sheppre pisze:
1. Silnik ( SL 280 76r. ) pracuje dobrze ale tylko jak jest zimny... jak złapie temperaturę na wolnych obrotach .. gaśnie. ktoś ma jakiś pomysł?
i teraz drobnica:
2. Kolejna sprawa - czy ktoś dysponuje schematem instalacji elektrycznej oraz deski rozdzielczej tego auta? przede wszystkim chodzi mi o układ wentylacyjny ( bez klimy ) oraz cały blok z licznikami - gdzie co i jak.
3. no i trzecia, ostatnia - udało się komuś z was bezinwazyjnie - nie zdejmując drzwi - odkręcić klamkę? nie chcę robić od razu wielkich manewrów jeśli odkręcenie jest mimo wszystko możliwe w łatwiejszy sposób.
Ad 1) Przeważnie przy takich objawach zepsuty jest regulator ciśnienia paliwa. Upierdliwa sprawa, bo nowy kosztuje fortunę a używki nie ma jak sprawdzić dopóki nie założysz. Ale zanim zaczniesz kopać aż tak głęboko zastanów się nad tym co kolega wyżej pisał (choć nie bardzo wiem co tam można regulować? )
Ad 2) Ja dysponuję, jednak nie mam jak Ci wysłać. Generalnie wszystko jest w książce Haynes'a (
http://www.haynes.com/repairmanuals/mer ... enz/450slc) Polecam zakupić jeżeli już masz takie auto, sporo upraszcza ta wiedza

Niestety nie wydana po polsku, jeśli twój angielski jest słaby, to do kompletu dokup techniczny słownik ANG-POL-ANG i też dasz radę.
Ad 3) Oczywiście że się da (skutki, nie posiadania Haynes'a do swojego auta
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
). Otwórz drzwi. Od czoła, (tam gdzie jest zatrzask) jest jedna śruba na wysokości klamki, odkręcasz, ciągniesz za klamkę i po temacie

(mam nadzieję że nie popaprałem czegoś bo robiłem to ostatnio w kilku autach)