MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

[W107] Silnik gaśnie na wolnych obrotach-tylko jak gorący
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=51125
Strona 1 z 1

Autor:  sheppre [ sob wrz 25, 2010 12:04 am ]
Tytuł:  [W107] Silnik gaśnie na wolnych obrotach-tylko jak gorący

witajcie

przeszukałem forum ale odpowiedzi znalazłem bardzo wiele i żadna nie do tego konkretnego motoru więc powiem w czym problem:

1. Silnik ( SL 280 76r. ) pracuje dobrze ale tylko jak jest zimny... jak złapie temperaturę na wolnych obrotach .. gaśnie. ktoś ma jakiś pomysł?


i teraz drobnica:
2. Kolejna sprawa - czy ktoś dysponuje schematem instalacji elektrycznej oraz deski rozdzielczej tego auta? przede wszystkim chodzi mi o układ wentylacyjny ( bez klimy ) oraz cały blok z licznikami - gdzie co i jak.

3. no i trzecia, ostatnia - udało się komuś z was bezinwazyjnie - nie zdejmując drzwi - odkręcić klamkę? nie chcę robić od razu wielkich manewrów jeśli odkręcenie jest mimo wszystko możliwe w łatwiejszy sposób.


I przy okazji chodź to nie ten dział - witam wszystkich forumowiczów, bardzo się cieszę, że grono MBmaniaków jest tak liczne i aktywne [zlosnikok] postaram się wspierać naszą małą społeczność jak to tylko możliwe! [zlosnikok]

Autor:  jpogoda [ ndz wrz 26, 2010 11:58 am ]
Tytuł:  Re: [W107] Silnik gaśnie na wolnych obrotach-tylko jak gorą

Witaj,


Miałem identyczny problem. Rozgrzane auto gasło, na wolnych obrotach bardzo nierówno chodziło. Pomogła regulacja układu wtryskowego KE-JETRONIC ( z tego co pamiętam, bo trochę czasu temu to już było).
Robione to było u nich : http://www.jetronik.pl/

Pozdrawiam

Autor:  and6412 [ wt paź 19, 2010 9:50 pm ]
Tytuł:  Re: [W107] Silnik gaśnie na wolnych obrotach-tylko jak gorą

sheppre pisze:
1. Silnik ( SL 280 76r. ) pracuje dobrze ale tylko jak jest zimny... jak złapie temperaturę na wolnych obrotach .. gaśnie. ktoś ma jakiś pomysł?


i teraz drobnica:
2. Kolejna sprawa - czy ktoś dysponuje schematem instalacji elektrycznej oraz deski rozdzielczej tego auta? przede wszystkim chodzi mi o układ wentylacyjny ( bez klimy ) oraz cały blok z licznikami - gdzie co i jak.

3. no i trzecia, ostatnia - udało się komuś z was bezinwazyjnie - nie zdejmując drzwi - odkręcić klamkę? nie chcę robić od razu wielkich manewrów jeśli odkręcenie jest mimo wszystko możliwe w łatwiejszy sposób.


Ad 1) Przeważnie przy takich objawach zepsuty jest regulator ciśnienia paliwa. Upierdliwa sprawa, bo nowy kosztuje fortunę a używki nie ma jak sprawdzić dopóki nie założysz. Ale zanim zaczniesz kopać aż tak głęboko zastanów się nad tym co kolega wyżej pisał (choć nie bardzo wiem co tam można regulować? )
Ad 2) Ja dysponuję, jednak nie mam jak Ci wysłać. Generalnie wszystko jest w książce Haynes'a (http://www.haynes.com/repairmanuals/mer ... enz/450slc) Polecam zakupić jeżeli już masz takie auto, sporo upraszcza ta wiedza ;-) Niestety nie wydana po polsku, jeśli twój angielski jest słaby, to do kompletu dokup techniczny słownik ANG-POL-ANG i też dasz radę.
Ad 3) Oczywiście że się da (skutki, nie posiadania Haynes'a do swojego auta [zlosnik] ). Otwórz drzwi. Od czoła, (tam gdzie jest zatrzask) jest jedna śruba na wysokości klamki, odkręcasz, ciągniesz za klamkę i po temacie ;-)
(mam nadzieję że nie popaprałem czegoś bo robiłem to ostatnio w kilku autach)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/