MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

stuki na luzie
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=46154
Strona 1 z 2

Autor:  stivenh [ ndz sty 17, 2010 11:44 am ]
Tytuł:  stuki na luzie

Co to moze byc kiedy w czasie jazdy po wrzuceniu na luz dochoda do mnie jakies stuki spod tylnej kanapy?? Kiedy wrzuce bieg onu cichna.
Jest wogole jakas mozliwosc regeneracji tylnego mostu??
Bo strasznie tam wszytko halasuje!!!!!!!

Autor:  ROBHEN [ ndz sty 17, 2010 12:20 pm ]
Tytuł: 

Witam to kolego półosie (przynajmniej jedna) są już "wybite".

Autor:  M100 [ ndz sty 17, 2010 12:20 pm ]
Tytuł: 

Tak, wymiana jest najlepszą regeneracją [zlosnikz] Może półoś masz rozwaloną i dlatego tak stuka. Z mostem nie walcz chyba nikt na forum z mostem jeszcze nie wygrał sprawdź jakie masz przełożenie i w dziale kupie zgłoś swoje zapotrzebowanie.

Autor:  stivenh [ ndz sty 17, 2010 12:32 pm ]
Tytuł: 

tak wlasnie myslalem ze sie nie obejdzie bez wymiany...niestety.....
Teraz jesli zdecyduje sie na zakupu uzywki to co oprocz tego warto wymienic z tylu zeby bylo sciszej, oczywiscie na nowe. Sa tam jakies przeguby.podkldaki,laczenia ktore mozna by powymieniac..??

Autor:  ROBHEN [ ndz sty 17, 2010 12:44 pm ]
Tytuł: 

Zacznij od informacji co to właściwie jest za model bo nic o tym nie piszesz.

Autor:  stivenh [ ndz sty 17, 2010 12:56 pm ]
Tytuł: 

ano faktycznie [zlosnik] Jest to 123 240 dieasel w manualu 4.
Czy bedzie pasowal most od takiegosamego silnika tylko ze od automatu???

Autor:  pablo [ ndz sty 17, 2010 1:07 pm ]
Tytuł: 

stivenh pisze:
Czy bedzie pasowal most od takiegosamego silnika tylko ze od automatu???

Najważniejsze jest przełożenie mostu , z tyłu masz wybite 3 cyferki, do 240D pasuje też most od benzynowego 250 - ma to samo przełożenie, nie jestem pewien, ale most z 240D z manualem i 240D z automatem jest taki sam.[zlosnik]

Autor:  THC [ ndz sty 17, 2010 1:11 pm ]
Tytuł: 

stivenh pisze:
ano faktycznie [zlosnik] Jest to 123 240 dieasel w manualu 4.
Czy bedzie pasowal most od takiegosamego silnika tylko ze od automatu???



Jak najbardziej, i jest duża szansa , że nie będzie wybity.
To samo przełożenie ma tez most od modelu 200, czyli 2 litry benzyna z silnikiem M-102.

Autor:  pablo [ ndz sty 17, 2010 1:25 pm ]
Tytuł: 

THC pisze:
To samo przełożenie ma tez most od modelu 200, czyli 2 litry benzyna z silnikiem M-102.

Z tego co pamiętam 200 ma 3.92 czyli taki jak 200D

Autor:  EMEK [ ndz sty 17, 2010 1:50 pm ]
Tytuł: 

Mam podobne stuki i stawiam na ośki , a dlaczego? Przed wymianą mostu dochodziły z tyłu wszystkie dżwięki typu piłowanie na pile , przy wbijaniu wstecznego taki odgłos JAK W SAMOCHOODZIE ŻUK nie wiem czy pamiętasz Stuknięcie dwóch rur. Nie było jednak na luzie dziwnych stuków. W starym moście miałem jedną ośkę z pękniętym gumowym przegubem i wymieniłem na ośkę z całym przegubem i stuka. Ważne , że most jest cichutki.

Autor:  stivenh [ ndz sty 17, 2010 1:59 pm ]
Tytuł: 

jak pojechalem do mechanika to wszedl pod auto i powiedzial do mnie "patrz" . Zlapal poloski i zaczal nimi ruszac,prawo-lewo i wygladalo to dosc strasznie bo one raczej nie powinny miec az tkaiego luzu.
Wice co robic?? Mieniac pol-oski czy wszytko razem z mosetem??
A czy sa jakies elementy w miejscu ktorym pol-os laczy sie z kolem, ktore tez nalezalo by wymienic??

Mechanik ustawil te pol0oski w jakis sposob, cos tam na wyczuice pocelowal i przez jakis czas byl spokoj ale znowu sie tlucze.

Autor:  holyfido [ ndz sty 17, 2010 2:05 pm ]
Tytuł: 

Zlapal poloski i zaczal nimi ruszac,prawo-lewo i wygladalo to dosc strasznie bo one raczej nie powinny miec az tkaiego luzu.

Odległość tylnej piasty od mostu jest zmienna i tam musi być luz
taki jak piszesz czyli prawo-lewo. Nie wiem czy powinien poddawać
się przy ruszaniu ręką, ale u mnie też daję radę ruszyć półosiami.

Autor:  wiśniowy [ ndz sty 17, 2010 5:00 pm ]
Tytuł: 

U mnie były podobne stuki, z jednej strony. Powodem był brak podkładki na wieloklinie półosi po stronie dyfra

Autor:  sojczyn [ ndz sty 17, 2010 7:17 pm ]
Tytuł: 

Witam.


pablo pisze:
Z tego co pamiętam 200 ma 3.92 czyli taki jak 200D


240D ma to samo przełożenie co 200, M102, czyli 3.69, w manualu i w ASB jest takie samo.


Cytuj:
ano faktycznie Jest to 123 240 dieasel w manualu 4.
Czy bedzie pasowal most od takiegosamego silnika tylko ze od automatu???



THC pisze:
Jak najbardziej, i jest duża szansa , że nie będzie wybity.
To samo przełożenie ma tez most od modelu 200, czyli 2 litry benzyna z silnikiem M-102.


Akurat to nie jest takie pewne, jeśli ciągnął przyczepe to może być wybity nawet przy automacie.

Pozdrawiam.

sojczyn

Autor:  THC [ ndz sty 17, 2010 7:18 pm ]
Tytuł: 

pablo pisze:
THC pisze:
To samo przełożenie ma tez most od modelu 200, czyli 2 litry benzyna z silnikiem M-102.

Z tego co pamiętam 200 ma 3.92 czyli taki jak 200D



200 z m-102 przełożenie dyfra 3.69

240D przełożenie dyfra 3.69

Model 200 z pierwszej serii z motorem m 115, ma 3.92 właśnie jak 200D, dlatego zaznaczyłem, że model 200 z drugiej i trzeciej serii .

sojczyn pisze:
THC pisze:
Jak najbardziej, i jest duża szansa , że nie będzie wybity.
To samo przełożenie ma tez most od modelu 200, czyli 2 litry benzyna z silnikiem M-102.


Akurat to nie jest takie pewne, jeśli ciągnął przyczepe to może być wybity nawet przy automacie.

Pozdrawiam.

sojczyn



Jest duża szansa, to jakby nie jest takie pewne :)

Co ma przyczepa do wybicia układu przeniesienia napędu?
Raczej ostra jazda z asb rozwali dyfer, też nikt nie ciąga przyczepy przez 100% czasu używania auta.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/