MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 01, 2025 8:53 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt paź 23, 2009 7:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
...potrzebny opis podłączenia rurek podciśnienia na silniku.
Było w nim ogrzewanie automatyczne z klimą. Odłączone i zastąpione manualnym europejskim. Był tempomat podciśnieniowy - też odłączony przez właściciela. Dwie żółte rurki od centralnego - odłączone przez właściciela. Zawór miedzy wydechem, a kolektorem dolotowym sterowany podciśnieniem - także odłączony. Pozostało w sumie niewiele - gaszenie silnika, podciśnienie do skrzyni biegów i jakieś podłączenia do białego plastikowego elementu na pompie paliwa. Rurka do gaszenia wchodzi w korpus od góry. Obok tego, na białym plastikowym kapturku jest kolejne podłączenie, a od strony zewnętrznej poziomo kolejne. Dodatkowo na pokrywie zaworów jest jeszcze mały zaworek sterowany krzywką na dźwigni przyspieszenia. I teraz jak to wszystko poprawnie podłączyć? Bo była uskuteczniona totalna radosna twórczość.
Na pompie jest jeszcze od góry przykręcony jakiś metalowy kapturek, także z podłączeniem na wężyk, ale było to całkowicie niepodłączone.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 23, 2009 8:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 01, 2009 7:28 pm
Posty: 202
Lokalizacja: prawie Łódź
Dawaj zdjęcie a co się dzieja z autem?

_________________
puch 2.2cdi
w639 2.2cdi
ex w638 2.0
ex S124 300 24V
ex 300sel 6.3
ex 300sel 3.5 (dawca)
ex s123 300tutbo
ex s123 300
ex s123 300turbo
ex 280se 3.5
trzech braci 3 kombi....


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 23, 2009 9:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
sprzedaj to cholerstwo mi i kup coś kompletnego [zlosnik]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 23, 2009 9:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 21, 2008 12:01 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Śląsk
Blazey skąd jesteś, może masz do kogoś blisko to byś sobie zobaczył
co ma amerykańca

_________________
.....do posiadania mercedesa trzeba dojrzeć


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 23, 2009 10:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
To od ostatniego postu. Jestem z IJsselstein
http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q ... 82c4efa5a4
a pracuję w Nieuwegein
http://www.google.pl/#hl=pl&q=nieuwegei ... 82c4efa5a4
Auta sprzedać nie mogę, bo to auto klienta i chyba będzie pieszczoch, bo klient zaczyna ładować w niego pieniądze. Niestety jest w dość kiepskim stanie (silnik ma straszne przedmuchy, zawieszenie z tyłu siedzi, a to kombiak).
Auto nie przełączało w ogóle biegów (automat oczywiście). Podłączyłem podciśnienia na wzór innego amerykańca, ale podejrzewam, że tam też jest radosna twórczość. Zacząłem uszczelniać połączenia i je redukować, bo było poplątanie z pomieszaniem (np. wężyki były pozapinane na rozdzielaczach tak, że robiły się pętle i połączenia donikąd).
W tej chwili , po przepięciu podciśnienia ze skrzyni bezpośrednio na główne podciśnienie, skrzynia zaczęła przełączać, ale ponoć nie ma czwartego biegu. Auto gaśnie też dopiero jakieś kilka sekund po wyciągnięciu kluczyka.
Zdjęcia nic nie dadzą, bo zobaczyć będzie można tylko standardowy silnik i kupę wężyków na nim.
Ja robiłem konwersję z klimatyzacji amerykańskiej sterowanej panelem przyciskowym i tym cholernym zaworem rozrządczym na podciśnienia (w ogóle nie istniał, były tylko szczątki obwinięte taśmą) na europejski manual. Odpiąłem więc główny wężyk podciśnienia do zasilania tego układu.
Dlatego potrzebuję informacji gdzie podłączyć zasilanie gaszenia (bodajże brązowy i brązowy z niebieskim paskiem), podciśnienie do skrzyni i pompę paliwa.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 24, 2009 3:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 01, 2009 7:28 pm
Posty: 202
Lokalizacja: prawie Łódź
Zdjęcie dużo dadzą, generalnie ile wyjść jest z głównego węża od vakumpompy do serva jeżeli dwa to jeden osobno na gaszenie drugie na inne rzeczy jak skrzynia jeżeli gaszenie będzie na tym samym co skrzynia to będzie długo gasił i skrzynia będzie dziwnie pracować ten zawór między kolektorami to EGR. To jest zwykłe 300d czy turbo?

_________________
puch 2.2cdi
w639 2.2cdi
ex w638 2.0
ex S124 300 24V
ex 300sel 6.3
ex 300sel 3.5 (dawca)
ex s123 300tutbo
ex s123 300
ex s123 300turbo
ex 280se 3.5
trzech braci 3 kombi....


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 26, 2009 11:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Są dwa wyjścia na przewodzie.
W tej chwili skrzynia działa, choć przełącza za szybko i jest trochę nerwowa. Jest też problem z najwyższym biegiem. Prawdopodobnie na przewód idący do skrzyni powinien być założony dławik. Przynajmniej tak pokazują diagramy. W tym aucie tego nie było.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl