MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 5:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnik
Post: czw kwie 01, 2010 10:04 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 28, 2010 11:33 am
Posty: 392
Lokalizacja: Płock
Koledzy,
Czytam i zaczynam się obawiać trochę mojej gwiazdy.

1. Kwestia

Przymierzam się do wymiany wszystkich płynów i cześci eksploatacyjnych i tu pytanie..co mam sprawdzić jeśli chodzi o rozrząd albo co mam wymienić zeby spokojnie troszę pojeździć.

Silnik 116960 - 380 - przebieg chyba 197 tys...

2. Drugie pytanko -czy 380 SLC powinien mieć pojler z przodu i z tyłu na klapie??

3. Kupiłem filtr do wspomagania otrwieram dekielak a tu...pusto filtra niet... jak złoże to chyba nic się nie stanie??

Dzięki za porady ...


Na górę
 Tytuł: 107
Post: pn kwie 05, 2010 7:02 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 8:57 pm
Posty: 1205
Witam,tylko 500 slc miały spojlery z tylu ,natomiast z przodu listwa maskująca czarna spojler to dodatek kosztowny ,filtr kup sobie mana wymien też olej na nowy wspomaganiu na ATF ,pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 06, 2010 1:26 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt cze 27, 2008 2:18 pm
Posty: 529
Lokalizacja: Leszno
Odnośnie punktu 3: filtr do wspomagania kierownicy jest bardzo płaski i znajduje się pod sprężynką. Po zdjęciu pokrywki musisz wyjąć sprężynkę, a następnie jakimś haczykiew wydobyć filtr. Jak pierwszy raz tam zaglądasz, to możesz odnieść wrażenie, że nic tam nie ma. Te dziurki, które zobaczysz na spodzie, to element filtra. Powodzenia.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 09, 2010 9:16 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
dodatkowo jak masz tam filtr ceramiczny (wygląda jak sprasowanyfilc, tyle, ze twardy) to go nie wymieniaj, tylko wyczysc - ten filtr jest wieczny w przeciwienstwie do obecnych bibulkowych.
jesli chodzi o rozrzad, to sprawdz wyciagniecie lancucha. nie wiem jak to jest w V8, ale w 280'ce to ustawiasz walki tak, aby pokrywaly sie znaczniki na obudowie glowicy i patrzysz na kolo pasowe (to z cyferkami).
bedziesz mial odchylke wobec znacznika przy kole. zero to idealnie, a do 20 to akceptowalnie. wieksze wydluzenie to wymiana lancucha

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl