MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 11:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nie odpala
Post: śr lis 18, 2009 11:03 am 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lis 18, 2009 10:38 am
Posty: 5
Witam mam taki problem auto nie chce odpalić stało moze z rok bez odpalania gdy go kupilem odrazu wymieniłem świece odpalił.
Odpalałem go co dzien przez 3 dni a 4 juz nie chciał odpalic :-?
Paliwo podaje a iskra jest (błękitna czyli bardzo dobra) na każdej świecy, niema przebicia na kablach 7 świec po odkręceniu były zalane paliwem z prawej strony wiecej z lewej mniej jedna sucha moze ktos z was miał podobną sytuacje gdzie szukać usterki ?

w107 380sl 82r


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 18, 2009 3:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Witamy, wygląda jakby iskra gineła pod wpływem kompresji, a zatem mozliwe że powodem jest przebita kopułka, lub układ WN od strony cewki... (ale przyczyn tego stanu rzeczy może tu być wiele) Po wyczyszczeniu świec też nie zapala?

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 18, 2009 4:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
Dolej z 0,5l denaturatu lub metanolu do zbiornika paliwa, nie zaszkodzi a może pomóc.

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 1:09 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lis 18, 2009 10:38 am
Posty: 5
Janfocus pisze:
Po wyczyszczeniu świec też nie zapala?


dokładnie było tak stare świece wyczyściłem próbowałem odpalic któreś tam tłoki odpaliły przy rozruchu i tyle kupiłem nowe świec pokręciłem go troche odpalił przez 3 dni go odpalałem tylko ze cos nie palił na wszystkie tłoki gorąc z tłumnika końcowego (na bardzo niskich obrotach) ( przy dodaniu gazu czarny dym ) 4 dnia próbuje opalic a tu nic wiec biore sie za świece czyszczę je przepalam i znowu powtórka z samego początku "probowałem odpalic ktores tam tłoki odpaliły przy rozruchu"

do baku wlałem środe do czyszczenia wtrysków itp (środek kosztował ponad 100zł ) pochodził na tym praca silniak sie polepszyła ale nadal nie palił na wszystkie tłoki

co do kopułki wygląda jak nowa ze sklepu ktos przede mną musiał wymieniać|

co to jest układ WN ?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 1:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
po pierwsze używaj przecinków :lol:
paliwo jest stare czy nowe?
układ Wysokiego Napięcia :)

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 1:31 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lis 18, 2009 10:38 am
Posty: 5
paliwo nowe 30 litrów wlałem starego sie juz dawno pozbyłem :) czyste nic tam nie pływało brudnego wiem ze w baku nawet po spuszczeniu paliwa zostaje jeszcze jakies 10 litrów no ale wymieszało sie to wszystko wiec powinno być ok


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 6:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lut 23, 2007 8:24 pm
Posty: 182
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Spr. pompe paliwa czy daje odpowiednie cisnienie paliwa i uklad paliwowy jest drozny.

_________________
W107 350 SLC 79r
W190 2.0 B+G 89r
Fiat 125p 85r


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 7:33 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lis 18, 2009 10:38 am
Posty: 5
Koordian pisze:
Spr. pompe paliwa czy daje odpowiednie cisnienie paliwa i uklad paliwowy jest drozny.

hmm układ jest drożny węzyk od paliwa przy silniku odkreciłem według zaleceń znajomego paliwo czyste jak łza pytanie a moze to wtryski ? cos takiego obiło mi sie o uszy


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 11:08 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Renson pisze:
( przy dodaniu gazu czarny dym )

zatem albo masz za bogatą mieszankę (za dużo paliwa) i wtedy nagar na świecach jest czarny -i tu albo jest problem z regulatorem bimetalicznym od "ssania", ew. regulacją wtrysku, albo świece zawala olejem (świece są tłuste), a to może oznaczać stojące pierścienie lub za duże luzy w rowkach tłoków, ew. lejące uszczelniacze zaworowe... ale wtedy dym powinien być nie tyle czarny co siwy lub błękitnawy...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 20, 2009 8:28 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
na dolocie przewodu paliwa do wtrysku masz taki malutki filterek (w sumie to wygląda jak nakrętka z zewnątrz, a w środku ma filtr)-sprawdz, czy nie jest zapchany, bo może nie wyrabiać paliwo.
ja tak mialem i auto ledwo chodzilo na wolnych obr, a po dodaniu gazu gaslo, bo byla zbyt mala dawka paliwa, choc paliwo bylo - duzo sie naszukalem tego ustrojstwa :)
u Ciebie moze dawac paliwo, ale za malo na wszystkie cyl. i czesc sie nie spala i zalewa, a czesc jakos chodzi

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 20, 2009 10:16 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Sprawa jest prosta
trzeba sprawdzic kompresję
trzeba sprawdzić iskrę
trzeba sprawdzić zasilanie benzyną

z opisu wynika ze jest dużo za bogato więc albo zapchany powrót paliwa,albo uszkodzony regulator termiczny lub uszkodzony rozdzielacz

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 21, 2009 1:33 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lis 18, 2009 10:38 am
Posty: 5
Janfocus pisze:
Renson pisze:
( przy dodaniu gazu czarny dym )

zatem albo masz za bogatą mieszankę (za dużo paliwa) i wtedy nagar na świecach jest czarny -i tu albo jest problem z regulatorem bimetalicznym od "ssania", ew. regulacją wtrysku, albo świece zawala olejem (świece są tłuste), a to może oznaczać stojące pierścienie lub za duże luzy w rowkach tłoków, ew. lejące uszczelniacze zaworowe... ale wtedy dym powinien być nie tyle czarny co siwy lub błękitnawy...


gdzie ten regulator sie znajduje od ssania jak go mozna sprawdzić ?

dym jest czarny jak smoła wręcz, ale nie jest niebieski

Cytuj:
na dolocie przewodu paliwa do wtrysku masz taki malutki filterek (w sumie to wygląda jak nakrętka z zewnątrz, a w środku ma filtr)-sprawdz, czy nie jest zapchany, bo może nie wyrabiać paliwo.

czyściutki jak łza
Cytuj:
z opisu wynika ze jest dużo za bogato więc albo zapchany powrót paliwa,albo uszkodzony regulator termiczny lub uszkodzony rozdzielacz


hmm powrot paliwa przy starcie z tyłu słychac jak benzyna wraca ale warto było by to sprawdzić
a co do rozdzielacza jest ok wszedzie jest iskra (błękitna) wiem ze na oko sie nie sprawdza ale zawsze cos

teraz moje pytanie gdzie się znajduje regulator termiczny jak go mozna sprawdzic ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl