MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 1:32 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 14, 2010 11:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
Od razu wyjaśniam, że szukałem tematów i znalazłem, ale w dziale "mercedes" w który juz pewnie nikt nie zagląda i który bedzie zamkniety...

Otóż problem wyglada następująco:
Z centralnego zrezygnowałem całkowicie, poniewaz mam załozony elektryczny, usunałem wszystkie rurki przy samym wejściu, pod kierownicą, czyli na "powietrze" została regulacja świateł. Regulacja działa, zostało wszystko sprawdzone, silnik mimo to gaśnie po jakim czasie. czytałem o tym całym vacum,ale jak sciągne przewody to zasysa powietrze... czyli generalnie jest 5 węzyków, 2 od regulacji swiateł, reszta prawdopodobnie od centrala. Skoro sprawdzam praktycznie przy samym wejściu, sciągnąłem węże z głównego od pompy i z tego czegos gdzie gasi sie silnik manualnie, zatkałem palcami i dalej chodzi...

Może nie wyjaśniłem tego zbyt fachowo,ale fachowcem nie jestem...
Proszę o pomoc bo juz mnie to dobija.... :(

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: czw lip 15, 2010 12:14 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:30 pm
Posty: 577
Wymień "gaszak" bo membrana w nim będzie już "do kitu".


Na górę
Post: czw lip 15, 2010 10:38 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 21, 2008 9:37 pm
Posty: 393
Lokalizacja: Kraków
A nie odpiąłeś czasem przewodów podciśnienia które idą do stacyjki?, Spróbuj też zrobić taki manewr, że zobacz, czy jest różnica w gaszeniu jak masz reflektory opuszczone, a jak podniesione.

_________________
W123, 1984 TAXI .... 200D


Na górę
Post: czw lip 15, 2010 2:51 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Możliwe że wysiadł mu gaszak. Ja tak mam że jest mały opór jak naciskam STOP do ręcznego gaszenia ale jak wiadomo ona także się porusza jak gasimy z z samochodu. I podciśnienie nie ma siły do końca przeciągnąć. Ale wpadłem na mały pomysł, co prawda trochę druciarstwo ale już służy kilka miesięcy bo wcześniej samochód się nie gasił.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Na górę
Post: czw lip 15, 2010 7:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
a ten gaszak to jest to co się naciska i gasnie? tam się coś wymienia czy trzeba wymienić cały?

Uli pisze:
A nie odpiąłeś czasem przewodów podciśnienia które idą do stacyjki?,


a tego nie patrzałem...a skąd one idą? też od silnika?

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: czw lip 15, 2010 11:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 11, 2009 8:09 pm
Posty: 322
idą od pompy vacu po rozgałęzieniu - jeszcze pod maską, niedaleko zbiornika na płyn hamulcowy. Łatwo znaleźć - rozdzielacz jest żółty.

_________________
w123 300D 85' sedan Astralsilber


Na górę
Post: pt lip 16, 2010 5:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
no ale jak odczepiam węże bezpośrednio przy pompie i gaszaku, zatykam palcami to chyba powinien przestać chodzić nie?...

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: pt lip 16, 2010 8:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
tzn łączysz podciśnienie z vacuum do gaszaka czy jak?
ogólnie mówiąc - Przestanie chodzić, jak zaczniesz zasysać rurkę wchodzącą do gaszaka ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: pt lip 16, 2010 11:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
znalezione! faktycznie kable nie były podłączone do stacyjki! :) myslałem że jak zatkam przewody paluchami to to samo a jednak nie. Problem z głowy :D dzięki za podpowiedzi ;)

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl