MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

ustawienie pompy wtryskowej
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=44710
Strona 1 z 2

Autor:  Nilovitz [ sob lis 07, 2009 5:53 pm ]
Tytuł:  ustawienie pompy wtryskowej

czy wskazalby mi ktos jak sie ustawia os pompy w stosunku do obudowy?

mowa o ustawieniach fabrycznych

oto przyklad:

Obrazek

Autor:  stanski61 [ sob lis 07, 2009 6:06 pm ]
Tytuł: 

Pompa w znakach-ustawienie fabryczne.

Autor:  Nilovitz [ sob lis 07, 2009 7:10 pm ]
Tytuł: 

czyli jestes pewien, ze wyciecie na zebach wraz z tym nacieciem na obudowie, to tak ma byc?

a jaki kat ustawiamy na ZZ, przyjmujac, ze lancuch jest juz nieco wypracowany

Autor:  stanski61 [ sob lis 07, 2009 7:37 pm ]
Tytuł: 

Tak ma być,ustaw ZZ zgodnie z zalecenimi do silnika,nie napisałeś jaki to silnik.
200-26st
240-24st
300-24st

Autor:  Nilovitz [ sob lis 07, 2009 7:45 pm ]
Tytuł: 

OM617
ale czy przy rozciagnietym lancuchu nie powinno byc mniej o okolo 8 stopni?

Autor:  stanski61 [ sob lis 07, 2009 7:46 pm ]
Tytuł: 

Zobacz ten temat
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... highlight=
Przy ustawianiu ZZ nie cofaj wału!

Autor:  Nilovitz [ sob lis 07, 2009 8:50 pm ]
Tytuł: 

a jezeli wszystko ustawilem jak sie nalezy, wedle tych 6 punktow z podanego linka, a silnik sam nie odpala, a jak odpali na sznurku to kopci na siwo jak chlorka, to jaka przyczyna moze byc?

kopci jak z syreny ;) lub gorzej

Autor:  darus [ sob lis 07, 2009 10:19 pm ]
Tytuł: 

Moze się zapowietrza.

Autor:  grabekk [ ndz lis 08, 2009 12:56 am ]
Tytuł: 

Nilovitz pisze:
a jezeli wszystko ustawilem jak sie nalezy, wedle tych 6 punktow z podanego linka, a silnik sam nie odpala, a jak odpali na sznurku to kopci na siwo jak chlorka, to jaka przyczyna moze byc?

Tez mi kopcil na jednej pompie wtryskowej miala membrame do d...
Zmienilem na 2 wszystko dziala jak trzeba tylko przy wkladaniu wkrec srube by walek sie nie obkrecal bo zawsze sie przestawi przy wkladaniu
Moj tez odpalal na sznurku rozrusznik siedzial na tulejach tez bym radzil go sprawdzic Co do kopcenia zle ustawiony zaplon ... juz zjadlem na tym zeby ...;/

Autor:  MercSwir [ ndz lis 08, 2009 10:53 am ]
Tytuł: 

43* przed górnym martwym punktem ustaw wał, pompe na zero i baja :)

Autor:  darus [ ndz lis 08, 2009 1:32 pm ]
Tytuł: 

A czemu 43 przed kolego Mercświr ?
Może wałek pompy przestawia sie przy wkładaniu, zblokowałś wałek pompy?

Autor:  MercSwir [ ndz lis 08, 2009 1:41 pm ]
Tytuł: 

darus pisze:
A czemu 43 przed kolego Mercświr ?


Metoda prób i błędów. Dla mnie te książkowe dane były gówno warte :) Ale każdy ustawia na swój sposób.

Autor:  Nilovitz [ ndz lis 08, 2009 2:32 pm ]
Tytuł: 

to doprecyzujmy na rysunku pogladowym ponizej:

Obrazek

wskaznik polozenia walu, jego dluzsza strona (czerwona) ma byc ulozony jak na rysunku na +24 stopnie czy -24 stopnie?

Autor:  stanski61 [ ndz lis 08, 2009 2:45 pm ]
Tytuł: 

Tak
Obrazek

Autor:  darus [ ndz lis 08, 2009 3:11 pm ]
Tytuł: 

Musi być na -24, skoro ma być przed ZZ tłoka, ma byc to kat wyprzedzenia tłoczenia, a więc ma być przed GMP tłoka.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/