MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 11:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lis 18, 2009 6:32 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lis 18, 2009 6:21 pm
Posty: 2
Witam,
Jak wyżej w temacie, zimno się zbliża i muszę w kaczce wymienić płyn chłodzący, poradzi ktoś jak to zrobić i ile płynu wchodzi?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 2:42 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Pewnie masz kraniki w chłodnicy na dole, oraz w bloku silnika, nimi sie spuszcza płyn. Nie powiem dokładnie ile płynu wchodzi, odkręć pokrętło ogrzewania na max, i lej płyn na uruchomionym silniku do poziomu max w chłodnicy, przejedź sie kawałek, żeby sie odpowietrzył i uzupełnij płyn do odpowiedniego poziomu.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 6:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 12, 2008 10:45 pm
Posty: 243
Lokalizacja: [EZG] Smardzew k. zgierza
darus pisze:
lej płyn na uruchomionym silniku do poziomu max


Nie na wlaczonym silniku!! zatrzesz pompe wody, ona jest smarowana plynem chlodzacym, wlewasz do chlodnicy, wlewasz do bloku (ja wlewalem wezem gornym, odpialem od chlodnicy i poszlo) i dopiero jak i tu i tu bedzie max wlacz silnik, przejedz sie i jak ci poleci cieple powiertrze to uklad sie odpowietrzyl, a przed uruchomieniem moszesz jeszcze odkrecic srobke odpowietrzajaca kolo termostatu

_________________
w123 300D '83


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 6:59 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Może nieprecyzyjnie się wyraziłem, wlewasz płyn naciskając przy tym węże, żeby szybciej go zassało, jak juz będzie max, uruchamiasz silnik, patrzysz, czy jeszcze go nie zaciągnie, ew. dolewasz i dopiero jedziesz go przegonić. Jak sie przegoni i odpowietrzy jeszcze raz dopełniasz go płynem.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 7:08 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr lis 18, 2009 6:21 pm
Posty: 2
dzięki za odpowiedź


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl