MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 28, 2025 1:00 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr sie 11, 2010 3:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
Pytanie jak w temacie
Pewien Pan chce kupić ode mnie silnik 2,4D bo padła mu jego 3 litrówka. I teraz pytanie czy da sie ten silnik połączyć z automatem z 3 litrówki i co z tego wyjdzie? :)

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: czw sie 12, 2010 2:24 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
nikt nie wie?...

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: czw sie 12, 2010 7:08 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Traktor.
Do 2,4 potrzebna jeszcze pompa od automatu, ale taka wymiana pociąga za sobą co najmniej zmianę mostu...


Na górę
Post: czw sie 12, 2010 2:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 01, 2009 12:49 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Gdynia
jaka pompa?
mogę prosić jakieś szersze informacje? bo koleś się nakręcił, mi kasa potrzebna, ale nie chce go robić w bambuko i chciałbym mu dokładnie powiedzieć co bedzie do wymiany, co nie bedzie pasować i jak to będzie jeździć, a technicznie to nie bardzo się na tym znam...

Z góry dziękuję :)

_________________
W124 Kombi ASB 2,8 93r
ex:
W123 3,0D ASB 84r.
W123 2,4D
W124 Coupe ASB 3,0 91r

(Oo(=l=)oO) Piękno tkwi w szczegółach. Mercedes-Benz.
"Gwoli informacji, nie o kasę tu chodzi; ja po prostu kocham tego Merca.”


Na górę
Post: czw sie 12, 2010 9:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Wtryskowa. Jak nie chcesz mu robić problemów poleć kupno takiego silnika, jaki był.


Na górę
Post: sob sie 14, 2010 6:38 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Do 240D trzeba zapewne przełożyć koło zamachowe z tego 300D, jeżeli Twój silnik był w manualu to zostają jeszcze cięgna gazu, które połączone są z linką do ASB. Przy pompie wtryskowej jest pewien modulator, z którego w 300D wychodzi podciśnienie do ASB, nie wiem, czy w 240D da radę coś takiego zamontować.
No i sprawa mostu- w 300D jest to 3,46, więc z takim przełożeniem 240D namęczy się żeby rozpędzić auto, ale za to prędkość przelotową osiągnie przy niższych obrotach silnika.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl