MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Czyszczenie, piaskowanie silnika? Foto i pytanie. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=45911 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kumbasy [ śr sty 06, 2010 9:59 am ] |
Tytuł: | Czyszczenie, piaskowanie silnika? Foto i pytanie. |
Cześć. Macie pomysł jak doczyścic silnik i czym go pomalować żeby doprowadzić do takiego stanu jak na fotce? Chodzi mi o blok i głowicę- sa takie ładne i czarne... Piaskować blok po rozebraniu? A czym go potem pomalować żeby zachować kolor i farba nie odpadła od wysokiej temperatury? Macie jakieś doświadczenie? ![]() Jeśli chodzi o te wszystkie cynkowane elementy to sprawa jest dla mnie jasna, choć osobiście myślę, że ładniej i "oryginalniej" było by ocynkować je na biało niż na żółto... Dzięki z a pomocne odpowiedzi. Pozdrawiam |
Autor: | karaya [ śr sty 06, 2010 10:02 am ] |
Tytuł: | |
Mogę się mylić ale w oryginale było właśnie ocynkowanie "na żółto". |
Autor: | kumbasy [ śr sty 06, 2010 10:09 am ] |
Tytuł: | |
karaya pisze: w oryginale było właśnie ocynkowanie "na żółto"
e, nie wydaje mi się, bo wszystkie elementy jakie rozebrałem ze swojego silnika mają kolor zbliżony do białego niż zóltego- koło pasowe i wiatraczek alternatora, dżwigienki cięgien gazu, ucho do wyciągania silnika z przodu i z tyłu czy wspornik rozrusznika. Sruby i opaski to inna bajka, w to nie wnikam. |
Autor: | *beczka* [ śr sty 06, 2010 10:38 am ] |
Tytuł: | |
kumbasy pisze: e, nie wydaje mi się, bo wszystkie elementy jakie rozebrałem ze swojego silnika mają kolor zbliżony do białego niż zóltego
Wyblakła pasywacja pod wpływem czynników zewnętrznych. W mojej beczce , która od nowości więcej stała niż jeździła jest żółty. |
Autor: | kumbasy [ śr sty 06, 2010 11:37 am ] |
Tytuł: | |
*beczka* pisze: która od nowości więcej stała niż jeździła jest żółty
acha, a mółbym Cię prosić o kilka fotek??? |
Autor: | *beczka* [ śr sty 06, 2010 6:56 pm ] |
Tytuł: | |
Chromowana pokrywa filtra to mój pomysł . Pokrywka od wspomagania ocynkowana bez pasywacji. Obecnie też już w chromie . Jeżeli chcesz to jutro mogę zrobić kilka fotek . http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... CF2775.jpg ![]() |
Autor: | holyfido [ śr sty 06, 2010 9:36 pm ] |
Tytuł: | |
Chromowana pokrywa filtra to mój pomysł Którego filtra? Na zdjęciu nic w chromie nie widzę. |
Autor: | kumbasy [ śr sty 06, 2010 9:54 pm ] |
Tytuł: | |
*beczka* pisze: chcesz to jutro mogę zrobić kilka fotek
pewnie, że chcę. z góry dziękuję |
Autor: | chmielo [ śr sty 06, 2010 10:35 pm ] |
Tytuł: | |
holyfido pisze: Chromowana pokrywa filtra to mój pomysł
Którego filtra? Na zdjęciu nic w chromie nie widzę. powietrza. coś tam widać ![]() |
Autor: | hecto [ czw sty 07, 2010 7:39 pm ] |
Tytuł: | |
najtrwalszy czarny kolorek uzyskuje się przez oksydowanie preparaty są dość tanie a dobrze przyygotowane elementy ś apotem odporne na rdze-nieznam nikogo jednak kto by sie odwazył oksydować blok silnika-jest to jednak nanoszenie warsteki-cieniutkiej ale jednak warstewki-chociaż moze gdyby zanurzac same scianki w roztworze chemicznym to moglo by sie udać http://www.allegro.pl/item872663720_oks ... wania.html osobiscie oksydowałem czesci pracujące samochodów terenowych które były narazone na kontakt z syfem i efekty były lepsze nawet niz przy wojskowych farbach dosc odpornych na rysy i odpryski a istnieją farby do malowania bloków i kolektorów nawet takie które trzymają do 800st(podobno) minusem jest koniecznośc wygrzewania takiej farby w temp ok 220stopni przez około godziny kiedyś kupiłem sobie puszeczke takiego spcyfiku i zrobiłem na srebrno kolektor wydechowy w 300D za pierwszym razem jak troche zle przygotowałem kolektor do malowania rudy pojawił sie po 3 mieś ale po drugim oczyszczeniu i pomalowaniu trzyma od roku ponad juz preparat kosztował 23zł i spokojnie starczył by na pomalowanie bloku i kolektorów aaa zapomniałbym o aluminium -jest do tego bezbarwny lakier połmat i błysk do wyboru chciałbym mieć klientów na takie usługi ![]() ![]() |
Autor: | holyfido [ czw sty 07, 2010 10:58 pm ] |
Tytuł: | |
powietrza. coś tam widać Widać czarną powierzchnie, a chrom nie jest czarny. |
Autor: | _me: how_ [ czw sty 07, 2010 11:13 pm ] |
Tytuł: | |
*beczka* pisze: Wyblakła pasywacja pod wpływem czynników zewnętrznych. W mojej beczce , która od nowości więcej stała niż jeździła jest żółty.
Ale opaski to masz chyba nieżółte? |
Autor: | amq [ czw sty 07, 2010 11:50 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: Ale opaski to masz chyba nieżółte?
Nie ,nie żółte. Pozdrawiam, amq. |
Autor: | NIEBIESKI [ pt sty 08, 2010 12:12 am ] |
Tytuł: | |
Ja też szukam od pewnego czasu wiarygodnej fotki komory silnika do 230E/CE z tym co i jak cynkowane. Na większości moich (śruby, osprzęt alternatora itp.) jest ruda korozja, ale opaski są (jak sugeruje (me: how)) bardziej białe niż żółte. A wyglądają na fabryczne... Jak ktoś ma M102 w oryginale będę wdzięczny za foto. Korzystając z tzw. martwego sezonu chciałem pewne rzeczy upiększyć u siebie... Dziękuję za pomoc. |
Autor: | hecto [ pt sty 08, 2010 11:18 pm ] |
Tytuł: | |
ocynk lubi rudego |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |