MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

zegary problem z odczytem
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=44882
Strona 1 z 1

Autor:  stivenh [ ndz lis 15, 2009 5:17 pm ]
Tytuł:  zegary problem z odczytem

mam klopot ze wskanikiem paliwa i tem. cieczy chlodzacej. Problem jest tego typu ze gdy migam dlugimi swiatlami to wskazowka od paliwa i temp. podskakuje i llewy kierunek sie lekko zarzy bo widac to szczegolnie noca. Co to moze byc i jak sie do tego zabrac. ??

Autor:  Blazey [ ndz lis 15, 2009 5:51 pm ]
Tytuł: 

Tak nieśmiało zapytam - w czym?

Autor:  stivenh [ ndz lis 15, 2009 7:12 pm ]
Tytuł: 

oczywiscie MB 123 z silnikiem 2400 diesel :)

Autor:  Blazey [ ndz lis 15, 2009 7:41 pm ]
Tytuł: 

Podejrzewam padniętą ścieżkę masową w liczniku.
Wyciągasz zegary, rozkręcasz, na płytce ze wskaźnikami powinny być widoczne przegrzania i przepalenia ścieżki. Idzie dookoła płytki. Jeśli brak ciągłości obwodu między pinem masowym w kostce, a śrubkami od wskaźników, to na 100% to. Możliwe, że ktoś źle powpinał przewody do kostki 15 pinowej.

Autor:  stivenh [ wt lis 17, 2009 1:40 pm ]
Tytuł: 

Obrazek

Obrazek



rozkrecilem zegary i tak to wyglada na lutach widze ze sa slady jak by przypalenia albo jakiejs rdzy dookola zimnej cyny sa brazowe obwodki nie wiem zupenie co robic??

Autor:  Blazey [ śr lis 18, 2009 8:32 pm ]
Tytuł: 

Co to za zdjęcia? Nie na nich nie widać konkretnego niestety. Ścieżka masowa leci niemal dookoła tej płytki z zegarami. Często się przepala. Zresztą jej znalezienie jest bardzo proste - wystarczy miernik. Jak jest jakaś zbrązowiona i rozerwana, to masz miejsce do naprawy. <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Co to za zdjęcia? Nie na nich nie widać konkretnego niestety. Ścieżka masowa leci niemal dookoła tej płytki z zegarami. Często się przepala. Zresztą jej znalezienie jest bardzo proste - wystarczy miernik. Jak jest jakaś zbrązowiona i rozerwana, to masz miejsce do naprawy.
To brązowe, spienione, czy też jak żużel, to resztki kalafonii i nie ma się tym co martwić. To pozostałości po procesie lutowania. Żadne przypalenia.
Najlepiej zdemontuj płytkę ze wskaźnikami (dwie nakrętki o dwie śrubki od wskaźnika oleju i wtedy zrób wyraźne zdjęcie płytki od strony ścieżek.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/