MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 5:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 25, 2010 10:35 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 21, 2010 10:00 am
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
Pomocy nie chce nawet zagadac moja HELMUCINA myslałem ze to układ zapowietrzony ale teraz to już nie wiem pod pompowałem pompką paliwo i nic prosze o poradę moze ktoś miał ten sam problem czy to możliwe że padła pompa wtryskowa jechałem sobie i po prostu przestał wkręcac sie w obroty zgasł i dupa blada a jak pompuję pompką paliwa to aż z tłoczka sika ropa ale w tym śmiesznym filtrze plastikowym co mam przed pompą paliwa nie ma ropy tylko troszkę napływa jak pompuję !!! :( (W123 240d 83r)

_________________
[W123] 240D 1983r HELMUT


Na górę
Post: ndz kwie 25, 2010 11:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
odpowietrzyłeś pompę wtryskową?

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: ndz kwie 25, 2010 11:19 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 21, 2010 10:00 am
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
hm... a w jaki sposób mam to zrobic??? bo sie kompletnie nie znam

_________________
[W123] 240D 1983r HELMUT


Na górę
Post: pn kwie 26, 2010 12:35 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
Zacznij od zlokalizowania odpowietrznika przy filtrze paliwa i w pompie wtryskowej (od góry, śruba na płaski śrubokręt). "Zrusz" oba. Wykręcasz ręczną pompkę paliwa i pompujesz. Jak trochę podpompujesz, na wciśniętej pompce odkręcasz odpowietrznik. Jak idą bańki to znaczy, że układ jest zapowietrzony. Powtarzasz czynność aż pojawi się paliwo. Ot i cała filozofia. Mam nadzieję, że zrozumiałeś. Jak coś to pisz na gg ;)

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: pn kwie 26, 2010 8:29 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 21, 2010 10:00 am
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
wiesz co nie odnalazłem tej śrubki po odkręcałem zawory po kolej odpowietrzyłem na tyle ze odpala ale nie wkręca sie w obroty na ssaniu sobie podkręciłem żeby nie gasł żebym mógł jakos do roboty dojechac rano. Ale i tak muszę to naprawic!!! :(

_________________
[W123] 240D 1983r HELMUT


Na górę
Post: pn kwie 26, 2010 8:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Pada Ci pompa paliwa - nie wtryskowa są w niej dwa zaworki płytkowe trzeba je wymienić a kryją się obok ręcznej pompki paliwa pod króćcami gdzie wchodzi paliwo i wychodzi do filtra paliwa tego dużego metalowego.Pompkę ręczną też wymień - kupisz w sklepie traktorowym i tanio chyba ok 25 pln.Oj miało się kiedyś diesela [zlosnik2]

Jak by mi kto powiedział jak teraz wkleić fotki to bym pokazał :evil:

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: wt kwie 27, 2010 1:28 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
Odpowietrznik pompy jest w tym temacie, w pierwszym zdjęciu, pomiędzy czerwonym korkiem, a przewodem do 4 wtrysku. Śrubka na płaski śrubokręt http://www.w114-115.org.pl/j/index.php? ... 22&t=26096
zajrzyj jeszcze w te miejsca:
http://www.w114-115.org.pl/j/index.php? ... 22&t=28250
http://www.w114-115.org.pl/jomla/index. ... E-USTEREK/
http://www.w114-115.org.pl/jomla/index. ... -240D.html

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: wt kwie 27, 2010 11:33 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 21, 2010 10:00 am
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
Już wszystko gra klekocze jak zły!!! Okazało sie że to jednak ta śrubka od obrotów biegu jałowego musiałem ją odkręcic trochę i wszystko ok ;) Dzięki za rady!!! Pozdrawiam!!!

_________________
[W123] 240D 1983r HELMUT


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl