MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

dziwny problem z podcisnieniami
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=47040
Strona 1 z 1

Autor:  anavrin5 [ wt lut 23, 2010 9:45 am ]
Tytuł:  dziwny problem z podcisnieniami

Witam,temat zapewne poruszany milion razy ale nie znalazlem podobnej przypadlosci,moj centralny dziala tylko gdy silnik jest w ruchu i krotka chwile po wylaczeniu,regulacja reflektorow rownierz tylko przez moment,wewnatrz auta mam dwa pokretla do regulacji z tym ze przewody cisnieniowe sa podlaczone tylko do jednego,czy tak bylo w oryginale?Centralny klapki wlewu dziala wszysykie drzwi rownierz gdzie szukac? Prosze o wyrozumialosc dla mojej niewiedzy...

Autor:  Jawu [ wt lut 23, 2010 9:50 am ]
Tytuł: 

Jak działa centralny tylko podczas pracy silnika, to przepuszcza któryś z siłowników. Regulacja świateł jest jednym pokrętłem. <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Regulator świateł też może przepuszczać.

Autor:  tito [ wt lut 23, 2010 11:59 am ]
Tytuł: 

Czesc.
Ze swojego mini doswiadczenia:

- popuszczał kapturek siłownika jednych drzwi.
Zaslepilem ten silownik i efekt: Podcisnienie trzyma dluzej. (do godziny)
- Zaslepilem po kolei wszystkie inne silowniki i nadal popuszcza gdzieś.

Kolega student poruszal temat popuszcającej membrany wewnątrz siłownika - też może tak być.

Generalnie to jestem o krok od wyjecia calej instalacji i sprawdzenia jej na stole.

Pozdrawiam

Autor:  Jawu [ wt lut 23, 2010 1:11 pm ]
Tytuł: 

Nie potrzeba całej wyjmować. Lepiej po kolei wyciągać każdy siłownik i go sprawdzać przez zatkanie palcem raz jednego otworu, a raz drugiego. Dżwigienka, wychodząca z góry musi mieć opór przy wyciąganiu i przy wciskaniu. 4 siłowniki drzwi, klapka wlewu i bagażnik. Inne elementy żadziej się psują, a raczej zużywają. <br>Dodano po 19 minutach.:<br> Warto jeszcze sprawdzić wszystkie wężyki gomowe, może są skruszałe.

Autor:  tito [ wt lut 23, 2010 3:17 pm ]
Tytuł: 

a jakies zawory które powinny przepuszczać powietrze tylko w jedną strone ?
Czy taki właśnie nie jest pod maską ?

Autor:  Gajowy [ wt lut 23, 2010 4:01 pm ]
Tytuł: 

Jest zaworek zwrotny ,przynajmniej w W 107 nawet dwa .
Małe koloru niebieskiego wyglądają jak przepływowe filtry paliwa.

Autor:  darus [ wt lut 23, 2010 6:18 pm ]
Tytuł: 

Są zaworki zwrotne w okolicach filtra oleku, dla każdego z obwodów oddzielne. Sprawdź jeszcze wytłaczanke w bagażniku, czy jest cała, ale myslę, że trop z siłownikami się potwierdzi. Regulacja reflektoró ma swój osobny zbiornik podciśnienia, umieszczony pod lewym błotnikiem. Teoretycznie obwody sa rozdzielone zaworkami zwrotnymi i uszkodzenie w jednym, nie powinno wpływać na działanie drugiego, ale...

Autor:  przemojek [ wt lut 23, 2010 6:49 pm ]
Tytuł: 

witam, może podepnę się do tematu...
także ostatnio walczyłem z centralnym, u mnie gumki na siłownikach wymagały wymiany.
mam teraz inny problem, może ktoś pomoże?
jak powinny być spięte wężyki podciśnieniowe pod maską, co z czym i jak?
co należy do poszczególnych obwodów? :-? próbuję to ogarnąć lecz coś mi nie wychodzi...
może ktoś mógłby mi to pokazać na zdjęciu? :)
silnik 300, z góry dzięki

Autor:  anavrin5 [ śr lut 24, 2010 8:48 am ]
Tytuł:  w123 podcisnienia

Wyjalem jeden z silownikow.przytrzymujac oba krocce wyglada na szczelny,gumka u gory silownika jest przerwana ale nie slychac zeby lecialo,dziwna sprawa,uszczelniac w miejscu gdzie metalowy pret wychodzi z silownika? Silownik klapy bagaznika tez ma owa gumke przerwana ale manualnie sprawdzajac nic nie syczy:) Leciec silowniki po kolei?

Autor:  tito [ śr lut 24, 2010 10:31 am ]
Tytuł: 

masz rozerwane kapturki tych siłowników.
Jak znajdziesz odpowiednie gumki (w ASO nie dostaniesz - jedynie caly silownik za stoparedziesiat pln'ow) to daj znac :) Mam kilka dobrych silownikow bez tych gumek właśnie - a przez to układ nieszczelny i nie trzyma podcisnienia.

Autor:  anavrin5 [ śr lut 24, 2010 11:24 am ]
Tytuł:  w123 podcisnienia

bedzie ciezko z tymi gumkami,raczej nieosiagalne,gdzies na forum kiedys czytalem ze ktos kiedys dorabial owe gumki ale nie moge znalezc,moze ktos ma jakies kreatywne pomysly reanimacji owego silownika?W hurtowniach czesci nie do dostania podobno

Autor:  Student [ czw lut 25, 2010 12:37 pm ]
Tytuł: 

O to chodzi?

Autor:  anavrin5 [ czw lut 25, 2010 1:50 pm ]
Tytuł:  w123

nie ma nic,miala byc fotka? <br>Dodano po 6 minutach.:<br> czyli owa gumeczka kosztuje 30 zl ,sumujac silowniki,ladna kwota nam sie objawi

Autor:  Student [ czw lut 25, 2010 3:13 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
nie ma nic,miala byc fotka?

Jest, jest... w ostatnim poście jest numer katalogowy Boscha dla gumki-osłonki, której szukamy.
Cytuj:
bedzie ciezko z tymi gumkami,raczej nieosiagalne

Osiągalne jak najbardziej!
Cytuj:
czyli owa gumeczka kosztuje 30 zl

Nieprawda!!! gumeczka kosztuje 7,39 zł brutto! A nawet jeżeli kosztowałaby 30 zł to raczej niezbyt dużo w porównaniu z ceną nowego siłownika, prawda?

Autor:  LiveLetDie [ czw lut 25, 2010 3:16 pm ]
Tytuł: 

W opakowaniu nie ma jednej lecz 5 gumek. Kupując na spółkę z kolega Thomasem zapłaciliśmy chyba po 40zł za komplet.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/