MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Nie odpala https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=44930 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Renson [ śr lis 18, 2009 11:03 am ] |
Tytuł: | Nie odpala |
Witam mam taki problem auto nie chce odpalić stało moze z rok bez odpalania gdy go kupilem odrazu wymieniłem świece odpalił. Odpalałem go co dzien przez 3 dni a 4 juz nie chciał odpalic ![]() Paliwo podaje a iskra jest (błękitna czyli bardzo dobra) na każdej świecy, niema przebicia na kablach 7 świec po odkręceniu były zalane paliwem z prawej strony wiecej z lewej mniej jedna sucha moze ktos z was miał podobną sytuacje gdzie szukać usterki ? w107 380sl 82r |
Autor: | Janfocus [ śr lis 18, 2009 3:14 pm ] |
Tytuł: | |
Witamy, wygląda jakby iskra gineła pod wpływem kompresji, a zatem mozliwe że powodem jest przebita kopułka, lub układ WN od strony cewki... (ale przyczyn tego stanu rzeczy może tu być wiele) Po wyczyszczeniu świec też nie zapala? |
Autor: | witek-sec [ śr lis 18, 2009 4:03 pm ] |
Tytuł: | |
Dolej z 0,5l denaturatu lub metanolu do zbiornika paliwa, nie zaszkodzi a może pomóc. |
Autor: | Renson [ czw lis 19, 2009 1:09 pm ] |
Tytuł: | |
Janfocus pisze: Po wyczyszczeniu świec też nie zapala?
dokładnie było tak stare świece wyczyściłem próbowałem odpalic któreś tam tłoki odpaliły przy rozruchu i tyle kupiłem nowe świec pokręciłem go troche odpalił przez 3 dni go odpalałem tylko ze cos nie palił na wszystkie tłoki gorąc z tłumnika końcowego (na bardzo niskich obrotach) ( przy dodaniu gazu czarny dym ) 4 dnia próbuje opalic a tu nic wiec biore sie za świece czyszczę je przepalam i znowu powtórka z samego początku "probowałem odpalic ktores tam tłoki odpaliły przy rozruchu" do baku wlałem środe do czyszczenia wtrysków itp (środek kosztował ponad 100zł ) pochodził na tym praca silniak sie polepszyła ale nadal nie palił na wszystkie tłoki co do kopułki wygląda jak nowa ze sklepu ktos przede mną musiał wymieniać| co to jest układ WN ? |
Autor: | chmielo [ czw lis 19, 2009 1:19 pm ] |
Tytuł: | |
po pierwsze używaj przecinków ![]() paliwo jest stare czy nowe? układ Wysokiego Napięcia ![]() |
Autor: | Renson [ czw lis 19, 2009 1:31 pm ] |
Tytuł: | |
paliwo nowe 30 litrów wlałem starego sie juz dawno pozbyłem ![]() |
Autor: | Koordian [ czw lis 19, 2009 6:43 pm ] |
Tytuł: | |
Spr. pompe paliwa czy daje odpowiednie cisnienie paliwa i uklad paliwowy jest drozny. |
Autor: | Renson [ czw lis 19, 2009 7:33 pm ] |
Tytuł: | |
Koordian pisze: Spr. pompe paliwa czy daje odpowiednie cisnienie paliwa i uklad paliwowy jest drozny.
hmm układ jest drożny węzyk od paliwa przy silniku odkreciłem według zaleceń znajomego paliwo czyste jak łza pytanie a moze to wtryski ? cos takiego obiło mi sie o uszy |
Autor: | Janfocus [ czw lis 19, 2009 11:08 pm ] |
Tytuł: | |
Renson pisze: ( przy dodaniu gazu czarny dym )
zatem albo masz za bogatą mieszankę (za dużo paliwa) i wtedy nagar na świecach jest czarny -i tu albo jest problem z regulatorem bimetalicznym od "ssania", ew. regulacją wtrysku, albo świece zawala olejem (świece są tłuste), a to może oznaczać stojące pierścienie lub za duże luzy w rowkach tłoków, ew. lejące uszczelniacze zaworowe... ale wtedy dym powinien być nie tyle czarny co siwy lub błękitnawy... |
Autor: | lysy2 [ pt lis 20, 2009 8:28 am ] |
Tytuł: | |
na dolocie przewodu paliwa do wtrysku masz taki malutki filterek (w sumie to wygląda jak nakrętka z zewnątrz, a w środku ma filtr)-sprawdz, czy nie jest zapchany, bo może nie wyrabiać paliwo. ja tak mialem i auto ledwo chodzilo na wolnych obr, a po dodaniu gazu gaslo, bo byla zbyt mala dawka paliwa, choc paliwo bylo - duzo sie naszukalem tego ustrojstwa ![]() u Ciebie moze dawac paliwo, ale za malo na wszystkie cyl. i czesc sie nie spala i zalewa, a czesc jakos chodzi |
Autor: | marcin280e [ pt lis 20, 2009 10:16 pm ] |
Tytuł: | |
Sprawa jest prosta trzeba sprawdzic kompresję trzeba sprawdzić iskrę trzeba sprawdzić zasilanie benzyną z opisu wynika ze jest dużo za bogato więc albo zapchany powrót paliwa,albo uszkodzony regulator termiczny lub uszkodzony rozdzielacz |
Autor: | Renson [ sob lis 21, 2009 1:33 pm ] |
Tytuł: | |
Janfocus pisze: Renson pisze: ( przy dodaniu gazu czarny dym ) zatem albo masz za bogatą mieszankę (za dużo paliwa) i wtedy nagar na świecach jest czarny -i tu albo jest problem z regulatorem bimetalicznym od "ssania", ew. regulacją wtrysku, albo świece zawala olejem (świece są tłuste), a to może oznaczać stojące pierścienie lub za duże luzy w rowkach tłoków, ew. lejące uszczelniacze zaworowe... ale wtedy dym powinien być nie tyle czarny co siwy lub błękitnawy... gdzie ten regulator sie znajduje od ssania jak go mozna sprawdzić ? dym jest czarny jak smoła wręcz, ale nie jest niebieski Cytuj: na dolocie przewodu paliwa do wtrysku masz taki malutki filterek (w sumie to wygląda jak nakrętka z zewnątrz, a w środku ma filtr)-sprawdz, czy nie jest zapchany, bo może nie wyrabiać paliwo. czyściutki jak łza Cytuj: z opisu wynika ze jest dużo za bogato więc albo zapchany powrót paliwa,albo uszkodzony regulator termiczny lub uszkodzony rozdzielacz
hmm powrot paliwa przy starcie z tyłu słychac jak benzyna wraca ale warto było by to sprawdzić a co do rozdzielacza jest ok wszedzie jest iskra (błękitna) wiem ze na oko sie nie sprawdza ale zawsze cos teraz moje pytanie gdzie się znajduje regulator termiczny jak go mozna sprawdzic ? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |