MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 01, 2025 8:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob paź 24, 2009 2:13 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 20, 2009 8:23 pm
Posty: 25
Witam ma ktos może schemat podłączenia alternatora do tego modelu? Mam dwa alternatory i żaden nie ładuje . Do alternatora dochodzi jedna kostka z tyłu . Od czego zacząć sprawdzanie ?


Na górę
Post: sob paź 24, 2009 3:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
zenek84 pisze:
Od czego zacząć sprawdzanie ?

Najlepiej od szukajki,tam jest pare wątków.
http://www.w114-115.org.pl/forum/search.php

_________________
ex
VW Garbus 1300 1961r
VW Garbus 1300 1968r
VW Bus 1600 1975r
W123 240D 1977r
obecnie
W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 24, 2009 6:03 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 20, 2009 8:23 pm
Posty: 25
a co myślicie o podpięciu alternatora do wiertarki tzn złapania go głowicą za śrube i kręcenia powinno podać napięcie na piny i na obudowe ( masa ) ?? czy to dobry pomysł na sprawdzeni ??:)
Miecz ogólnie działa ale po odpaleniu mam 13,10 na akumulatorze z podpiętymi klemami


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 24, 2009 6:26 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Sprawdź wszystkie połaczenia, czy ma dobry styk na kostce i dobrą masę. Sprawdź napiecie ładowania bezposrednio z alternatora, jeżeli jest równie kiepskie, wyjmij regulator i zobacz jak tam szczotki. To są najprostsze rzeczy, które możana zrobić na początek.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 24, 2009 9:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Możesz sprawdzić poza autem. Pamiętaj, że aby alternator zaczął pracować, to trzeba mu na wzbudzenie podać 12 V z zewnątrz.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 26, 2009 10:15 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 20, 2009 8:23 pm
Posty: 25
alternator wyczyszczony poskładany i rzecz dzieje się następująca przekręcam kluczyk zapala sie lampka akumulatora odpalam lampka przygasa ale nie do końca . Jak gazuje to lampka gaśnie całkowicie .


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 26, 2009 10:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Masa na alternatorze dobra?
Lampka kontrolna informuje cię o braku ładowania lub jego zbyt niskim stanie. Jeśli przed robotą było dobrze, a po jest źle, to pewnie jakiś problem na stykach. Dzieje się też tak, jak szczotki są za krótkie lub pierścienie poprzecierane.
Zmierz napięcie bezpośrednio na zaciskach alternatora: na wyjściu prądowym i na wyjściu na lampkę kontrolną. I sprawdź masę.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 26, 2009 10:43 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 20, 2009 8:23 pm
Posty: 25
do alternatora mam jeden przwód wtyczka na 3 piny a masa jak powinna wyglądac jakis kabel czy jak ??


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl