Silnik jest w bagażniku po lewej stronie , koło zawiasu klapy pod plastikiem.
Linka biegnie w metalowej rurce przez środek dachu , przy lampce z tyłu skręca idzie wzdłuż szyby i po słupku od strony kierowcy przemyka do bagażnika gdzie dochodzi w rurce do silnika.
Do płyty jest podczepiona pod jej tapicerką.
Zdejmij tapicerke szyberdachu jest na zatrzaski.
Dostań się do mechanizmu w bagażniku, uwolnij rurkę i wyciagnij linkę po uprzednim odczepieniu jej od płyty szyberdachu, ewentualnie skoro jest zerwana , częśc wyjdzie przez bagażnik, częśc we wnętrzu przy płycie .
Linka to koraliki na lince właściwie, łatwo ja wprowadzić od strony szyberdachu i zwyczajnie mocno nasmarowana np. tawotem czy smarem grafitowym wciskac w pancerz, aż pojawi się w bagażniku.
Podczepienie linki do płyty szyberdachu i odpowiednie umiejscowienie pancerza w mechaniżmie przy silniczku jest tez łatwe.
Przyczyną zerwania linki moga byc zatarte prowadnice szyberdachu, wtedy najlepiej otworzyć dach ręcznie wszytsko wyczyścić i nasmarować.
Po czym wnioskujesz, że masz urwaną linkę?
Słychac prace silnika i nic się nie dzieje?
Opisz jak sytuacja wygląda, może wcale nie jest urwana linka, tylko zasyfiony szyberdach lub nie dociągnięte sprzegło przy silniczku.
_________________ W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI C219 320 CDI
|