Kontynuacja tego tematu:
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... highlight=
Niestety cały czas mam problemy z tym autem. W tej chwili biegi przełącza bardzo szybko i ślizga się. Nie wiem już, co i jak podłączyć. Przejrzałem ten wątek:
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=44563
U mnie nie ma linki, jest zawór na deklu. Nowy, dziś założony, bo stary był wytarty na amen*. Dodatkowo na pompie paliwa, jest coś takiego, co na tej stronie:
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www. ... 001&SGN=01
drugi rysunek od góry po prawej, numer części 812.
Ale nie to, co tutaj:
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... i%B6nienie
Dzisiaj w nim wymieniłem uszczelkę na ośce tego zaworu, uszczelkę pod dociskiem zaworu jednokierunkowego. Jak tam się ustawia tą sprężynę, która uchyla ten zawór? I czy dekielek na śrubie regulacji powinien być jakoś uszczelniony? Bo ma tam spore przedmuchy (moim zdaniem powinno to być szczelne). Nad lewym reflektorem jest jakiś schemat podciśnienia, ale wynika z niego, zew jedno z wyprowadzeń zaworu trójdrożnego na deklu zaworów powinno być zaślepione. Ale coś mi tu nie gra z innymi mercedesami. Dodatkowo jest tam zaznaczony jakiś dławik, którego oczywiście nie ma? Czy ten dławik jest konieczny?
Jest, a właściwie był tam system EGR, który jest odłączony (membrana na dolocie i zawór termiczny na bodajże 19 'C). Więc ta gałąź odpada. Odłączony też jest przepuszczający centralny, tempomat i wszystko co zbędne.
Olej i filtr w skrzyni wymienione.
*- ponoć w Polsce kosztuje on około 350 zł?