MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
PROBLEM POMPA WTRYSKOWA 2.4D W123 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=49982 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Hen [ śr lip 21, 2010 11:18 pm ] |
Tytuł: | PROBLEM POMPA WTRYSKOWA 2.4D W123 |
Witam. Trochę przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedniego tematu który by mi dał jakąś sensowną odpowiedź. A więc tak, dziś skończyłem przekładać silnik do mojej beczki pojemność 2,4D była i jest włożony również 2,4D, zamieniliśmy trochę osprzętu ze starego silnika do tego co wkładaliśmy było to kolektor ssący, pompa wtryskowa bosch wraz z filtrem paliwa i teraz problem, w poprzedniej beczuni silnik chodził bezproblemowo w tym po odpaleniu co też nie przychodzi za dotknięciem kluczyka ale po chwili zapala i problem polega na tym że ma nie równe obroty oraz strasznie kopci na czarno, więc z tego co się domyślam ma za dużo podawanego paliwa bądź za mało powietrza? Chciał bym abyście polecili mi dobrego specjaliste od ustawiania pomp bądż pomogli w rozwiązaniu problemu. Z Góry Dziękuje i Pozdrawiam. |
Autor: | optymizer [ śr lip 21, 2010 11:46 pm ] |
Tytuł: | Re: PROBLEM POMPA WTRYSKOWA 2.4D W123 |
to napisz jeszcze skąd jesteś, bo ja np mogę polecić kogoś w lodzi, rewelacyjny magik od mercedesów ![]() |
Autor: | Hen [ czw lip 22, 2010 2:51 pm ] |
Tytuł: | Re: PROBLEM POMPA WTRYSKOWA 2.4D W123 |
Właśnie zapomniałem dodać tego najważniejszego szczegółu, jestem z pod warszawy, szukam "magików" z wschodniej strony wisły, wawer otwock mińsk mazowiecki itd. |
Autor: | desperado [ czw lip 22, 2010 3:45 pm ] |
Tytuł: | Re: PROBLEM POMPA WTRYSKOWA 2.4D W123 |
Za wczesny wtrysk. Ustaw wał 26 stopni przed GMP, wymontuj pompę i ustaw ją na znaki na obudowie i wałku( gdzieś na tej stronie powiniem być taki temat) i wkręć z powrotem. Powinno działać |
Autor: | grabekk [ pt lip 23, 2010 7:37 am ] |
Tytuł: | Re: PROBLEM POMPA WTRYSKOWA 2.4D W123 |
źle ustawiony zapłon Mała instrukcja Cytuj: Witam.
Jest na to prosty,skuteczny i sprawdzony sposób. 1)ustawiasz wał 24st przed GMP 1-go cylindra 2)ustawiasz pompe w znaki 3)wykręcasz z pompy zaślepke na wysokości wałka i w jej miejsce wkręcasz śrubę blokując wałek 4)wkładasz pompe do silnika tak aby śruby montażowe były pośrodku otworów w pompie (jeżeli pompa wcześniej pracowała z tym silnikiem i na pompie widać ślady po uprzednim montarzu ustaw na tych śladach) 5) przykręć pompe i odpowietrz układ 6)jeżeli po odpaleniu masz zastrzeżenia do pracy silnka możesz popuścić śruby mocujące pompe i przestawić ją lekko przekręcając od lub do silnika W 90% ustawianych pomp punkt 6 nie był konieczny. |
Autor: | Patro [ pt lip 23, 2010 8:54 am ] |
Tytuł: | Re: PROBLEM POMPA WTRYSKOWA 2.4D W123 |
Grabek dobrze radzi. Jeżeli jednak chciałbyś mimo to oddać samochód do warsztatu, polecam ten zakład: http://www.w114-115.org.pl/j/index.php? ... 37&t=19941 Co prawda nie jest to wschodnia część Warszawy, jednak z wycieczki powinieneś być zadowolony. |
Autor: | desperado [ pt lip 23, 2010 10:09 pm ] |
Tytuł: | Re: PROBLEM POMPA WTRYSKOWA 2.4D W123 |
Dobrze Grabek napisał i dokładniej niż ja(26 stopni jest dla silnika 2000 cm) Przekręcając pompę w kierunku silnika przyspieszamy wtrysk, odsuwając od silnika opóźniamy. Na koniec można jeszcze sprawdzić rzeczywisty początek tłoczenia- trzeba odkręcić od pompy przewód pierwszego cylindra i obracać wałem aż w wylocie króćca pompy zacznie się podnosić poziom paliwa(potrzebna jest pomoc drugiej osoby i dobre światło). P.S. Grabku, a mógłbyś wrzucić fotkę w które miejsce dokładnie trzeba wkręcić śrubę blokującą wałek ? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |