MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
centralny zamek pomocy!!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=51496 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | wojteksend [ śr paź 20, 2010 12:27 pm ] |
Tytuł: | centralny zamek pomocy!!! |
witam podłączyłem centralny zamek i teraz niewiem co zrobic z tymi rurkami co wystają w komorze silnika z tym plastikowym trujnikiem gdzie to podłączyc prosze o pomoc |
Autor: | Jawu [ śr paź 20, 2010 1:11 pm ] |
Tytuł: | Re: centralny zamek pomocy!!! |
Podłączasz tam, gdzie jest wytwarzane podciśnienie, czyli do kolektora ssącego. Jak zdejmowałeś, to w pobliżu tego trójnika musi być rurka, którą jest wciągane powietrze. Wyczujesz to palcem, przy pracującym silniku. |
Autor: | Gajowy [ śr paź 20, 2010 3:26 pm ] |
Tytuł: | Re: centralny zamek pomocy!!! |
A w jakim modelu ten centralny zamek ??? |
Autor: | desperado [ śr paź 20, 2010 11:47 pm ] |
Tytuł: | Re: centralny zamek pomocy!!! |
A kogo ten trujnik truje? ![]() W silniku wysokoprężnym podłącza się do pompy próżniowej (przewód idący do serwa) |
Autor: | wojteksend [ pt paź 22, 2010 5:26 pm ] |
Tytuł: | Re: centralny zamek pomocy!!! |
diesla czyli do tego przewodu ,,rurki,, od serva?? |
Autor: | NIEBIESKI [ sob paź 30, 2010 3:20 am ] |
Tytuł: | Re: centralny zamek pomocy!!! |
desperado pisze: A kogo ten trujnik truje? -ujnik nie -uje i się nie kreskuje ![]() Jeśli masz diesla i wyście tam to tak. Do tej "rurki" wpinasz jeden przewód, potem masz "rozgałęźnik" i dopiero dalej w instalacje podciśnieniowe. Napisz co to dokładnie za samochód. Czy masz regulacje wysokości świateł lub np. wersję coupe. Bo to już dodatkowe układy podciśnienia i dodatkowa zabawa. Chociaż jak diesel to znacząco spada prawdopodobieństwo Coupetki ![]() |
Autor: | wojteksend [ pt gru 17, 2010 11:46 pm ] |
Tytuł: | Re: centralny zamek pomocy!!! |
mam diesla 200d sedan jest regulacja swiatel.teraz jak polączylem to musze czekac az zgasnie po przekreceniu kluczyka jakies dziesiec sekund |
Autor: | tito [ czw gru 23, 2010 1:46 pm ] |
Tytuł: | Re: centralny zamek pomocy!!! |
Witam w niekonczacym sie temacie. "Jakis" czas temu postanowilem naprawic swoj C.Z. i szczerze mowiac jestem w bladej d*. Skonczylo sie na tym, ze z trzech podlaczonych obecnie silownikow do ukladu, dwa są nowe. Zmienione zostały dwa trójniki, dwa czwórniki, gumowe wężyki łączące rurki z siłownikami i oto efekty: Po pokonaniu trasy do pracy (10km)- central zamek ma problem z otworzeniem drzwi po ośmiu godzinach. Natomiast jak przejechałem wczoraj 200km - central wytrzymał 12h i na luzie otworzył wszystkie trzy zamki - słaba wydajność pompy vacu ? (pedał hamulca po dwóch energicznych wciśnięciach jest bardzo oporny) A może trójnik przed zaworkiem zwrotnym pod maską ma jakiś defekt ? (zaworek da rade przedmuchać tylko w jedną strone, co jest oczywiśćie pożądanym efektem). |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |