MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

M110 wtrysk
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=45748
Strona 1 z 1

Autor:  piter arczi [ pn gru 28, 2009 3:52 pm ]
Tytuł:  M110 wtrysk

Witam mam pytanie odnośnie wtrysku bosch 0438120032 czy mogę założyć jakiś zamiennik o innym numerze czy tylko ten bo mój padł silnik 280E nr 110989

Autor:  hruścik [ wt gru 29, 2009 9:02 am ]
Tytuł: 

Padł to znaczy? Zatarła się iglica w rozdzielaczu czy był strzał gazu(benzyny)i cały mechanizm klapy się przestawił.Rozdzielacz aluminiowy czy jeszcze stary żeliwny jeśli nowego typu mam 2 kompletne zestawy wtryskowe.

Autor:  piter arczi [ wt gru 29, 2009 2:33 pm ]
Tytuł: 

dzięki za odpowiedz tak aluminiowa jest obudowa i był to strzał gazu kiedyś bo teraz dwa lata stał od strzału a teraz w ziołem się za niego blacharka zrobiona na cacy teraz tylko wtrysk podaj nr telefonu to do ciebie za dzwonie [zlosnikz] <br>Dodano po 1 minutach.:<br> A jeszcze jedno czy twój chodził na benzynie ?????? ;)

Autor:  hruścik [ wt gru 29, 2009 5:22 pm ]
Tytuł: 

obydwa chodziły na benzynie przy czym jeden siedział w 123 a drugi pochodzi z G klasy ale niczym się nie różnią Tel 501-123-474

Autor:  Gab [ ndz sty 03, 2010 12:48 am ]
Tytuł: 

piter arczi pisze:
dzięki za odpowiedz tak aluminiowa jest obudowa i był to strzał gazu kiedyś bo teraz dwa lata stał od strzału


To może po prostu zarósł na amen? Co ci ten strzał niby tam zrobił?
Mi w M110 strzelało w k-jeta swego czasu tak po kilka razy dziennie i
jeździł dalej. I do dziś jeździ. Ot kilka razy trzeba było klapke przepływomierza młoteczkiem solidnie wypukać, przypiłować pilnikiem
i elegancko centralnie ustawić.

Gab

Autor:  piter arczi [ ndz sty 03, 2010 9:11 pm ]
Tytuł: 

witam dziękuję za porady, złożony i śmiga ale teraz tylko na benzynie śmigam jeszcze raz dzięki :lol: [zlosnikz]

Autor:  Szumek [ pn sty 04, 2010 6:05 am ]
Tytuł: 

Gab pisze:
Ot kilka razy trzeba było klapke przepływomierza młoteczkiem solidnie wypukać, przypiłować pilnikiem
i elegancko centralnie ustawić.


To mechanika czy już stolarka? [zlosnik]

Po raz kolejny podkreślam, że K/KE-Jetronic to precyzyjny układ i należy zachwać pewne standardy.

Autor:  Gab [ śr sty 06, 2010 12:04 am ]
Tytuł: 

Cytuj:

To mechanika czy już stolarka? [zlosnik]
Po raz kolejny podkreślam, że K/KE-Jetronic to precyzyjny układ i należy zachwać pewne standardy.


No ja dobrze wiem, że precyzyjny. I nie twierdzę, że po klepaninie młotkiem klapki chodził idealnie - ale CHODZIŁ. Czyli umożliwiał kontynuację jazdy, bez wzywania lawety, bo coś tam pierdnęło.
I za to go szanuje :) bo dla mnie samochód może się psuć, jego psie prawo, byle dał się naprawić choćby w polu.

Wiele razy mu obiecałem zafundowanie nowej klapki, ale zanim to zrobiłem, wymieniłem akumulator, kable WN, kopułkę, świece, alternator, wyregulowałem zapłon i zniknęły wszelkie problemy ze strzałami gazowymi. Gazowi wisi idealność klapki, bo mu ta klapka w zasadzie tylko przeszkadza w locie :)
Natomiast w tej chwili auto na benzynie zapala mi od "dotknięcia" nawet przy ostatnich mrozach i jak trzeba, to na tej benzynie jeździ - po co więc ruszać? Tym bardziej, że to nie egzemplarz muzealno-wzorcowy, tylko codziennowóz.

Gab

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/