MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
problem z Vacum Pompa??? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=44993 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | stivenh [ sob lis 21, 2009 3:22 pm ] |
Tytuł: | problem z Vacum Pompa??? |
w moim 123 oczywiscie nie dziala c. zamek zabralem sie za to dosc powaznie i napotykam same problemy. Dzisiaj wymontowuje cala intalacje i bede ja zanurzal w wodzie sprawdzal po kawalku czy gdzies jest neiszczelnosc ale martwi mnie inna sprawa. Jak mocno powinna pompowac vacum pompa?? Rozkrecilem matera w drziwach kierowcy i tak samo ta wytlaczaneke pod tylna polka i w sumie cisnienie jest tam mega lipne prawie nie czuc zeby cos ssalo albo pompowalo. Jak to powinnno prawidlowo wygladac?? Jak powinien sie zachowywac master w drzwiach kierowcy??? Bo on cos tam syczy jka dmucham w wezyk..:/ Jakies pomysly??? |
Autor: | darus [ sob lis 21, 2009 4:50 pm ] |
Tytuł: | |
Jeżeli serwo od hamulców działa, gaszenie silnika także (o ile gaszony jest z kluczyka), to vacupompa działa dobrze. Niepotrzebnie wszystko wymontowujesz, szkoda pracy. Zacznij od zaworka zwrotnego pod maską oraz nad nogami kierowcy pod deską, jeżeli sa sprawne, trzeba pokoleji odłączać i zaślepiać poszczególne wyjścia na siłowniki. Sprawność mastera sprawdzasz, czy podaje podciśnienie na otwieranie i na zamykanie w zależźności od położenia. Skoro twierdzisz, że podcisnienie jest słabe, stawiałbym na zaworek zwrotny pod maską, ew. uszkodzony przewód. Do wytłaczanki idzie chyba żółto szary, a do mastera żółty. |
Autor: | stivenh [ sob lis 21, 2009 5:21 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Skoro twierdzisz, że podcisnienie jest słabe, stawiałbym na zaworek zwrotny pod maską, ew. uszkodzony przewód. Do wytłaczanki idzie chyba żółto szary, a do mastera żółty
jak to wyglada dokladnie?? |
Autor: | Kulka [ sob lis 21, 2009 10:35 pm ] |
Tytuł: | |
darus pisze: stawiałbym na zaworek zwrotny pod maską
Chodzi o ten zaworek który jest na głównym przwodzie z vacuum do serwa hamulcowego? Przypuszczam że w jedną stronę powinien przepuszczać powietrze a w drugą nie, dobrze rozumuję?? pozdr. |
Autor: | Mike_THE_GR8 [ sob lis 21, 2009 10:48 pm ] |
Tytuł: | |
darus pisze: Jeżeli serwo od hamulców działa, gaszenie silnika także (o ile gaszony jest z kluczyka), to vacupompa działa dobrze.
Mylisz się. Właśnie poskładałem od nowa vacumpompę na nowych zaworach z nową membraną i nagle wspomaganie hamulca jest wyczuwalnie lepsze, skrzynia zmienia biegi przy innych prędkościach. A wcześniej nie było problemów z gaszeniem, serwo też jakoś działało. |
Autor: | stivenh [ ndz lis 22, 2009 1:19 pm ] |
Tytuł: | |
u mnie jest tak ze pedal hamulca chodzi dosc ciezko wczesniej mialem 123 z automatem i tam o wiele bardziej miekko on chodzil. Poza tym po wypieciu przewodu z wytalczanki strasznie delikatanie tam ssalo , rozebralem mastera w drzwiach kierowcy i tam powinno tloczyc powietrze a ono lecialo tak jak by chcialo a nie moglo prawie nie czulem strumienia. Tak to powinno wygladac??? |
Autor: | darus [ wt lis 24, 2009 7:05 pm ] |
Tytuł: | |
Skoro masz watpliwości co do działania vacu pompy, załatw sobie ręczną pompke podciśnienia, a przynajmniej drugą osobę, niech zassa powietrze z przewodu do centralnego, a ty w tym czasie kręć kluczykiem i zobacz , czy zamyka i otwiera. Jeżeli będzie działało, a układ będzie trzymał podciśnienie na kilka cykli otwarcia i zamknięcia, znaczy, ze obwód centralnego jest ok, a vaku pompa nie. Chociaz człowiek może lnie wytworzyć dostatecznego podciśnienia, lepiej spróbuj z ręczną pompką. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |