MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 5:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 04, 2010 12:36 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 1:45 pm
Posty: 104
Lokalizacja: ŁÓDŹ
...auto trochę stało przez zimę i ostatnio znalazłem czas żeby ogarnąć i przyszykować furmankę. Na pierwszy rzut oka wszystko ok, odpalił na luzaku, jedzie hamuję i przyspiesza, ale... i tutaj moje pytania i spostrzeżenia:
- wskazówka ciśnienia oleju dziwnie się zachowuje. po odpaleniu idzie na 3 i po 30 sek spada do 2 i zaraz d jednego. dodaję gazu wraca na 3, jadę jest na 3, zatrzymuje się a ona blisko 0!!!! czy możliwe że coś się zatkało w tym przewodzie doprowadzającym do zegarów? czy może coś innego? auto normalnie przyspiesza, nie dymi, olej w dobrym stanie ale i tak go wymienię.
-skrzynia nie przerzuca tak jak powinna (też wymienię łolej i filtr) taka jakaś teraz przymulona jest - trzeba kręcić długo żeby sama przerzuciła.
reszta ok, może poza tym że elektryka szyb jakaś taka wolna się stała, szyby idą w górę jakby chciały a nie mogły.
z góry dziękuję za jakiekolwiek naprowadzenia odnośnie ciśnienia łoleju.:)
pzdr hall


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 04, 2010 12:44 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Krajanie!

Wymień filtr, wymień olej i przejdzie ;)

Pozdrowienia z garażu!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 04, 2010 10:31 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 1:45 pm
Posty: 104
Lokalizacja: ŁÓDŹ
McCoy pisze:
Krajanie!

Wymień filtr, wymień olej i przejdzie ;)

Pozdrowienia z garażu!


...podziękowaaał...:)
pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 04, 2010 4:54 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Do sprawdzenia zawór zwrotny w pompie oleju,może być już przytarty i się wiesza a może wystarczy rozebrać i wyczyścić.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 05, 2010 12:24 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 1:45 pm
Posty: 104
Lokalizacja: ŁÓDŹ
bmw pisze:
Do sprawdzenia zawór zwrotny w pompie oleju,może być już przytarty i się wiesza a może wystarczy rozebrać i wyczyścić.


też luknę, dzięki
pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 14, 2010 12:35 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 1:45 pm
Posty: 104
Lokalizacja: ŁÓDŹ
wymieniłem łolej w silniku z filtrem oczywiście i w skrzyni biegów i od razu jakby mu 50% życia wróciło. jest czad!!!nosiłem się z zamiarem sprzedaży ale chyba sobie odpuszczę, wzrok kierowców i przechodniów - bezcenne :)
... teraz tylko denerwuje mnie tapicerka szukam 916 velur olive.
pzdr
hall


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 14, 2010 12:37 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:04 pm
Posty: 664
Lokalizacja: Łódź
Gratulacje :)

Może byś wpadł w końcu na jakiś spot? Jakby nie Sławek Mierzejewski,to bym nie wiedział kto ma taką ładną beczkę ;)

Pzdr!

_________________
W126 280S
Smart 452 Roadster Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 14, 2010 12:40 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 1:45 pm
Posty: 104
Lokalizacja: ŁÓDŹ
...eh powiem ci że jakoś czasu brak ale jak dasz znać kiedy i co w ldz się odgrywa to wygospodaruje troch czasu i wpadnę zgasić pragnienie.:)
pzdr McCoy


Na górę
Post: pn kwie 19, 2010 6:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 20, 2009 1:40 pm
Posty: 80
Numer GG: 5622617
Lokalizacja: Gniezno
Moje 230ce też mie przestraszyło po zimie.... :o
od listopada stał w garażu, odpalany raz w miesiącu, ale tydzień temu musiał mnie zawieźć do ślubu, oczywiście odpalił na dotyk zawiózł oczywiście spojrzenia gapiów i podniesione do góry kciuki bezcenne.. ale w niedziele wracając do garażu wskazówka oleju przy 80km/h ledwo ponad dwójkę, noga z gazu i tak na 1,5 strach mnie ogarnął niemiłosierny bo nie mam w planie na ten rok remontów, choć autko trochę wymaga. Myślę sobie stara oliwa, (1,5roku bez zmiany bo trochę) gubił czy pił olej i na 12tyś dolałem 5 litrów) i wóz albo przewóz. w garażu miałem olej 10w40 spuszczony po płukance silnika z mojej Fabki no i wylałem tą zupe z Mietka zalałem tym starym z Fabki wzmacniając środkiem do płukania silników STP no i się troche wymyło, dzisiaj ojciec zalał nowego 15w40 i mówi że ciśnienie jak złoto odrazu wskakuje na 3 i się trzyma na wolnych obrotach.....wniosek taki że wskazówka mowi też coś o stanie oleju i poziomie.
Bo jak mam minimum na bagnecie to wskazówka na ciepłym wisi trochę ponad 2 a jak uzupełnię do max to wisi ładnie na 3. co o tym myślą wróżbici stanu silnika ze wskazań wskazówki??

_________________
Mietek mój to jest to , kocham go,,,"zmienił moje życie odkąd poskładałem go,
on wyleczył mnie z kompleksów, dał mi swoją moc... to wspaniała jest maszyna, choć stara jest jak ja... Rok 2016, rokiem powrotu mojej 230ce na drogę. Trzymajcie kciuki.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl