MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 12:23 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lut 25, 2010 3:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 04, 2009 9:23 pm
Posty: 55
jak powinny być spięte wężyki podciśnieniowe pod maską, co z czym i jak?
co należy do poszczególnych obwodów? próbuję to ogarnąć lecz coś mi nie wychodzi... więc albo coś pokręciłem, albo coś mam uszkodzone...
dlatego pytam
może ktoś mógłby mi to pokazać na zdjęciu?
silnik 300, z góry dzięki


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 25, 2010 4:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 21, 2008 9:37 pm
Posty: 393
Lokalizacja: Kraków
Od vacum pompy podciśnienie idzie od serwa. Przed serwem jest trójnik. Z trójnika idzie na kolejny trójnik. Tam rozdziela się na obwód regulacji wysokości reflektorów (jeśli jest) , na obwód centralnego zamka (jeśli jest) oraz do stacyjki. <br>Dodano po 6 minutach.:<br> Obrazek
Reg reflektorów.

Obrazek
Centralny zamek 1.


Obrazek
Centralny zamek 2.

_________________
W123, 1984 TAXI .... 200D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl