MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Problem z I i II biegiem wyskakuje i łapie przy końcu.
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=47004
Strona 1 z 1

Autor:  Andru007 [ sob lut 20, 2010 10:53 pm ]
Tytuł:  Problem z I i II biegiem wyskakuje i łapie przy końcu.

Witam serdecznie od jakiegoś czasu miałem problem z wrzucanie I i II biegu.
I bieg czasem mieszał się z wstecznym a II łapał prawie przy końcu. Niedawno zanikły mi obydwa biegi więc pojechałem do znajomego żeby mi to usuną.Stwierdził że to sprzęgło i wymienił mi je i o dziwo objawy nie zniknęły I bieg wyskakuje po zwolnieniu sprzęgła a II łapie czasami przy samym końcu.III i IV wchodzą bez zarzutu lekko i płynnie jak wcześniej. Hehe wsteczny nie miesza się już z I biegiem :)
Proszę o pomoc może ktoś miał już taki problem lub wie jak go usunąć moja kochana beczka stoi już 2 tydz pod domem, aż prosi o uzdrowienie.

Autor:  hruścik [ ndz lut 21, 2010 8:04 am ]
Tytuł: 

Jedynka mieszająca się z wstecznym wskazuje na uszkodzenie wybieraka biegów a nie sprzęgła.Częstą przyczyną trudności wrzucenia 1 lub 2 biegu jest brak gumki w której siedzi drążek(patyk) wybieraka,uszkodzenie samego drążka lub jego modyfikacja przez pomysłowego mechanika.

Autor:  Andru007 [ pn mar 01, 2010 9:16 pm ]
Tytuł: 

Mam takie jeszcze jedno pytanko czy to możliwe ze sa 3 rodzaje skrzyni montowane w W123 2.4D bo mój mechanik tak twierdzi, powiedział mi, że moja skrzynia to model nie rozbieralny dzięki z góry za odpowiedz. Auto wciąż w warsztacie stoi.

Autor:  Jawu [ wt mar 02, 2010 9:46 am ]
Tytuł: 

Ja uważam, że ten mechanik nie chce ( czytaj : nie umie ) tej skrzyni rozbierać. Lepiej, jak by ten mechanik powiedział, że nie zna tego i się nie podejmuje. Poszukaj innego od skrzyń, albo używanej, np. od kogoś z forum.

Autor:  M100 [ wt mar 02, 2010 10:05 am ]
Tytuł: 

Tak jak pisze hruścik spróbuj od wybieraka raz że tańszy a dwa łatwiej zmienić. Co do mechanika to niech spisze swoje wszystkie mądrości i wyda książkę [zlosnikz] Problemem może być też regulacja cięgien jeżeli chodzi o to w jaki sposób wchodzą biegi.

Autor:  Andru007 [ pn mar 22, 2010 11:02 pm ]
Tytuł: 

WITAM SERDECZNIE
Dziękuje na początek wszystkim za pomocne rady.
Sprawa wygląda teraz tak w aucie wymienili mi skrzynię i sprzęgło, za nie wielkie pieniądze po oczywiście długich prośbach i kłótniach, reklamacjach. A bo to jak odebrałem auto to sprzęgło przestało znów działać to, problem z rozrusznikiem ale mniejsza o to już nie wracam do tego warsztatu teraz gdy ruszam z 1 biegu puszczając sprzęgło szarpie autem tak jak bym za szybko puszczał je na niskich obrotach ale to nie możliwe że od tego, na dwójce jest tak czasem ale tylko przy niskich obrotach 3 4 spoko wchodzą.

Czy to możliwe że jeżeli wymienili mi przewód hamulcowy w tylnym lewym kole mógł się zapowietrzyć układ hamulcowy i te sprzęgło nie działa poprawnie ( teraz hamulec jest miękki i gdy go wcisnę do oporu to czuć jakby auto hamowało pulsacyjnie tak delikatnie, uważam ze nadal jest układ zapowietrzony) czy to może wina czegoś innego?

mam nadzieje ze napisałem w miarę zrozumiale z góry przepraszam jak by co... :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/