MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
W123 200E ocalony przed pocieciem i wywiezieniem do Afryki https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=44813 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | KarolPiachu [ czw lis 12, 2009 7:53 pm ] |
Tytuł: | W123 200E ocalony przed pocieciem i wywiezieniem do Afryki |
Witam wszystkich. To moj kolejny nabytek MB W123 200e 1983r. Znalazlem go na Ebay. Cena byla dosc atrakcyjana wiec sie pokusilem. Wczesniej ubiegli mnie panowie z Afryki i niestety ale pocieli pieknego w123 na drobne kawalki wpakowali do kontenera i poplynal:( Tym razem udalo mi sie ocalilem beczke przed zniszczeniem. Autko prowadzi sie doskonale, zadnych luzow. Po jakims czasieod zakupu auto stracilo cisnienie oleju. Na wolnych obr. mialo 0.8 w trakcie jazdy okolo 2. Silnik zaczal pracowac jak diesel... Wymienilem olej filtr oleju z uszczelka nie pomoglo. Dopiero wymiana wewnetrznej oslony pompy olejowej i kol zebatych pomogla. Wymienilem rowniez zawor regulujacy ilosc tloczonego oleju bo to czesto tez jedna z przyczyn braku cisnienia oleju. Bylo sporo z tym roboty ale dalem rade. Autko wrocilo na droge i znow ciesze z jazdy beczka. Tu kilka fotek; http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... atcopy.jpg http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1258051744_3.jpg http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1258051772_4.jpg http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1258051807_1.jpg http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1258051834_2.jpg http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1258051858_5.jpg http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1258051884_6.jpg http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1258051909_8.jpg Pozdrawiam[/img] |
Autor: | LiveLetDie [ czw lis 12, 2009 7:57 pm ] |
Tytuł: | |
Blacharsko wygląda wspaniale. Wnętrze też chyba w niezłym stanie? Jaka to "dość atrakcyjna" cena jeśli można wiedzieć? |
Autor: | class [ czw lis 12, 2009 8:01 pm ] |
Tytuł: | |
Tak będzie czytelniej: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na fotach wygląda świetnie, choć to anglik można go zarejestrować na "żółte" Pełne drewno Zebrano to rzadkość w sedanach ![]() |
Autor: | filippo [ czw lis 12, 2009 8:13 pm ] |
Tytuł: | |
Kolejny przy tym elegancki anglik na forum. Gratulacje, niech się dobrze sprawuje. PS: Wiadomo dlaczego przód w innym kolorze??? |
Autor: | KarolS1988 [ czw lis 12, 2009 8:35 pm ] |
Tytuł: | |
filippo pisze: PS: Wiadomo dlaczego przód w innym kolorze???
Może panowie z afryki już się za niego zabrali i kolega musiał kupić cały przód ? ![]() |
Autor: | grabekk [ czw lis 12, 2009 8:37 pm ] |
Tytuł: | |
Kratki wlotu powietrza od Qp lub 280ki to twoja robota ? |
Autor: | buckswizz [ pt lis 13, 2009 8:48 am ] |
Tytuł: | |
Piękne autko, kongratulejszyn ![]() |
Autor: | _me: how_ [ pt lis 13, 2009 9:02 am ] |
Tytuł: | |
200Euro za takie fajne auto? |
Autor: | KarolPiachu [ pt lis 13, 2009 6:29 pm ] |
Tytuł: | |
Jesli chodzi o ta atrakcyjna cene to udalo mi sie go wyrwac za 430£ Jesli chodzi o ten jasniejszy przod to macie racje. Poprzedni wlasciciel ma 300D przelozyl maske i blotniki. Na wiosne chce to pomalowac tak by calosc wygladala jak ma wygladac:) |
Autor: | filippo [ pt lis 13, 2009 10:40 pm ] |
Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: I mimo że to angol to stanu może mu zazdrościć niejeden europejski.
Nie bardzo rozumiem tę uwagę - jeśli kierownica z drugiej strony to znaczy że ma być bardziej dobity, nieoryginalny czy może się szybciej psuje lub bierze go rdza??? Z racji tego, że tam pada tylko deszcz, nie ma zim a wszelkiego rodzaju warsztaty nie "naprawiają" aut a wymieniają elementy na nowe to stanu pozazdrościć może naprawdę spora liczba aut z innych europejskich krajów. Oczywiście sztrucle się zdarzają tak jak wszędzie ale tylko takie co trafiają w ręce totalnych abnegatów. |
Autor: | KarolS1988 [ sob lis 14, 2009 9:58 am ] |
Tytuł: | |
chodzi mi o to że auta przywiezione z angli które do tej pory widziałem są w stanie tragicznym przez ten klimat który tam panuje, a już troche tego widziałem bo mam kumpla co przekłada angliki średnio jednego na tydzień i znudziło mu się malowanie elementów z powodu bąbli pod lakierem.... I chodziło tylko i wyłącznie o to że kierownica po prawej to angol czyli z angli gdzie klimat zjada auta. |
Autor: | filippo [ sob lis 14, 2009 10:37 am ] |
Tytuł: | |
KarolS1988 pisze: chodzi mi o to że auta przywiezione z angli które do tej pory widziałem są w stanie tragicznym przez ten klimat który tam panuje, a już troche tego widziałem bo mam kumpla co przekłada angliki średnio jednego na tydzień i znudziło mu się malowanie elementów z powodu bąbli pod lakierem.... I chodziło tylko i wyłącznie o to że kierownica po prawej to angol czyli z angli gdzie klimat zjada auta.
Klimat zjada auta w Polsce zdecydowanie bardziej bo nikt nie sypie tyle soli co my a nasze auta nie trafiają już nigdzie indziej jak na złomowiska. Auta które przekłada Twój kolega to zapewne Focusy, Audi, Vauxalle czyli Ople i tym podobne które zazwyczaj właścicieli znajdują wśród ludzi niezbyt bogatych czy też dbających o ich stan techniczny nie mówiąc o tym że one zaczynają rdzewieć zaraz po wyjechaniu z hali na plac fabryczny. Takie auta mają jeździć a jak się spsują to pewnie znajdują nowego właściciela. Widziałem masę aut które można było mieć za dniówkę i niestety takie auta pewnie tu trafiają a szkoda. Mercedes raczej nie trafiał do bidoka więc było mu dobrze, z metalowej ceraty nie jest więc i deszcz mu nie straszny. Moje kombi ma dwie dziury na wylot w karoserii spowodowane deszczem i kilka innych ognisk korozji ale poza tym jest absolutnie bez zarzutu. Także owszem Twoje zdanie o popularnych autach z UK może mieć odzwierciedlenie w rzeczywistości ale co do Mercedesów to już nie za bardzo bo do tych co sprzedają je do Afryki trafiają przez to że właściciel umarł, skończył się TAX i MOT itp, itd. |
Autor: | KarolS1988 [ sob lis 14, 2009 1:25 pm ] |
Tytuł: | |
ok sory... już się nie odzywam... |
Autor: | KarolPiachu [ sob lis 14, 2009 3:00 pm ] |
Tytuł: | |
Panowie spokojnie... Wydaje mi sie, ze nie klimat jest odpowiedzialny za postep rdzy ale zabezpieczenie antykorozyjne stosowane przez producenta. Zauwazcie ze nie jeden ''okularnik'' w210 wyprodukowany miedzy 96 a 99r moglby pozazdroscic stanu blacharki nie jednemu w123 w124 czy w201. Nie oszukujmy sie nasze kochane ''oldtimery'' nikt nie oszczedzal na materialach z ktorych byly produkowane i nie bylo tak ostrych przepisow ekologicznych jak dzis... Niby zim tu nie ma ale anglicy dbaja o bezpieczensto i rowniez sypia sol. Moze nie w takich ilosciach jak w Polsce ale sola:P Wydaje mi sie tez ze gdybysmy myli podwozia naszych aut po zimie i dbali o czyszczenie kanalow odprowadzajacych wode korozja nie postepowalaby tak szybko... Swoja droga nie spotkalem sie jeszcze z kims kto wozilby stad Mercedesy na przekladke( no poza MB Sprinterami) |
Autor: | filippo [ sob lis 14, 2009 4:06 pm ] |
Tytuł: | |
KarolPiachu pisze: Swoja droga nie spotkalem sie jeszcze z kims kto wozilby stad Mercedesy na przekladke( no poza MB Sprinterami)
Bo jest to nieopłacalne - zresztą podobnie jest z autami BMW które są przerabiane niezwykle rzadko. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |