MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
300D przerobiony z amerykańskiego na europejski... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=44418 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Blazey [ pt paź 23, 2009 7:42 pm ] |
Tytuł: | 300D przerobiony z amerykańskiego na europejski... |
...potrzebny opis podłączenia rurek podciśnienia na silniku. Było w nim ogrzewanie automatyczne z klimą. Odłączone i zastąpione manualnym europejskim. Był tempomat podciśnieniowy - też odłączony przez właściciela. Dwie żółte rurki od centralnego - odłączone przez właściciela. Zawór miedzy wydechem, a kolektorem dolotowym sterowany podciśnieniem - także odłączony. Pozostało w sumie niewiele - gaszenie silnika, podciśnienie do skrzyni biegów i jakieś podłączenia do białego plastikowego elementu na pompie paliwa. Rurka do gaszenia wchodzi w korpus od góry. Obok tego, na białym plastikowym kapturku jest kolejne podłączenie, a od strony zewnętrznej poziomo kolejne. Dodatkowo na pokrywie zaworów jest jeszcze mały zaworek sterowany krzywką na dźwigni przyspieszenia. I teraz jak to wszystko poprawnie podłączyć? Bo była uskuteczniona totalna radosna twórczość. Na pompie jest jeszcze od góry przykręcony jakiś metalowy kapturek, także z podłączeniem na wężyk, ale było to całkowicie niepodłączone. |
Autor: | M100 [ pt paź 23, 2009 8:46 pm ] |
Tytuł: | |
Dawaj zdjęcie a co się dzieja z autem? |
Autor: | bary123ce [ pt paź 23, 2009 9:03 pm ] |
Tytuł: | |
sprzedaj to cholerstwo mi i kup coś kompletnego ![]() |
Autor: | george85 [ pt paź 23, 2009 9:48 pm ] |
Tytuł: | |
Blazey skąd jesteś, może masz do kogoś blisko to byś sobie zobaczył co ma amerykańca |
Autor: | Blazey [ pt paź 23, 2009 10:29 pm ] |
Tytuł: | |
To od ostatniego postu. Jestem z IJsselstein http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q ... 82c4efa5a4 a pracuję w Nieuwegein http://www.google.pl/#hl=pl&q=nieuwegei ... 82c4efa5a4 Auta sprzedać nie mogę, bo to auto klienta i chyba będzie pieszczoch, bo klient zaczyna ładować w niego pieniądze. Niestety jest w dość kiepskim stanie (silnik ma straszne przedmuchy, zawieszenie z tyłu siedzi, a to kombiak). Auto nie przełączało w ogóle biegów (automat oczywiście). Podłączyłem podciśnienia na wzór innego amerykańca, ale podejrzewam, że tam też jest radosna twórczość. Zacząłem uszczelniać połączenia i je redukować, bo było poplątanie z pomieszaniem (np. wężyki były pozapinane na rozdzielaczach tak, że robiły się pętle i połączenia donikąd). W tej chwili , po przepięciu podciśnienia ze skrzyni bezpośrednio na główne podciśnienie, skrzynia zaczęła przełączać, ale ponoć nie ma czwartego biegu. Auto gaśnie też dopiero jakieś kilka sekund po wyciągnięciu kluczyka. Zdjęcia nic nie dadzą, bo zobaczyć będzie można tylko standardowy silnik i kupę wężyków na nim. Ja robiłem konwersję z klimatyzacji amerykańskiej sterowanej panelem przyciskowym i tym cholernym zaworem rozrządczym na podciśnienia (w ogóle nie istniał, były tylko szczątki obwinięte taśmą) na europejski manual. Odpiąłem więc główny wężyk podciśnienia do zasilania tego układu. Dlatego potrzebuję informacji gdzie podłączyć zasilanie gaszenia (bodajże brązowy i brązowy z niebieskim paskiem), podciśnienie do skrzyni i pompę paliwa. |
Autor: | M100 [ sob paź 24, 2009 3:49 pm ] |
Tytuł: | |
Zdjęcie dużo dadzą, generalnie ile wyjść jest z głównego węża od vakumpompy do serva jeżeli dwa to jeden osobno na gaszenie drugie na inne rzeczy jak skrzynia jeżeli gaszenie będzie na tym samym co skrzynia to będzie długo gasił i skrzynia będzie dziwnie pracować ten zawór między kolektorami to EGR. To jest zwykłe 300d czy turbo? |
Autor: | Blazey [ pn paź 26, 2009 11:05 pm ] |
Tytuł: | |
Są dwa wyjścia na przewodzie. W tej chwili skrzynia działa, choć przełącza za szybko i jest trochę nerwowa. Jest też problem z najwyższym biegiem. Prawdopodobnie na przewód idący do skrzyni powinien być założony dławik. Przynajmniej tak pokazują diagramy. W tym aucie tego nie było. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |