MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 10:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt mar 05, 2010 9:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn lut 01, 2010 10:35 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Racibórz
Zastanawia mnie ostatnio sens powrotu do pierwotnego zasilania w moim M102. Jast przerobiona na gaźnik i jest gaz. Po dogłębnym przeliczeniu wszystkich kosztow byłbym sklonny do powrotu. Nie wiem jeszcze ile by ta operacja kosztowała. Podejrzewam , że chyba nie mało , przy czym ciężko byłoby chyba zdobyć części wtrysku w dobrym stanie. Co o tym myślicie??


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 05, 2010 10:22 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Raczej nie, to bardzo popularna jednostka.

_________________
https://www.facebook.com/pages/Old-Merc-Garage/618806288213349


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 05, 2010 10:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn lut 01, 2010 10:35 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Racibórz
dokładnie chodzi mi o to , że jak policzyłem wszystkie koszty utrzymania auta na białych tablicach z gazem robiąc 5000 km na rok , to gaz nie ma specialnie sensu. Różnica w ciągu miesiąca w kosztach razem z paliwem wychodzi okolo 40zł. Śmiech. To lepiej byłoby jeżdzić na benzynce z większą mocą pod warunkiem jeszcze , że na żółtych tabliczkach by bestia była


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 05, 2010 10:41 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
To jest taka jakby kremowa 230CE na pentach kupiona gdzieś na Śląsku?
Poskładanie i podłączenie tego ustrojstwa od nowa to nie problem, i powinno byc tanie , jeśli rozmawiałbyś z mechanikiem który wie o czym mówi.
Ale problem w znalezieniu dobrego np. rozdzielacza, czy innych mniejszych lecz waznych podzespołów.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 05, 2010 11:01 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn lut 01, 2010 10:35 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Racibórz
Tak to ta "powiedzmy" kremowa QP :evil: Żartuję ;) Kolor na prawdę śliczny zapewniam. Tutaj ukłon w stronę człowieka który dokanał wyboru mimo , że nie z oryginalnej palety. Ale wracając do tematu. Tak właśnie myślę , że najtrudniej tutaj będzie o części dobrej kondycji. A jakby nie było w tej chwili działa mi wszystko bardzo pięknie. No i właśnie pytanie. Czy warto burzyć ten porządek?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 05, 2010 11:04 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Ja bym nie burzył, choćby ze względu na dzwięk o ile tam jeszcze jest ten stożek co był.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 05, 2010 11:11 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn lut 01, 2010 10:35 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Racibórz
Nie , żadnego w zupełności nie pasującego tam stożka nie ma, jest piękna nowa obudowa filtra jescze nawet z hologramem mercedesa. Ale mimo wszystko , jak się maskę otworzy to człowiek w pierwszej chwili nie wie z czym ma do czynienia :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl