MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
M110 wtrysk https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=45748 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | piter arczi [ pn gru 28, 2009 3:52 pm ] |
Tytuł: | M110 wtrysk |
Witam mam pytanie odnośnie wtrysku bosch 0438120032 czy mogę założyć jakiś zamiennik o innym numerze czy tylko ten bo mój padł silnik 280E nr 110989 |
Autor: | hruścik [ wt gru 29, 2009 9:02 am ] |
Tytuł: | |
Padł to znaczy? Zatarła się iglica w rozdzielaczu czy był strzał gazu(benzyny)i cały mechanizm klapy się przestawił.Rozdzielacz aluminiowy czy jeszcze stary żeliwny jeśli nowego typu mam 2 kompletne zestawy wtryskowe. |
Autor: | piter arczi [ wt gru 29, 2009 2:33 pm ] |
Tytuł: | |
dzięki za odpowiedz tak aluminiowa jest obudowa i był to strzał gazu kiedyś bo teraz dwa lata stał od strzału a teraz w ziołem się za niego blacharka zrobiona na cacy teraz tylko wtrysk podaj nr telefonu to do ciebie za dzwonie ![]() ![]() |
Autor: | hruścik [ wt gru 29, 2009 5:22 pm ] |
Tytuł: | |
obydwa chodziły na benzynie przy czym jeden siedział w 123 a drugi pochodzi z G klasy ale niczym się nie różnią Tel 501-123-474 |
Autor: | Gab [ ndz sty 03, 2010 12:48 am ] |
Tytuł: | |
piter arczi pisze: dzięki za odpowiedz tak aluminiowa jest obudowa i był to strzał gazu kiedyś bo teraz dwa lata stał od strzału
To może po prostu zarósł na amen? Co ci ten strzał niby tam zrobił? Mi w M110 strzelało w k-jeta swego czasu tak po kilka razy dziennie i jeździł dalej. I do dziś jeździ. Ot kilka razy trzeba było klapke przepływomierza młoteczkiem solidnie wypukać, przypiłować pilnikiem i elegancko centralnie ustawić. Gab |
Autor: | piter arczi [ ndz sty 03, 2010 9:11 pm ] |
Tytuł: | |
witam dziękuję za porady, złożony i śmiga ale teraz tylko na benzynie śmigam jeszcze raz dzięki ![]() ![]() |
Autor: | Szumek [ pn sty 04, 2010 6:05 am ] |
Tytuł: | |
Gab pisze: Ot kilka razy trzeba było klapke przepływomierza młoteczkiem solidnie wypukać, przypiłować pilnikiem
i elegancko centralnie ustawić. To mechanika czy już stolarka? ![]() Po raz kolejny podkreślam, że K/KE-Jetronic to precyzyjny układ i należy zachwać pewne standardy. |
Autor: | Gab [ śr sty 06, 2010 12:04 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: To mechanika czy już stolarka? ![]() Po raz kolejny podkreślam, że K/KE-Jetronic to precyzyjny układ i należy zachwać pewne standardy. No ja dobrze wiem, że precyzyjny. I nie twierdzę, że po klepaninie młotkiem klapki chodził idealnie - ale CHODZIŁ. Czyli umożliwiał kontynuację jazdy, bez wzywania lawety, bo coś tam pierdnęło. I za to go szanuje ![]() Wiele razy mu obiecałem zafundowanie nowej klapki, ale zanim to zrobiłem, wymieniłem akumulator, kable WN, kopułkę, świece, alternator, wyregulowałem zapłon i zniknęły wszelkie problemy ze strzałami gazowymi. Gazowi wisi idealność klapki, bo mu ta klapka w zasadzie tylko przeszkadza w locie ![]() Natomiast w tej chwili auto na benzynie zapala mi od "dotknięcia" nawet przy ostatnich mrozach i jak trzeba, to na tej benzynie jeździ - po co więc ruszać? Tym bardziej, że to nie egzemplarz muzealno-wzorcowy, tylko codziennowóz. Gab |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |