MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Wskaznik cisnienia oleju.
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=4898
Strona 1 z 1

Autor:  Lukasz123 [ ndz sty 18, 2004 7:25 pm ]
Tytuł:  Wskaznik cisnienia oleju.

Problem jest nastepujacy :

Po wlaczeniu zaplonu bez uruchamiania silnika wskazowka idzie od razu na maksa. (Licznik jest elektroniczny), nawet po zdjeciu przewodu z czujnika oleju dzieje sie to samo. Mozliwe ze gdzies jest jakies zwarcie.. Ma ktos jakies pomysly? A podczas jazdy wskazowka skacze jak szalona. Aha, auto to w126.

Z gory dzieki za wszelkie rady.

Autor:  szdowk [ ndz sty 18, 2004 7:40 pm ]
Tytuł:  Re: Wskaznik cisnienia oleju.

Hello
Lukasz123 pisze:
Problem jest nastepujacy :
Po wlaczeniu zaplonu bez uruchamiania silnika wskazowka idzie od razu na maksa. (Licznik jest elektroniczny), nawet po zdjeciu przewodu z czujnika oleju dzieje sie to samo. Mozliwe ze gdzies jest jakies zwarcie.. Ma ktos jakies pomysly? A podczas jazdy wskazowka skacze jak szalona. Aha, auto to w126.


IMHO Jest zwarcie, ale zrobine celowo przez ktoregos z poprzednich wlascicieli (lub obecnego, wlasnie chcacego sprzedac auto [zlosnik] [zlosnik] )

Autor:  Lukasz123 [ ndz sty 18, 2004 7:41 pm ]
Tytuł: 

No wlasnie chyba gdzies jest zwarcie, tylko gdzie :(

Autor:  szdowk [ ndz sty 18, 2004 7:53 pm ]
Tytuł: 

Hello
Lukasz123 pisze:
No wlasnie chyba gdzies jest zwarcie, tylko gdzie :(

Sprawdz na schemacie. Jezeli kabel od czujnika idzie bezposrednio do zegarow, poszukaj, przy zegarach (lub wewnatrz nich).
Jezeli po drodze jest jakas latwo dostepna skrzynka elektryczna, to raczej tam (wyjmowanie zegarow, jest jednak uciazliwe).

Autor:  bartfoot [ ndz sty 18, 2004 8:20 pm ]
Tytuł: 

a gdzież tam uciążliwe [zlosnikz] , brązowo-zielony kabelek z tej okrągłej złączki o przekroju 0,75 leci prosto do czujnika ciśnienia. wykręć maskownicę głośnika obok licznika, włóż rękę i wypchnij licznik. a potem to już tylko miernik i wio.
służę schematem.

ps jak bardzo skacze ta wsakzówka?

Autor:  Lukasz123 [ ndz sty 18, 2004 8:35 pm ]
Tytuł: 

bartfoot pisze:
służę schematem.

ps jak bardzo skacze ta wsakzówka?



Poprosze schemat w takim razie na priva.

Co do wskazowki musialbym sie zapytac dokladnie kolegi bo to jego auto, a nie ma go teraz ze mna :) Napisze pozniej.

Pozdrawiam

Autor:  bartfoot [ ndz sty 18, 2004 9:06 pm ]
Tytuł: 

niestety schemat posiadam tylko w wersji papierowej (narazie)[/code]

Autor:  Wika [ sob cze 26, 2004 5:31 pm ]
Tytuł: 

U mnie na rozgrzanym silniku, na P ciśnienie było 1,2 do 1,5 .
Po 2 latach jeżdżenia kilka dni temu wymieniłem czujnik ciśnienia oleju ( 300 zł w ASO ) i teraz pokazuje na P na rozgrzanym 1,6 - 1,8 .
Nie spada nawet po włączeniu klimy poniżej 1,5 .

A w Gorzowie w ASO chcieli już mnie naciągnąć na remont silnika , bo za niskie ciśnienie . Samo życie .

Autor:  AMG [ sob cze 26, 2004 5:41 pm ]
Tytuł:  Re: Wskaznik cisnienia oleju.

Co do cisnienia to moze to autko mam poprostu takie dobre cisnienie nawet bez wlaczania silnika [zlosnik]
Kiedys sie spotkalem w jakiejs 115 ze wskazuwka od cisnieniebyla przyklejona przy cyferce 3 wiec nawet na zgaszony bylo dobre cisnienie ....

Zas kiedys jak pojechalem ogladac jakies auto z ogloszenia to gosc probowam mi wmowic ze to taki podreczny obrotomierz bo na wolnych jest ponizej 1 a jak dodasz gazu to idzie do gory [zlosnik] [szalone]

Autor:  Gerri [ sob cze 26, 2004 6:30 pm ]
Tytuł: 

Witam!
Ściągnięcie kabla nic nie da, bo tak zachowuje się wskaźnik, jeżeli w instalacji do czujnika jest przerwa. W instalacji nia ma również zwarcia, bo jeżeli by było, to wskazówka poszłaby natychmiast na zero. Mówiąc wprost: Włącz zapłon, daj kabel z czujnika do masy, jak pokaże zero to znaczy że masz czujnik do wymiany (przeciśnięty). Inne możliwości są mało prawdopodobne.
Pzdr. Gerri

Autor:  Merc W107 [ ndz cze 27, 2004 8:56 pm ]
Tytuł: 

Gerri pisze:
Witam!
Ściągnięcie kabla nic nie da, bo tak zachowuje się wskaźnik, jeżeli w instalacji do czujnika jest przerwa. W instalacji nia ma również zwarcia, bo jeżeli by było, to wskazówka poszłaby natychmiast na zero. Mówiąc wprost: Włącz zapłon, daj kabel z czujnika do masy, jak pokaże zero to znaczy że masz czujnik do wymiany (przeciśnięty). Inne możliwości są mało prawdopodobne.
Pzdr. Gerri

[czytac] Kolega Gerri ma rację , na 99% uszkodzony jest czujnik który można znależć nowy za ok 175 zł !!!!!!!!!!

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/