MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
w123 silnik m102 potrzebna pomoc https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=45386 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | olgierdo [ czw gru 10, 2009 11:49 pm ] |
Tytuł: | w123 silnik m102 potrzebna pomoc |
witam potrzebuje waszej pomocy ![]() zakupilem silnik m102.961 i z kolega gregorrem nie moglismy odnalezc (rozszyfrowac) symboli elementow sterowania (jego w123 jest przerabiane na v8 i elektryk juz zaczal szalec) potrzeba mi numeru i ew zdjecia 3 elementow: modulu sterujacego silnikiem - wersja bez lambdy 25 pin przekaznik pompy paliwa przekaznik z bezpiecznikiem pozdrawiam i dziekuje za pomoc ![]() |
Autor: | McCoy [ pt gru 11, 2009 11:13 am ] |
Tytuł: | |
Wrzuć ten temat do współczesnych, będzie większa szansa, że ktoś ma to pod maską. Pzdr! |
Autor: | olgierdo [ sob gru 12, 2009 3:48 am ] |
Tytuł: | |
tak moze i masz racje, ale ten silnik ma taka sama elektryke jak 230E w beczce i wlasnie mi chodzi gdzie znajduje sie przekaznik pompy paliwa i modul sterujacy wtryskiem pozdrawiam |
Autor: | McCoy [ sob gru 12, 2009 12:07 pm ] |
Tytuł: | |
W beczkach silniki M102 miały oznaczenia 102.980 ( 230E) i 102.920, 102.939 ( 200 gaźnik ). Zdaje się, że silnik o którym piszesz miał wtrysk KE-Jet i nie ma takiej samej wiązki jak "beczkowe" 102 z K-Jet'em. Jak dotre do domu o jakiejś rozsądnej porze,to wrzuce ci schematy tego silnika. Pzdr! |
Autor: | THC [ sob gru 12, 2009 12:18 pm ] |
Tytuł: | |
102 961 i 962 , sa to 90kW silniki montowane w modelu 201. Wtrysk KE, takze troche więcej kabelków pod maską, jak w 102 montowanych w 123 z k jet. |
Autor: | olgierdo [ sob gru 12, 2009 12:34 pm ] |
Tytuł: | |
poprzedni wlasciciel twierdzil ze bylo to podlaczone do wiazki z 230E i dzialalo, zreszta to nei moze byc KE bo nie ma selenoidu w rozdzielaczu paliwa pozdro |
Autor: | THC [ sob gru 12, 2009 12:48 pm ] |
Tytuł: | |
To może do silnika 961, ktoś dołożył osprzęt z 980, wtedy zadziała. |
Autor: | olgierdo [ sob gru 12, 2009 2:05 pm ] |
Tytuł: | |
teraz zdurnialem..... takie cus bylo przy tym silniku ![]() a co do np podcisnienia to jest zupelnie inne niz w 102.962 no i ma pojedynczy lancuch rozrzadu recznie regulowane zawory i wklad filtra oleju zamiast calego filtra z obudowa pozdrawiam |
Autor: | McCoy [ sob gru 12, 2009 4:04 pm ] |
Tytuł: | |
olgierdo pisze: pojedynczy lancuch rozrzadu recznie regulowane zawory i wklad filtra oleju zamiast calego filtra z obudowa
Objawy wskazują 102.980... ![]() |
Autor: | olgierdo [ sob gru 12, 2009 4:09 pm ] |
Tytuł: | |
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=45076 w tym watku kombiak ma identyczny motor (chodzi mi o obudowe filtra i dodatkowy przewod powietrzny u gory dekla) no kurde pojade dzis do garazu i sprawdze co jest nabite na silniku ale przysiagl bym ze 102.961 pozdro |
Autor: | McCoy [ sob gru 12, 2009 4:15 pm ] |
Tytuł: | |
U góry dekla? Chodzi o puszke fitra? Czy o przewód od LPG z wkręconym registrem, który widać nad deklem zaworowym? U mnie pod maską siedzi 102.980 i widok jest zblizony do tego z kombiaka ( mnie jest nieco schludniej ![]() Idź i sprawdź co ty tam masz za agregat. Może ktoś zrobił "remąt" i blok masz od 102.961, a całą resztę z 102.980 - da się ![]() |
Autor: | olgierdo [ sob gru 12, 2009 4:17 pm ] |
Tytuł: | |
... chodzi o przewod podcisnieniowy u gory dochodzacy do dekla filtra |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |