MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Po zakupie - przegląd
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=46678
Strona 1 z 1

Autor:  tomekb7 [ sob lut 06, 2010 8:28 pm ]
Tytuł:  Po zakupie - przegląd

Witam,

jako że stałem się właścicielem przedstawianego Wam wcześniej takiego autka:

Obrazek

zrobiłem na razie przegląd silnika i zawieszenia - chcę się podzielić wynikami :)

W silniku sprawdzone: wtryskiwacze (dobre) , świece (dobre), wymienione filtry, olej a także przewody paliwowe - te "od wtryskiwacza do wtryskiwacza" :). Sprawdzone także ciśnienie w cylindrach:

Obrazek

Zachowania wskaźnika ciśnienia oleju zaobserwowane w czasie jazdy:
- silnik zimny - 3
- silnik w czasie jazdy niezależnie od temperatury - 3
- silnik nagrzany (90 st.) na wolnych obrotach - ok. 2,6-2,8

Z wiadomości uzyskanych z forum mam nadzieję że przy takich parametrach silniczek jeszcze chwile podycha...

Jeżeli chodzi o zawieszenia to do zrobienia luz na przekładni kierowniczej,
tulejki wahacza przedniego i tulejki drążka reakcyjnego. Z tyłu lekkie zawilgocenie mostu i zaczynające cieknąć amortyzatory. Reszta podobno w porządku.

pozdrawiam
tomek

Autor:  Uli [ sob lut 06, 2010 8:49 pm ]
Tytuł: 

Wskaźnikiem oleju ja bym się wcale, a wcale nie sugerował. Kiedyś miałem na ciepłym silniku ponad 2,5, potem zmieniłem licznik i miałem 1,5 , potem jeszcze raz zmieniłem na inny i jeszcze inne wskazania były. Jeżeli chodzi zaś o ciśnienie w cylindrach to raczej w normie wszytko.

Autor:  bary123ce [ sob lut 06, 2010 9:47 pm ]
Tytuł: 

Uli pisze:
Jeżeli chodzi zaś o ciśnienie w cylindrach to raczej w normie wszytko.

Jaka jest ta norma? ;)

Autor:  Uli [ sob lut 06, 2010 9:57 pm ]
Tytuł: 

Polska Norma :D

Autor:  darus [ sob lut 06, 2010 10:33 pm ]
Tytuł: 

Po pierwsze ciśnienie mierzone na zimnym , czy na ciepłym silniku? Po drugie dość duża różnica ciśneń, pewnie trochę nierówno pracuje.

Autor:  pablo [ sob lut 06, 2010 11:42 pm ]
Tytuł: 

z tego co pamiętam to dopuszczalna różnica ciśnienia między cylindrami to 0,3MPa. Na 2 masz 2,70MPa, a na 4 2,25MPa czyli poza normą. Im większa różnica tym bardziej telepie silnikiem.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/