MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W111] 1964r wspolnie remontujemy https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=45711 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | *beczka* [ ndz gru 27, 2009 7:22 am ] |
Tytuł: | |
Auto od Piotrka z Zawiercia . |
Autor: | franc [ ndz gru 27, 2009 10:07 am ] |
Tytuł: | |
Mogłby ktos napisac gdzie kupie uszczelki do drzwi bagaznika szyb.. bo te co mam popekaly juz z starosci.. prosze o jakies informacje |
Autor: | barpawel [ ndz gru 27, 2009 11:51 am ] |
Tytuł: | |
w sprawie uszczelek napisz lub zadzwoń do sebi lub skrzydlaczek ewentualnie tutaj masz wszystko co potrzebujesz http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=663717 uszcelki drzwi i szyby tylnej i przedniej są takie same jak w w110 natomiast uszczelki zgarniajace i prowadnice szyb w drzwiach są takie jak w w108 i w114/115 oczywiscie bedziesz potrzebowac wszystkie spinki i klipsy do montazu listew i zgarniajacych uszczelek powodzenia w odbudowie |
Autor: | mmb [ pn sty 04, 2010 10:30 pm ] |
Tytuł: | |
takie miejsca chyba najlepiej piaskowaniem, szkiełkowaniem lub sodowaniem, będzie dokładnie niż szlifując |
Autor: | franc [ wt sty 05, 2010 7:47 am ] |
Tytuł: | |
a jak oczyscic i zakonserwowac profile zamkniete np w drzwiach |
Autor: | skrzydlaczek [ wt sty 05, 2010 10:29 pm ] |
Tytuł: | |
barpawel pisze: wszystko co potrzebujesz
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=663717 Dzieki barpawel za polecenie moich aukcji.. za okolo miesiac jade do Niemiec i jak cos potrzeba skomplikowanego to przywioze, chyba ze mam cos jeszcze na stanie. Jak cos napisz mi na maila lub zadzwon 0501 678910 Bedziesz go robil na oryginal 220b ? jak cos mam do niego oryginalne tylne lampy jakie powinien miec L. |
Autor: | franc [ sob sty 09, 2010 9:53 pm ] |
Tytuł: | |
Kolego bede go robił na orginał.. tak jak ma byc.. podeslij mi zdjecia na maila francik_f1@interia.pl Ma moze ktos spis kolorów MB?? chodzi mi głownie o czarny kolor jakim były malowane w111.. jesli ktos wie to prosze napisac numer |
Autor: | mmb [ sob sty 09, 2010 11:29 pm ] |
Tytuł: | |
http://www.paintscratch.com/ Może pomoże:) A jaki masz na tabliczce? <br>Dodano po 9 minutach.:<br> co do konserwacji profili zamkniętych to sposobów słyszałem wiele, testowałem woski, w puszkach takich jak ma bitex, na pistolet konserwacyjny, dajesz długi przewód i psikasz gdzie się da:) Później trochę wycieka otworami, ale to znak, że dobrze spenetrowało profil:)smar stoczniowy z olejem, trochę stary patent, ale ponoć dobry sposób, tłuste specyfiki tez się nadają, może i nawet są lepsze, tylko mniejszy wybór jak na moje krzywe oko:) Fluidol, tym będę robił niedługo, ponoć super ekstra:] |
Autor: | barpawel [ ndz sty 10, 2010 9:55 am ] |
Tytuł: | |
tu masz kolory dla w111 http://www.heckflosse.nl/excol4.htm ja do profili zamkniętych używałem fluidol w spreyu lakiernik go chwalił i czytałem dobre opinie nie wysycha dobre bedzie wszystko co jest na bazie wosku oczywiscie dobrze jest zpsikac kazdy otwór każdą dziurke tam gdzie jest kontakt z listwami klipsami i innego rodzaju mocowaniami |
Autor: | Stomek [ ndz sty 10, 2010 10:59 am ] |
Tytuł: | |
[quote="mmb"smar stoczniowy z olejem, trochę stary patent, ale ponoć dobry sposób,[/quote] Dobry to byl chyba w czasach komuny, a raczej lepszy od niczego. Jak moze byc dobre cos , co jest stworzone z oleju mineralnego, a wiec ulega starzeniu i jest higroskopijne. Do tego pomieszane z przepracowanym olejem silnikowym (tez slyszalem o takich recepturach) zawieraja zwiazki siarki ze spalonego paliwa, a to tylko pomaga korozji. Podstawowymi parametrami dobrego specyfiku do konserwacji jest jego elastycznosc, zdolnosc pelzania oraz zawartosc inhibitorow korozji. |
Autor: | Gajowy [ ndz sty 10, 2010 1:27 pm ] |
Tytuł: | |
Stomek pisze: Podstawowymi parametrami dobrego specyfiku do konserwacji jest jego elastycznosc, zdolnosc pelzania oraz zawartosc inhibitorow korozji.
Powiem więcej takie specyfiki mogą mieć właściwości żrące . |
Autor: | ukaniu [ ndz sty 10, 2010 1:40 pm ] |
Tytuł: | |
Przetestowany przezemnie i dobry konserwant do profili - Terotex HV400. Stosuję go już od dawna - kiedyś sprowadzałem dla siebie z niemiec. Własnie wtedy kiedy królował u nas smar z olejem z kortaninem i jakiś inne szamańskie wynalazki ![]() ![]() W niemieckiej prasie był testowany i postawiony na najwyższym miejscu jeśli chodzi o środki komercyjne - lepsze były tylko specyfiki na grąco na bazie łoju z modyfikatorami. Lepki gęsty nie twardnieje nie pęka na mrozie. Nie wylewa się po wlaniu - rzygnięty na pionową grodź - trzyma się. |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |