MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 3:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt gru 08, 2009 5:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 20, 2009 8:23 pm
Posty: 25
Witam ostatnio w niedziele pojechałem sobie na wycieczke zrobiłem ponad 300 km . Po powrocie zauważyłem problem z wrzucaniem biegów ( każdego) . Tyle że problem ten nie występuje cały czas tylko czasami. Np wrzucam jedynke która wchodzi bardzo ciężko trzymam sprzęgło a on powoli rusza . Jak kilka razy ponaciskam sprzęgło to w końcu biegi zaczynają chodzic dobrze. Co to może być? :(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 5:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
wysprzeglik , po malu traci cisnienie(cieknie) i sie zapowietrza, czyli wniosel taki =regeneracjia albo zamienik :)

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"
MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"
Plastiki :)
Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"
Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 6:05 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt paź 20, 2009 8:23 pm
Posty: 25
tak się składa że mam dawce ten sam rocznik ten sam silnik . Jak to wygląda ze zdemontowaniem ciężka sprawa ?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 6:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
jak wejdziesz pod auto to po prawej stronie masz wysprzeglik przy kadlubie silnika wchodzacy do sprzeglla od strony rozrusznika, idzie do neigo rurka od serwa z plynem hydraulicznym, demontaz jest prosty :D

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"

MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"

Plastiki :)

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"

Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 7:24 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Rozrusznik może być też z drugiej strony, kolega nie podał jaki ma samochód.
Przewód, a raczej metalowa rurka, biegnie od pompy sprzęgła, umieszczonej przy pedale, a nie z serwa.
Zacznij od obejrzenia pompki,ona najczęściej jest przyczyną.
Regeneracja :) kup nowe, za pompę około 110zł, siłownik około 80zł.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 09, 2009 3:26 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
zenek84 pisze:
Jak to wygląda ze zdemontowaniem ciężka sprawa ?

montaz demontaż prosty zarówno pompy jak i siłownika, gorzej z odpowietzreniem... ale o tym było wiele razy, ja polecam opcję z pompowaniem płynu z zacisku hamulca (tylko to mi pomogło...)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl