MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

problem z Vacum Pompa???
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=44993
Strona 1 z 1

Autor:  stivenh [ sob lis 21, 2009 3:22 pm ]
Tytuł:  problem z Vacum Pompa???

w moim 123 oczywiscie nie dziala c. zamek zabralem sie za to dosc powaznie i napotykam same problemy. Dzisiaj wymontowuje cala intalacje i bede ja zanurzal w wodzie sprawdzal po kawalku czy gdzies jest neiszczelnosc ale martwi mnie inna sprawa.
Jak mocno powinna pompowac vacum pompa?? Rozkrecilem matera w drziwach kierowcy i tak samo ta wytlaczaneke pod tylna polka i w sumie cisnienie jest tam mega lipne prawie nie czuc zeby cos ssalo albo pompowalo. Jak to powinnno prawidlowo wygladac??

Jak powinien sie zachowywac master w drzwiach kierowcy??? Bo on cos tam syczy jka dmucham w wezyk..:/

Jakies pomysly???

Autor:  darus [ sob lis 21, 2009 4:50 pm ]
Tytuł: 

Jeżeli serwo od hamulców działa, gaszenie silnika także (o ile gaszony jest z kluczyka), to vacupompa działa dobrze. Niepotrzebnie wszystko wymontowujesz, szkoda pracy. Zacznij od zaworka zwrotnego pod maską oraz nad nogami kierowcy pod deską, jeżeli sa sprawne, trzeba pokoleji odłączać i zaślepiać poszczególne wyjścia na siłowniki. Sprawność mastera sprawdzasz, czy podaje podciśnienie na otwieranie i na zamykanie w zależźności od położenia. Skoro twierdzisz, że podcisnienie jest słabe, stawiałbym na zaworek zwrotny pod maską, ew. uszkodzony przewód. Do wytłaczanki idzie chyba żółto szary, a do mastera żółty.

Autor:  stivenh [ sob lis 21, 2009 5:21 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Skoro twierdzisz, że podcisnienie jest słabe, stawiałbym na zaworek zwrotny pod maską, ew. uszkodzony przewód. Do wytłaczanki idzie chyba żółto szary, a do mastera żółty


jak to wyglada dokladnie??

Autor:  Kulka [ sob lis 21, 2009 10:35 pm ]
Tytuł: 

darus pisze:
stawiałbym na zaworek zwrotny pod maską



Chodzi o ten zaworek który jest na głównym przwodzie z vacuum do serwa hamulcowego?
Przypuszczam że w jedną stronę powinien przepuszczać powietrze a w drugą nie, dobrze rozumuję??


pozdr.

Autor:  Mike_THE_GR8 [ sob lis 21, 2009 10:48 pm ]
Tytuł: 

darus pisze:
Jeżeli serwo od hamulców działa, gaszenie silnika także (o ile gaszony jest z kluczyka), to vacupompa działa dobrze.


Mylisz się. Właśnie poskładałem od nowa vacumpompę na nowych zaworach z nową membraną i nagle wspomaganie hamulca jest wyczuwalnie lepsze, skrzynia zmienia biegi przy innych prędkościach. A wcześniej nie było problemów z gaszeniem, serwo też jakoś działało.

Autor:  stivenh [ ndz lis 22, 2009 1:19 pm ]
Tytuł: 

u mnie jest tak ze pedal hamulca chodzi dosc ciezko wczesniej mialem 123 z automatem i tam o wiele bardziej miekko on chodzil. Poza tym po wypieciu przewodu z wytalczanki strasznie delikatanie tam ssalo , rozebralem mastera w drzwiach kierowcy i tam powinno tloczyc powietrze a ono lecialo tak jak by chcialo a nie moglo prawie nie czulem strumienia. Tak to powinno wygladac???

Autor:  darus [ wt lis 24, 2009 7:05 pm ]
Tytuł: 

Skoro masz watpliwości co do działania vacu pompy, załatw sobie ręczną pompke podciśnienia, a przynajmniej drugą osobę, niech zassa powietrze z przewodu do centralnego, a ty w tym czasie kręć kluczykiem i zobacz , czy zamyka i otwiera. Jeżeli będzie działało, a układ będzie trzymał podciśnienie na kilka cykli otwarcia i zamknięcia, znaczy, ze obwód centralnego jest ok, a vaku pompa nie. Chociaz człowiek może lnie wytworzyć dostatecznego podciśnienia, lepiej spróbuj z ręczną pompką.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/