z przekaźnika jak mierzę miernikie to cały czas wychodzi 12 v nawet jak niema kluczyka w stacyjce :/ Co do foteek to oczywiscie sie pochwale jak juz go uruchomie i umyje :p |
Autor: | KamilKamil [ pt paź 23, 2009 11:01 pm ] |
Tytuł: | |
chmielo pisze: miernik napięcia na klemy przy uruchomionym silniku
Ja tak mierzyłem w moto napięcie wyposażonym w alternator i pokazało odpowiednie napięcie (znajomy elektryk mierzył) a po odłączeniu klemy moto gasło potem okazało się że alternator jest padnięty...Chyba że mówisz tu o odpiętym akumulatorze ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |