Panowie, mam do was ogromną prośbe. Najgorsze w całym tym wątku że mam problem ze skrzynia biegów ale niestety tym razem nie chodzi o "gwiazde"
Po krótce napiszę w czym rzecz, może ktoś ma na to jakiś pomsł:
Sprawa dotyczy niestety skrzyni w passacie B3 1991 z ABS. Biegi jak narazie zmienia ładnie, natomiast jest coś co mnie niepokoi przy zmianie z 3 na 4 bieg. Otóż moment "przełączenia" jest podzielony tak jak by na 2 etapy, jadąc na "trójce" mam ok 2300 obrotów (najbardziej zauważalne) następuje zmiana biegu - obroty ok 2100 i znów delikatnie czuć jak by wrzucił "piątke" i obroty mam ~1950. (skrzynia 4 biegowa)
To samo sie dzieje w dół czyli przy redukcji - także dwa "etapy"
Po podłączeniu pod Vag brak błędów, skrzynia nie szarpie, olej i filtr ma przejechane ok 50 000.
Jeszcez jedno - podczas jazdy na jakimkolwiek biegu mogę wciskać pedał gazu PRAWIE do oporu i skrzynia nie zredukuje biegu, no chyba że już obroty będą nie odpowiednie (niskie) to wtedy sobie zredukuje, Lub gdy wcisne kick down - Sam kick down działa poprawnie.
Modulator?? Czy jest w tej skrzyni??
W W123 też miałem problem z ASB ale okazało się że miałem problem z podciśnieniami (nieszczelność min. w centralnym zamku - chyba każdemu znane) oraz stary olej.
JA WAS BARDZO PRZEPRASZAM że umieszczam ten wątek na forum MB ale niestety na forum VW grono użytkowników "cwaniakuje" zamiast pomóc. Chyba każdy z w
Was wie co mam na myśli....
P.S. Beczka miała 1 500 000 km na jednej i tej samej skrzyni biegów.

Bardzo Was proszę o pomoc.