MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Nie odpala
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=44930
Strona 1 z 1

Autor:  Renson [ śr lis 18, 2009 11:03 am ]
Tytuł:  Nie odpala

Witam mam taki problem auto nie chce odpalić stało moze z rok bez odpalania gdy go kupilem odrazu wymieniłem świece odpalił.
Odpalałem go co dzien przez 3 dni a 4 juz nie chciał odpalic :-?
Paliwo podaje a iskra jest (błękitna czyli bardzo dobra) na każdej świecy, niema przebicia na kablach 7 świec po odkręceniu były zalane paliwem z prawej strony wiecej z lewej mniej jedna sucha moze ktos z was miał podobną sytuacje gdzie szukać usterki ?

w107 380sl 82r

Autor:  Janfocus [ śr lis 18, 2009 3:14 pm ]
Tytuł: 

Witamy, wygląda jakby iskra gineła pod wpływem kompresji, a zatem mozliwe że powodem jest przebita kopułka, lub układ WN od strony cewki... (ale przyczyn tego stanu rzeczy może tu być wiele) Po wyczyszczeniu świec też nie zapala?

Autor:  witek-sec [ śr lis 18, 2009 4:03 pm ]
Tytuł: 

Dolej z 0,5l denaturatu lub metanolu do zbiornika paliwa, nie zaszkodzi a może pomóc.

Autor:  Renson [ czw lis 19, 2009 1:09 pm ]
Tytuł: 

Janfocus pisze:
Po wyczyszczeniu świec też nie zapala?


dokładnie było tak stare świece wyczyściłem próbowałem odpalic któreś tam tłoki odpaliły przy rozruchu i tyle kupiłem nowe świec pokręciłem go troche odpalił przez 3 dni go odpalałem tylko ze cos nie palił na wszystkie tłoki gorąc z tłumnika końcowego (na bardzo niskich obrotach) ( przy dodaniu gazu czarny dym ) 4 dnia próbuje opalic a tu nic wiec biore sie za świece czyszczę je przepalam i znowu powtórka z samego początku "probowałem odpalic ktores tam tłoki odpaliły przy rozruchu"

do baku wlałem środe do czyszczenia wtrysków itp (środek kosztował ponad 100zł ) pochodził na tym praca silniak sie polepszyła ale nadal nie palił na wszystkie tłoki

co do kopułki wygląda jak nowa ze sklepu ktos przede mną musiał wymieniać|

co to jest układ WN ?

Autor:  chmielo [ czw lis 19, 2009 1:19 pm ]
Tytuł: 

po pierwsze używaj przecinków :lol:
paliwo jest stare czy nowe?
układ Wysokiego Napięcia :)

Autor:  Renson [ czw lis 19, 2009 1:31 pm ]
Tytuł: 

paliwo nowe 30 litrów wlałem starego sie juz dawno pozbyłem :) czyste nic tam nie pływało brudnego wiem ze w baku nawet po spuszczeniu paliwa zostaje jeszcze jakies 10 litrów no ale wymieszało sie to wszystko wiec powinno być ok

Autor:  Koordian [ czw lis 19, 2009 6:43 pm ]
Tytuł: 

Spr. pompe paliwa czy daje odpowiednie cisnienie paliwa i uklad paliwowy jest drozny.

Autor:  Renson [ czw lis 19, 2009 7:33 pm ]
Tytuł: 

Koordian pisze:
Spr. pompe paliwa czy daje odpowiednie cisnienie paliwa i uklad paliwowy jest drozny.

hmm układ jest drożny węzyk od paliwa przy silniku odkreciłem według zaleceń znajomego paliwo czyste jak łza pytanie a moze to wtryski ? cos takiego obiło mi sie o uszy

Autor:  Janfocus [ czw lis 19, 2009 11:08 pm ]
Tytuł: 

Renson pisze:
( przy dodaniu gazu czarny dym )

zatem albo masz za bogatą mieszankę (za dużo paliwa) i wtedy nagar na świecach jest czarny -i tu albo jest problem z regulatorem bimetalicznym od "ssania", ew. regulacją wtrysku, albo świece zawala olejem (świece są tłuste), a to może oznaczać stojące pierścienie lub za duże luzy w rowkach tłoków, ew. lejące uszczelniacze zaworowe... ale wtedy dym powinien być nie tyle czarny co siwy lub błękitnawy...

Autor:  lysy2 [ pt lis 20, 2009 8:28 am ]
Tytuł: 

na dolocie przewodu paliwa do wtrysku masz taki malutki filterek (w sumie to wygląda jak nakrętka z zewnątrz, a w środku ma filtr)-sprawdz, czy nie jest zapchany, bo może nie wyrabiać paliwo.
ja tak mialem i auto ledwo chodzilo na wolnych obr, a po dodaniu gazu gaslo, bo byla zbyt mala dawka paliwa, choc paliwo bylo - duzo sie naszukalem tego ustrojstwa :)
u Ciebie moze dawac paliwo, ale za malo na wszystkie cyl. i czesc sie nie spala i zalewa, a czesc jakos chodzi

Autor:  marcin280e [ pt lis 20, 2009 10:16 pm ]
Tytuł: 

Sprawa jest prosta
trzeba sprawdzic kompresję
trzeba sprawdzić iskrę
trzeba sprawdzić zasilanie benzyną

z opisu wynika ze jest dużo za bogato więc albo zapchany powrót paliwa,albo uszkodzony regulator termiczny lub uszkodzony rozdzielacz

Autor:  Renson [ sob lis 21, 2009 1:33 pm ]
Tytuł: 

Janfocus pisze:
Renson pisze:
( przy dodaniu gazu czarny dym )

zatem albo masz za bogatą mieszankę (za dużo paliwa) i wtedy nagar na świecach jest czarny -i tu albo jest problem z regulatorem bimetalicznym od "ssania", ew. regulacją wtrysku, albo świece zawala olejem (świece są tłuste), a to może oznaczać stojące pierścienie lub za duże luzy w rowkach tłoków, ew. lejące uszczelniacze zaworowe... ale wtedy dym powinien być nie tyle czarny co siwy lub błękitnawy...


gdzie ten regulator sie znajduje od ssania jak go mozna sprawdzić ?

dym jest czarny jak smoła wręcz, ale nie jest niebieski

Cytuj:
na dolocie przewodu paliwa do wtrysku masz taki malutki filterek (w sumie to wygląda jak nakrętka z zewnątrz, a w środku ma filtr)-sprawdz, czy nie jest zapchany, bo może nie wyrabiać paliwo.

czyściutki jak łza
Cytuj:
z opisu wynika ze jest dużo za bogato więc albo zapchany powrót paliwa,albo uszkodzony regulator termiczny lub uszkodzony rozdzielacz


hmm powrot paliwa przy starcie z tyłu słychac jak benzyna wraca ale warto było by to sprawdzić
a co do rozdzielacza jest ok wszedzie jest iskra (błękitna) wiem ze na oko sie nie sprawdza ale zawsze cos

teraz moje pytanie gdzie się znajduje regulator termiczny jak go mozna sprawdzic ?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/