MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
PODKŁADKA POD WTRYSK https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=46850 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | EMEK [ ndz lut 14, 2010 9:00 am ] |
Tytuł: | PODKŁADKA POD WTRYSK |
Witam , przymierzam śię do wymiany podkładki pod wtrysk tej pomiędzy wtryskiem, a głowicą.123 silnik 200D od 124. W sklepie dostałem taką podkładkę. Mm pytanie , czy to taka ma być? Jaki ma być rozmiar klucza do odkręcnia wtrysku? http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1266134117_f.jpg http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1266134340_h.jpg |
Autor: | bary123ce [ ndz lut 14, 2010 9:17 am ] |
Tytuł: | |
Tak, to taka podkładka. Dziwne przebarwienia(?) skoro jest nowa. A w jakim celu ją wymieniasz? |
Autor: | diablos25 [ ndz lut 14, 2010 11:07 am ] |
Tytuł: | |
To taka podkladka z tym ze ta jest chyba od w124 (ma mniejszy otwor) od beczki ma otwor o srednicy 10 mm. Klucz do odkrecenia wtrysku to 27mm. |
Autor: | bary123ce [ ndz lut 14, 2010 11:27 am ] |
Tytuł: | |
EMEK pisze: silnik 200D od 124
|
Autor: | EMEK [ ndz lut 14, 2010 1:24 pm ] |
Tytuł: | |
Tak tak jest to silnik od 124 200D, jeśli chodzi o przebarwienie mechanik polecił aby przed wymianą potrzymać nad ogniem. Podobno pomaga , robi się bardziej elastyczna. Z tąd te przebarwienia. Co do powodu wymiany to to, że wydobywa się z pod wtrysku ropa i zalewa mi całą stronę silnika. Mam nadzieję, że to wina podkładki... |
Autor: | bary123ce [ ndz lut 14, 2010 1:34 pm ] |
Tytuł: | |
A klepie ten akurat wtrysk przy odpaleniu? Może być nieszczelna komora, da się to dokręcić specjalnym kluczem, ale to bardziej słyszałbyś przedmuchy niż wycieki ropy. A wężyki przelewowe na pewno sprawdziłeś? <br>Dodano po 1 minutach.:<br> EMEK pisze: jeśli chodzi o przebarwienie mechanik polecił aby przed wymianą potrzymać nad ogniem
i dlatego już ją opaliłeś 2 dni przed wymianą? ![]() |
Autor: | EMEK [ ndz lut 14, 2010 6:24 pm ] |
Tytuł: | |
Wężyki przelewowe mam wymienione, ropa wydobywa się przy ewjściu wtrysku w głowicę. Co do klepania to mam coś takiego ale nie mam pojęcia , który to klepie. Klepie przy zimnym silniku, po przejechaniu paru kilometrów ustaje. Czy klepanie może mieć jakiś wpływ na wycieki? Co do klucza to miałem kupić sam, myslałem nad takim długim rurkowym aby wszedł na wtrysk, czy też musi być specjalny i gdzie go dostać.Jak kupię to przed odkręceniem będe dokręcał.Może to wystarczy i nie będzie lecieć |
Autor: | bary123ce [ ndz lut 14, 2010 6:57 pm ] |
Tytuł: | |
Klucz specjalny potrzebny jest do dokręcania komór wstępnych. Do wtrysków możesz użyć klucza rurkowego. Klepać może właśnie w momencie jak wtrysk jest źle spasowany z podkładką. Miałem tak, gdy wykręcałem wtrysk i nie zmieniłem podkładki na nową. Jak już będziesz miał taki klucz do wtrysków, to polecam wykręcić wszystkie i zawieźć do sprawdzenia, czy mają odpowiednie ciśnienie i nie leją. Dalej się upieram, żebyś sprawdził te wężyki przelewowe, bo że wymienione, nie znaczy, że stamtąd nie leci w dół i sugerować może jakiś inny wyciek. Tym bardziej, że trochę to dziwne, żeby ropa ciekła spod końcówki wtrysku. No chyba że faktycznie końcówka leje. Jak wymienisz już tą podkładkę to zanim to się wszystko ułoży też pewnie będzie klepał, ale tym się nie przejmuj. |
Autor: | EMEK [ ndz lut 14, 2010 7:53 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki wielkie za pomoc ![]() |
Autor: | bary123ce [ ndz lut 14, 2010 7:58 pm ] |
Tytuł: | |
Nr 2. Będziesz widział, bo końcówka inaczej nie pasuje. |
Autor: | pablo [ ndz lut 14, 2010 8:49 pm ] |
Tytuł: | |
Wymieniłeś też tą małą zaślepkę na pierwszym wtrysku?W mojej beczce ta gumka sparciała i leciało paliwo, tak jak Tobie- po całym silniku. |
Autor: | EMEK [ ndz lut 14, 2010 9:11 pm ] |
Tytuł: | |
Wymieniłem wszystkie weżyki ale sprawdzę je dla pewnosci. Leci mi z trzeciego patrząc od czoła silnika. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |