MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 11:29 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: biegi nawiewu
Post: śr lis 11, 2009 8:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 09, 2009 9:04 am
Posty: 175
cześć
jak kupowałem swoje w123 to działał 1 i 3 bieg nawiewu. dziś działa tylko 3. coś sie widać rozłączyło, bo ten 1 bieg ostatnio raz działał raz nie, potem coraz częściej nie działał.
jak się do tego dobrać? co się mogło zepsuć?
help!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 11, 2009 9:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Wyłącznik, rezystory silnika nawiewu.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 11, 2009 9:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 09, 2009 9:04 am
Posty: 175
a dokładniej? co musze rozebrać aby to wymienić/naprawić?

_________________
beczka- na zawsze w mojej pamięci
teraz w210 avangarde


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 11, 2009 11:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Z tego, co pamiętam, to chyba trzeba będzie ściągnąć deskę, żeby się dostać do rezystorów. Są od góry nagrzewnicy w kanale powietrznym.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 11, 2009 11:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 09, 2009 9:04 am
Posty: 175
deske? a po demontażu środkowegu tunelu nie da się tam dostać?

_________________
beczka- na zawsze w mojej pamięci
teraz w210 avangarde


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 11, 2009 11:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Rezystory są od góry. Więc jeśli masz wystarczająco długą i giętką rękę, to, czemu nie...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 11, 2009 11:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 09, 2009 9:04 am
Posty: 175
ok rozumiem... więc jak możesz kolego to powiedz mi co po kolei powinienem zdemontować i w jaki sposób- deski i tunelu jeszcze nie odkręcałem bo nie bylo powodu.

_________________
beczka- na zawsze w mojej pamięci
teraz w210 avangarde


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 11, 2009 11:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Ja ściągałem kierownicę, zespolony, osłonę kolumny, zegary. Sama decha jest na pięciu śrubach: dwie pod maskownicami głośników, dwie po bokach, jedna na wsporniku obok schowka.
Ale zanim zaczniesz się dokopywać, to sprawdź najpierw samo sterowanie i pracę silnika nawiewu.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 12:10 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 09, 2009 9:04 am
Posty: 175
czyli? jeśli można dokąłdniej? co wyjąć na co spojrzeć>?

_________________
beczka- na zawsze w mojej pamięci
teraz w210 avangarde


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 12:25 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Ej, powoli! Zanim rozbebeszysz pol auta zajrzyj najpierw do wlacznika wentalatora. Najprawdopodobniej zasniedzialy po prostu styki (objawy na to wskazuja).

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 12:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 09, 2009 9:04 am
Posty: 175
tak myśalem, że coś mniejszego...
czyli jak? gałeczke zdjąć?
prosze opisac mi jak debilowi żebym wszysko miał jak na widelcu..

_________________
beczka- na zawsze w mojej pamięci
teraz w210 avangarde


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 7:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Ściągasz gałki, luzujesz nakrętki kluczem nasadowym (głębokim) 24 i panel powinien zejść. Nie pamiętam w tej chwili, czy tam jeszcze od dołu są dwie małe śrubki (bo w 126 są). Ściągasz panel przedni, masz dostęp do wyłącznika i kostki na nim. Ciasno i trzeba uważać, by czegoś nie połamać - ale nawet jak pęknie ci lub już jest pęknięta (częsty przypadek), to się nie martw, bo po założeniu i skręcenia panela, wszystko się dobrze trzyma.
Do wyłącznika idą dwie kostki - wentylator, oświetlenie lub jedna zespolona (też już dokładnie nie pamiętam, bo boczne oświetlenia są na pewno osobno) i jedna linka, odpinasz, przesuwasz wyłącznik w wycięciu, wyciągasz od tyłu. W sumie to dobrze jest zdjąć prawy boczek. Od razu będziesz mieć dostęp do wentylatora.
Po odpięciu kostki zasilania wentylatora (4 piny - zasilanie i 3 odbiory), możesz kawałkiem drutu zwierać piny i sprawdzić, czy to wyłącznik szwankuje.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 8:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 09, 2009 9:04 am
Posty: 175
dzięki wielkie, jutro spróbuje.

_________________
beczka- na zawsze w mojej pamięci
teraz w210 avangarde


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 13, 2009 8:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Galki, jezeli nie byly dotad sicagane to beda mocno siedziec. Trzeba je zlapac kleszczami przez szmate (zeby ich nie pokaleczyc) i mocno pociagnac. Ponadto przed zdjeciem samego panelu trzeba zdjac suwak/suwaki rozdzialu powietrza (tez lubia mocno siedziec).

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 13, 2009 9:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Jak suwaki mocno siedzą, to podważyć...widelcem.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl